Gjest Isabellas Skrevet 24. januar 2006 #1 Skrevet 24. januar 2006 Hvor kjøper dere håndklær, da mener jeg håndklær som holder / er av god kvalitet. Holder de fra Jysk f eks? Noen som har bestilt fra Jotex?
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #2 Skrevet 24. januar 2006 Jeg vet ikke hva "god kvalitet" tilsier, men jeg tok med de store håndklærne jeg hadde da jeg flyttet, også kjøpte jeg noen til å henge på badet fra Ikea. De funker fint de. Men blir de stygge så hiver jeg de bare og kjøper nye. Synes det er morsommere å kjøpe billig og heller bytte ut, enn å kjøpe dyrt som man da liksom "må" beholde
lillesky Skrevet 24. januar 2006 #3 Skrevet 24. januar 2006 Jeg er også på jakt etter gode håndklær. Sånne som trekker til seg vann når man har dusjet, og ikke bare "sklir" over kroppen.
Gjest Hel Skrevet 24. januar 2006 #4 Skrevet 24. januar 2006 Jeg kjøpte et par på Ikea, de suger til seg vann veldig bra de. Ellers er jeg enig med Frysepulver.
Gjest Isabellas Skrevet 24. januar 2006 #5 Skrevet 24. januar 2006 Jeg vurderer å kjøpe noen fra Jotex. Noen som har erfaring med de?
Skravla Skrevet 24. januar 2006 #6 Skrevet 24. januar 2006 Kjøpte noen fra Jotex for noen år siden og de var bra etter et par runder i vaskemaskinen. Ikea har mange bra håndklær som trekker godt. KID og Jysk har etter min erfaring kun håndklær som sklir over huden og ikke trekker vann. Hadde noen av dem og selv etter mange vask så ble de ikke bedre. Ellers så kjøper jeg ofte Turiform.
Skravla Skrevet 24. januar 2006 #8 Skrevet 24. januar 2006 (endret) Jeg kjøpte mine Turiform på gamle sten og strøm. Interiørbutikken i 5.etg (?) Vet ikke om den ligger der enda. Fru Lyng i citypassasjen i Oslo hadde i hvertfall disse tidligere. Nettsiden er under oppbygging, men følg med her: http://www.turiform.no/ De koster litt, men de holder seg pene vask etter vask. Ellers så kom jeg på at jeg har bra håndklær kjøpt på Ellos og noen fra Princess. Endret 24. januar 2006 av Skravla
Hilde Skrevet 24. januar 2006 #9 Skrevet 24. januar 2006 Jeg har noen fra Polo sport, og de er helt nydelige, tror de kunne trukket til seg et helt badekar med vann..
Stemor Skrevet 24. januar 2006 #10 Skrevet 24. januar 2006 Hvor kjøper dere håndklær, da mener jeg håndklær som holder / er av god kvalitet. Holder de fra Jysk f eks? Noen som har bestilt fra Jotex? ← Hei. Jeg kjøpte et stort et på jysk for 4 år siden od det er like godt som nytt enda og det er brukt oppti 2 ganger i uka.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #11 Skrevet 24. januar 2006 Jeg har noen kjempebra fra Cawo eller hva det heter.
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2006 #12 Skrevet 24. januar 2006 Hemmeligheten med å få håndklær til å suge til seg vann består i å ikke bruke skyllmiddel når man vasker dem, men derimot av og til bruke eddik. Fungerer bra det!
Gjest Isabellas Skrevet 24. januar 2006 #13 Skrevet 24. januar 2006 Hemmeligheten med å få håndklær til å suge til seg vann består i å ikke bruke skyllmiddel når man vasker dem, men derimot av og til bruke eddik. Fungerer bra det! ← Ja, det vet jeg, men hvilke som har god kvalitet... Hvilke selger håndklær av egyptisk bomull?
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2006 #14 Skrevet 24. januar 2006 Ja, det vet jeg, men hvilke som har god kvalitet... Hvilke selger håndklær av egyptisk bomull? ← Ikea for eksempel. Google fant svaret med en gang.
Gjest Isabellas Skrevet 24. januar 2006 #15 Skrevet 24. januar 2006 Ok! Ikea faktisk... Trodde ikke de hadde så bra håndklær! Får vel bli en tur dit og til Jysk tenker jeg.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #16 Skrevet 24. januar 2006 Jeg anbefaler disse: http://www.lexingtoncompany.com/ Ikea sine blir veldig fort utslitt, iallefall de jeg har prøvd.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #17 Skrevet 24. januar 2006 Ja, det vet jeg, men hvilke som har god kvalitet... Hvilke selger håndklær av egyptisk bomull? ← Hvorfor akkurat egyptisk bomull? Jeg trodde det var vevingen som gjorde egyptisk bomulls sengetøy spesielt ikke selve bomullen, mulig jeg tar feil.
Gjest Isabellas Skrevet 25. januar 2006 #18 Skrevet 25. januar 2006 fordi det er god kvalitet. :rosasmil:
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #19 Skrevet 25. januar 2006 Jeg fant litt om det her: http://sv.wikipedia.org/wiki/Bomull Fibrene er vist lengre i den egyptiske bomullen og det er det som gir den bedre kvalitet. Hvis jeg forstod det rett da.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #20 Skrevet 25. januar 2006 Men ikea sine håndklær er ikke av god kvalitet uansett hvilken bomull de er laget av. Egen erfaring altså. Men billige er de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå