Gå til innhold

Han vasket joggesko med oppvaskbørsten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Like før trening oppdaget vi at barnet vårt hadde glemt skoene på skolen, så som en nødløsning måtte vi vaske sålene til utejoggesko. Mannen går for å gjøre det, og når jeg skal hente vannflaske ser jeg at han vasker dem på kjøkkenet med oppvaskbørsten. 

Fy fader, hvem gjør sånt? 

Han mener jeg er hysterisk, og at børsten kan vaskes. Men jeg er vel ikke gal som tenker dette er kjemperart?? 

Anonymkode: 9fb4f...77b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh my, be han heller bruke tannbørsten sin.

Helt uaktuelt med andre ord!

Anonymkode: 1e936...d48

• Liker 4
Skrevet

Gratulerer, du har en mann uten boevne!

Anonymkode: 037ab...f13

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fy fader, hvem gjør sånt? 

Han mener jeg er hysterisk, og at børsten kan vaskes. Men jeg er vel ikke gal som tenker dette er kjemperart?? 

De aller fleste gjør sånt.
Ja, du er hysterisk om dette er noe du hisser deg opp over eller reagerer veldig på.
Børsten kan vaskes eller byttes ut.

Nei, du er ikke gal om du syns det er kjemperart, bare litt merkelig.
Kan du si hvorfor du mener det er kjemperart å vaske skoene med en oppvaskbørste?

Håper ikke det var svarte såler på de uteskoene... Slike skal, som kjent, ikke brukes innendørs.

Anonymkode: 330a2...6cc

• Liker 12
Skrevet

Vent å se om han nå istedet tar oppvasken med dobørsten, da er ringen sluttet.

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Oh my, be han heller bruke tannbørsten sin.

Helt uaktuelt med andre ord!

Anonymkode: 1e936...d48

😂

Anonymkode: 60acf...ec1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De aller fleste gjør sånt.
Ja, du er hysterisk om dette er noe du hisser deg opp over eller reagerer veldig på.
Børsten kan vaskes eller byttes ut.

Nei, du er ikke gal om du syns det er kjemperart, bare litt merkelig.
Kan du si hvorfor du mener det er kjemperart å vaske skoene med en oppvaskbørste?

Håper ikke det var svarte såler på de uteskoene... Slike skal, som kjent, ikke brukes innendørs.

Anonymkode: 330a2...6cc

Ting har bruksområder. Man vasker seg ikke med golvtua i ansiktet osv. Dette er elementært. 

Anonymkode: 60acf...ec1

• Liker 10
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Gratulerer, du har en mann uten boevne!

Anonymkode: 037ab...f13

Huff, kjenner jeg blir litt frustrert. Han er faktisk oppegående på det meste, men hygiene er tydeligvis mitt ansvar. Også reagerer han med å bli gretten når jeg "kontrollerer". Som om jeg har lyst å følge med på at sengene blir skifta på to ganger i måneden.. 

• Liker 2
Skrevet

Hvis dere hadde det travelt, så tok han vel det første og beste han fant?

Ikke noe jeg hadde giddet å lage en tråd om på KG, akkurat. Jeg hadde kastet børsten og kjøpt en ny.

• Liker 13
Skrevet

For en katastrofe. Bare å kjøpe ny, eller vaskes i kokende vann.

Anonymkode: 1d1fe...3d5

• Liker 8
Skrevet

Dumt at hver husstand kun er utruset med den ene børsta dere fikk tildelt da dere flyttet dit.

Anonymkode: 3fbc7...948

• Liker 7
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Dumt at hver husstand kun er utruset med den ene børsta dere fikk tildelt da dere flyttet dit.

Anonymkode: 3fbc7...948

Mulig du har flere børster liggende, men jeg har ikke det. Så i dag har vi ikke oppvaskbørste. Og det er ikke poenget heller. Vi kan i teorien bruke kun engangsbestikk og droppe oppvask også. 

• Liker 3
Skrevet

Ja, du er rar. Du henger deg opp i helt ubetydelige ting. Hvis alt skal skje på din måte må du gjøre alt selv uten en klage.

Du burde være takknemlig.

Anonymkode: 5d3d6...e90

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, du er rar. Du henger deg opp i helt ubetydelige ting. Hvis alt skal skje på din måte må du gjøre alt selv uten en klage.

Du burde være takknemlig.

Anonymkode: 5d3d6...e90

Hehe Okey.. På en måte greit å se at noen ikke reagerer på noe jeg ikke klarer å forestille meg å gjøre. Vaske vekk jord og sand med den vi vasker glass og kjeler med 🤨

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har en oppvaskbørste på vaskerommet, som brukes til mer sånne ting. Og jeg har alltid flere oppvaskbørster i hus, 

Anonymkode: c3a2e...436

• Liker 8
Skrevet

Denne børsten skal brukes på joggesko 🫣🙄

IMG_3181.png.72ccef118dddafa0c52ea8f2d556c4fb.png

Anonymkode: c6c89...13a

• Liker 2
Skrevet

Æsj så ekkelt. Jeg bruker selv oppvaskebørste til å vaske sko, men det er ikke den samme som jeg bruker på kjøkkenet. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Mulig du har flere børster liggende, men jeg har ikke det. Så i dag har vi ikke oppvaskbørste. Og det er ikke poenget heller. Vi kan i teorien bruke kun engangsbestikk og droppe oppvask også. 

Oppvaskbørstebutikken er da fremdeles åpen?

• Liker 8
Skrevet

Det kunne jeg også funnet på å gjort. Hadde jeg ikke lest denne tråden her akuratt nå så hadde jeg aldri kommet på av meg selv at dette liksom er noe ekkelt.

Anonymkode: bf7c2...b95

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Snakk om å være lite løsningsorientert. Da får du mannen til og dra og kjøpe ny nå i kveld.

Ingenting å hisse seg opp for, så lenge mannen kjøper en ny. Le heller av det.

Anonymkode: c998f...d54

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...