AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #1 Skrevet 10. oktober 2023 Hei. For et års tid siden flyttet vi til en ny by hvor kusinen min bor, nå har vi brukt mye tid sammen og pleier å dra på turer osv.. vi har begge barn i samme alder og de pleier å leke fint sammen, jeg har tre og hun har tre 😊 Jeg er ikke kjent med så mange barn utenom mine egne og deres venner på skole og bhg, og da hennes barn. Men det er det éne barnet hennes som jeg trenger noen råd til å møte. Hun vil ha meg for meg selv, gir ordre kom her, jeg vil ha sånn etc og blir sur om hun ikke får viljen sin. Hun vil ikke at andre skal bli med å leke osv.. Dette er jo ganske umulig mtp at det er flere barn at jeg skal melde meg helt ut, så jeg sier jo ifra og får henne med i leken til en viss grad, men hun vil egentlig bare være for seg selv. Kusinen min er klar over dette, og sier jeg bare må være konsekvent, men jeg ser jo at dette er tilfellet hver gang vi er sammen, at hun helst vil være alene med meg (eller én annen voksen og ingen barn ), og ser virkelig ikke ut som hun har det noe greit om hun ikke får viljen sin. Selvfølgelig går det jo en gang i blant.. Så lurer egentlig på, om noen har erfaring med den type personlighet hos barn og hvordan dere pleier å møte det? Jeg er litt ute av tips og kusinen min veit ikke selv. (og ja. Hun godtar dette innlegget). Anonymkode: 7aa29...552
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #2 Skrevet 10. oktober 2023 Alder er jo litt vesentlig her tenker jeg Anonymkode: bf2b6...d76
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #3 Skrevet 10. oktober 2023 Hun er 6 år Anonymkode: 7aa29...552
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå