Gå til innhold

Hvordan fortelle søstrene mine at de skal bli tanter?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei lurer på om noen har artige, kreative ideer til hvordan jeg kan fortelle søstrene mine og besteforeldrene mine at de skal bli tanter og oldeforeldre??❤️ skal fortelle dette til dem på julaften siden da er jeg godt over 12 uker på vei:))

Endret av LunaOolivia
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fortalte det også på julaften med min første. Tror jeg ringte med video og sa jeg hadde julegave, som var en body og noe greier. 

Anonymkode: 353ee...0a7

• Liker 1
Skrevet

Jeg ga foreldrene mine et hjemmelaget gavekort, på et nytt barnebarn med et ultralydbilde, det fikk de på julaften under middagen. Kan jo lage et gavekort på et tantebarn?

• Liker 1
Skrevet

Vi gav dem en pakke hver(besteforeldre altså) med en body og et ultralydsbilde. 

Med søskene våre ringte eller besøkte vi og sa noe ala «hei, tante Sigrid!» Også forstod alle den😁 

Anonymkode: d2b99...47f

• Liker 1
Skrevet

Hva med krus, t-skjorter e.l med teksten «verdens beste tante», «verdens beste oldemor», «verdens beste oldefar»? Alle må få gavene og pakke opp samtidig, f.eks etter at alle de andre gavene er pakket opp.

Anonymkode: b2a6a...c82

• Liker 1
Skrevet

hva skjer med å bare bruke ord? bare si det liksom? blir så matt av all "kreativiteten" omkring dette - det er ekstremt selvsentrert.

Anonymkode: 9b532...bfa

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Regner med du kjenner søstrene dine godt altså, men sørg i hvert fall for å være sikker på at ingen av de sliter med fertilitet fordi da er sånne store, kreative måter helt jævlig - særlig på julaften!

Anonymkode: 0a745...586

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Regner med du kjenner søstrene dine godt altså, men sørg i hvert fall for å være sikker på at ingen av de sliter med fertilitet fordi da er sånne store, kreative måter helt jævlig - særlig på julaften!

Anonymkode: 0a745...586

dette!!

Anonymkode: 9b532...bfa

• Liker 1
  • Nyttig 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har tenkt, hvis de neste ukene av graviditeten går bra, å kjøpe et hjerteårmbånd til mine småsøstre med tekst på esken "wear this little charm for all to see you're my auntia and so special to me" og legger ved ultralydbilde. 

Anonymkode: 3adc2...4bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.10.2023 den 10.54):

Hva med krus, t-skjorter e.l med teksten «verdens beste tante», «verdens beste oldemor», «verdens beste oldefar»? Alle må få gavene og pakke opp samtidig, f.eks etter at alle de andre gavene er pakket opp.

Anonymkode: b2a6a...c82

Så lenge jeg ikke får sånne gaver dirkete fra barn så må jeg si at de går i søpla. Hva skal jeg med sånne tulleting?

TS: Hvis du på død og liv vil gi noe så gi en kopi av ett ultralydbilde.

Anonymkode: b2996...aa5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Siden det ikke er noen barn enda i min familie enda, Så drikker vi konjakk og kaffe på jule morgen før noe annet skjer. 

Så jeg skal ta med konjakk i år med egne glass. med tekst:  Bestemor/bestefar/onkel/tante trenger drikke pause. 

Så skal jeg bare serve konjakk og se hvor lang tid det tar før en leser på glasset. Om ingen leser på glasset kommer de til og skjønne det til middagen uansett da jeg takker nei til alkehol.  

Anonymkode: 62ed4...d5c

Skrevet
melatonin skrev (På 10.10.2023 den 20.34):

Jeg ga foreldrene mine et hjemmelaget gavekort, på et nytt barnebarn med et ultralydbilde, det fikk de på julaften under middagen. Kan jo lage et gavekort på et tantebarn?

Denne var god synes jeg! Min bror fortalte om baby nr 2 ved å sende en video av det første tantebarnet mitt som stolt kunne fortelle at han skulle bli storebror, den synes jeg var fin (betinger at det er et barn fra før av da) 

Anonymkode: a6930...276

Skrevet

Bare ikke bli skuffet hvis reaksjonen demmers ikke blir slik dere håper på. 

Graviditet er størst for foreldrene selv 

Anonymkode: aa273...6a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare ikke bli skuffet hvis reaksjonen demmers ikke blir slik dere håper på. 

Graviditet er størst for foreldrene selv 

Anonymkode: aa273...6a5

Heldigvis kjenner man familien sin godt, og vet hvordan de vil reagere. Hadde man ikkje trodd det var stort for dem også, hadde man ikke tenkt på det engang. Jeg vet at hos mine blir det tårer og latter, og tiden kan ikke gå fort nok til familien er samlet og jeg kan avsløre det 🥰 

Anonymkode: 3adc2...4bc

• Hjerte 2
Skrevet

Du kan ta med en kake til kaffen og dekorere den med bær eller nonstop eller glasur og skrive Baby.

Bare gjør det rett før den skal serveres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...