AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #1 Skrevet 10. oktober 2023 Er det noen her som har hørt om ressursbank og deres drivemåte ? fikk Digipost i dag at jeg var innvilget kreditt hos dem på 36000 kr jeg har aldri blitt kredittsjekket opp mot dem, har aldri vert kunde der eller bestilt noe gjennom dem lukter ikke dette litt ugler i mosen ? Anonymkode: 1ba87...36d
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #2 Skrevet 10. oktober 2023 Det høres rart ut. Ring dem? Anonymkode: 6ebc2...09f
Gladgutten79 Skrevet 10. oktober 2023 #3 Skrevet 10. oktober 2023 Før en får innvilget kreditt på såpass mye evt bestiller noe på en slik sum blir en etter bankens prosedyrer kredittsjekket, dette skal du få beskjed om før du får en evt kreditt Kan du ha blitt utsatt for et identitetstyveri evt forsøkt svindlet ? 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #4 Skrevet 10. oktober 2023 De samarbeider med en rekke butikker som har ordninger med avbetaling. Veterinærer, elektrobutikker, møbelforetninger, tannleger, bilverksteder, dekkforetninger, klesbutikker, og en hel lang mengde andre. De er vel sammen med santander de aller største i landet på delbetalinger. I tillegg til at de har mange kredittkort og forbrukslån. Anonymkode: 3b8f7...218
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #5 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): De samarbeider med en rekke butikker som har ordninger med avbetaling. Veterinærer, elektrobutikker, møbelforetninger, tannleger, bilverksteder, dekkforetninger, klesbutikker, og en hel lang mengde andre. De er vel sammen med santander de aller største i landet på delbetalinger. I tillegg til at de har mange kredittkort og forbrukslån. Anonymkode: 3b8f7...218 Men når jeg ikke har bedt om kreditt hos dem ? Kan noen ha brukt min signatur for å forsøke å få innvilge kreditt ? Jeg har ikke godtatt dette så da er jeg i så tilfelle forsøkt svindlet ts Anonymkode: 1ba87...36d
Gladgutten79 Skrevet 11. oktober 2023 #6 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Men når jeg ikke har bedt om kreditt hos dem ? Kan noen ha brukt min signatur for å forsøke å få innvilge kreditt ? Jeg har ikke godtatt dette så da er jeg i så tilfelle forsøkt svindlet ts Anonymkode: 1ba87...36d Du har nok muligens blitt forsøkt svindlet
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #7 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Men når jeg ikke har bedt om kreditt hos dem ? Kan noen ha brukt min signatur for å forsøke å få innvilge kreditt ? Jeg har ikke godtatt dette så da er jeg i så tilfelle forsøkt svindlet ts Anonymkode: 1ba87...36d Det er jo helt umulig for oss å vite... Det er en av de største kredittselskapene i landet. Det vil være ville vært like mye gjetting som lotto-tipping dersom jeg skulle foreslå noe årsak her. Du må ta kontakt med dem, å høre hva det gjelder... Anonymkode: 3b8f7...218
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #8 Skrevet 11. oktober 2023 Du må ta kontakt med de, ingen her kan vite hva som har skjedd. Anonymkode: 19a4f...944
Mezzosoprena Skrevet 11. oktober 2023 #9 Skrevet 11. oktober 2023 HAR du kjøpt noe i det siste på et litt større beløp - sofa, seng, spisestue hva som helst?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #10 Skrevet 11. oktober 2023 Mezzosoprena skrev (18 minutter siden): HAR du kjøpt noe i det siste på et litt større beløp - sofa, seng, spisestue hva som helst? Nei, når jeg har handlet feks på kreditt via her og nå handlekonto , jula kreditt, har jeg blitt kredittsjekket og vet hvorfor, har kontaktet ressurs bank, men etter anmeldelsene virker det ikke ut som en kjempeseriøs bank Anonymkode: 1ba87...36d
Fant80 Skrevet 11. oktober 2023 #11 Skrevet 11. oktober 2023 Har resursbank konto selv. Handlekonto hos både Netonnet og Hifiklubben. Tror beløpet er samme som du har. 35000 elns. Handlet høyttalere for mange herrans år siden hos Hifi klubben,og netonnet handler jeg støtt og stadig et eller annet. Takket ja til konto hos resurs for oppsparing av poeng etc. Har fungert utmerket hos meg. Får alltid gratis frakt etc. Men fikk et brev for noen år siden med kredittkort med grense på 50k uten å ha bedt om det =P Har kortet enda. Aldri brukt det. Men det var i hvertfall en "service" fra de jeg ikke hadde bedt om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå