Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd, hvor mye klær er det plass til i hver pose man sender inn, og blir det noe penger ut av det? Jeg syntes salg på Finn og Tise går litt trått, og har ganske mye brukbare klær liggende i minste str.

Anonymkode: 21de6...9b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

☺️

Anonymkode: 21de6...9b7

Skrevet

Jeg har prøvd det, og synes det funker bra! Veldig behagelig at man kun sender alt man vil selge en gang og at man slipper mye frem og tilbake med kjøper. Har tjent et par tusen siden i sommer. Mener jeg fikk plass til ca 30-40 plagg til baby i en pose. 

Anonymkode: 952d2...940

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 12.10.2023 den 16.05):

Jeg har prøvd det, og synes det funker bra! Veldig behagelig at man kun sender alt man vil selge en gang og at man slipper mye frem og tilbake med kjøper. Har tjent et par tusen siden i sommer. Mener jeg fikk plass til ca 30-40 plagg til baby i en pose. 

Kult! Jeg hiver meg på. Men skal selge sko også, så lurer vel egentlig på hvor mange poser jeg må bestille da.

Endret av shab
Skrevet

Jeg faar alltid solgt tingene mine paa 1-2 dager. Det handler om aa selge tingene til en pris som markedet vil betale.

Anonymkode: 725b0...f63

Skrevet

Jeg la bare skoene jeg ville selge oppi posen med klærne, tror ikke du trenger ekstra pose for å sende sko☺️ men kommer vel litt an på hvor mye ting du skal sende 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...