Gjest amerikanina Skrevet 24. januar 2006 #1 Skrevet 24. januar 2006 noen som vet en butikk i osloområdet som selger mac and cheese så man bare kan varme opp? vet de hadde det på smartclub for lenge siden men har ikke funnet det igjen....
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #2 Skrevet 26. januar 2006 Prøv ultra på brynsenteret. Det er mulig du finner det på ultra på alnabru, men de har ikke så godt utvalg som på Bryn. Jeg har shoppingrunder på Bryn med jevne mellomrom. Jeg har amerikansk mann, og der finner jeg mye han er vant til fra California.
Gjest Liten Tapir Skrevet 27. januar 2006 #4 Skrevet 27. januar 2006 Hva i all verden er "mac and cheese"?
Gjest Liten Tapir Skrevet 27. januar 2006 #5 Skrevet 27. januar 2006 Ah! "Macaronie and cheese"? Tok litt tid for meg, dette...
Ibenholt Skrevet 28. januar 2006 #7 Skrevet 28. januar 2006 Jeg kjøper alltid mange i slengen når jeg er på SmartClub. De har det der. Men noen i Oslo by er jeg ikke sikker på
Ibenholt Skrevet 28. januar 2006 #8 Skrevet 28. januar 2006 Åh, beklager. Jeg var litt for rask, leste ikke slutten på innlegget før jeg hadde skrevet mitt :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå