Gå til innhold

Avlyst date rett før, lei meg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Brunello skrev (4 minutter siden):

Mange har jobber der man plutselig må jobbe overtid.

Det er ikke det denne tråden handler om, så gi deg med den avsporingen.

Anonymkode: 95422...1f2

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Brunello skrev (4 minutter siden):

Da handler det om å kommunisere det når man avtaler daten. Og må man avlyse så gjør man det på en ordentlig måte med en genuin beklagelse.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg synes ofte menn har det veldig kaldt hjemme, både temperatur og stilmessig. Jeg blir alltid imponert hvis jeg besøker en mann som har god temperatur (men IKKE TETT LUFT) og myke gode pledd og puter i sofaen. Pene enkle puter i god kvalitet, og gode pledd fra feks KID (ikke sånne ekle fra europris osv). Da får jeg også ekstra lyst til å krype inntil han under pleddet etter middag. Nok toalettpapir (høres banalt ut, men har opplevd hjemmedate hvor han ikke tenkte over at vi kvinner bruker mer toalettpapir når vi tisser, og at vi gjerne tisser oftere når vi drikker vin - veldig usexy å stå der uten toalettpapir). Jeg er kanskje litt fin på det, men jeg bryr meg også veldig om hva slags sengetøy menn har. Rutete, slitt eller gammelt/billig? Turn off. Invester i noe skikkelig kvalitet (ikke glem kvalitetslaken), det imponerer i alle fall meg. Og som en annen nevnte i tråden her, det er så hyggelig å føle seg velkommen. Mannen min sjarmerte meg med å huske alle småting jeg fortalte han, feks hvilken smågodttype jeg liker (han kjøpte to kilo og ga meg det, vi lo mye av det og det var veldig søtt), kjøp favorittbrusen hennes, favorittvinen osv. Og sist: ha en god håndsåpe på badet. Sånn skitten extra-såpe er veldig ulekkert. Lykke til med hjemmedate! 

Anonymkode: 05484...889

Pledd fra KID?? Som om det skulle være noe bedre enn pledd fra Europris 😂

• Liker 9
Skrevet
7 minutter siden, Brunello said:

Da lager man ikke avtaler på den måten. Og ja noen har slike jobber, men ikke mange.

Anonymkode: 05647...6aa

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ren ull er jo bedre enn plast. Men kid har alle varianter 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke det denne tråden handler om, så gi deg med den avsporingen.

Mange har svart at de ville ha utelukket en person som avlyste i siste øyeblikk uten å reservere seg for om det er en god forklaring til at man avlyser. Så det er ingen acsporing. Man må ha forståelse for at en del mennesker faktisk kan måtte kullkaste planene sine på svært kort varsel.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2023 den 17.57):

Har vasket hele leiligheten, kjøpt inn middag og vin, ordnet meg i 2 timer inkludert barbering og lagd bølger i håret. Dette skulle være date 3 og fikk melding nå 30 min før at han ikke rekker det likevel. I dag var eneste dagen det gikk denne måneden fordi han reiser på jobbtur på torsdag.

Har opplevd dette et par ganger med andre også og får alltid en klump i magen og tårer i øynene, mulig jeg tar litt på vei men er slik jeg reagerer. Det skal mye til for at jeg sier ja til date i utgangspunktet så derfor er det ekstra kjipt når det skjer. Jeg svarer høflig at jeg har forståelse for vil ikke være helt psycho, men jeg blir kald på innsiden og møter ikke vedkommende igjen, det samme har vært med de andre at jeg da legger det dødt. Om noen blir syke, pålagt jobb osv reagerer jeg ikke. 

Hvordan takler dere andre sånt? 

Anonymkode: 7a011...ce1

Vanlig å oppleve dette desverre. Har nå datet en fyr jeg kjenner å håper det blir tryggere. Hvor finner du dine date? Jeg takler ikke tinder. 

Anonymkode: 50ce7...35a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da lager man ikke avtaler på den måten. Og ja noen har slike jobber, men ikke mange.

Selvfølgelig lager man avtaler da også. De fleste som har slike jobber er også svært attraktive på dating-markedet. Jobbene er uforutsigbare med godt betalte, og da godtas mye.

I ts tilfelle virker det som om mannen bare ikke er spesielt interessert, så der tror jeg det bare er å avskrive et forhold.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sikker på han skulle med en kamerat da? Veldig viktig denne kameraten var da. Jeg hadde vært stille fremover om jeg var deg. 

Anonymkode: 50ce7...35a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har vasket hele leiligheten, kjøpt inn middag og vin, ordnet meg i 2 timer inkludert barbering og lagd bølger i håret. Dette skulle være date 3 og fikk melding nå 30 min før at han ikke rekker det likevel. I dag var eneste dagen det gikk denne måneden fordi han reiser på jobbtur på torsdag.

Har opplevd dette et par ganger med andre også og får alltid en klump i magen og tårer i øynene, mulig jeg tar litt på vei men er slik jeg reagerer. Det skal mye til for at jeg sier ja til date i utgangspunktet så derfor er det ekstra kjipt når det skjer. Jeg svarer høflig at jeg har forståelse for vil ikke være helt psycho, men jeg blir kald på innsiden og møter ikke vedkommende igjen, det samme har vært med de andre at jeg da legger det dødt. Om noen blir syke, pålagt jobb osv reagerer jeg ikke. 

Føler med deg. Det er bare kjipt. Men du får i det minste til å date. Jeg har vært på flere datingsider som mann men får ikke napp. Har normale bilder og tekst i profilen men det bare funker ikke. Synes det er trist da jeg ønsker å finne ei å være glad i og dele livet mitt med.

• Hjerte 2
Skrevet
24 minutter siden, Brunello said:

Selvfølgelig lager man avtaler da også. De fleste som har slike jobber er også svært attraktive på dating-markedet. Jobbene er uforutsigbare med godt betalte, og da godtas mye.

I ts tilfelle virker det som om mannen bare ikke er spesielt interessert, så der tror jeg det bare er å avskrive et forhold.

Brunello. Ja, mange har jobber hvor man plutselig må slippe det man har i hendene. 

Men 1) det var ikke det som skjedde her og 2) dersom det skjer, så forklarer man grundig hva som har skjedd, beklager og prøver å avtale noe nytt. Det skjedde heller ikke her. 

Anonymkode: 53f36...11d

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Åjo, jeg elsker de store myke tykke pelspleddene fra feks KID. Det kan ikke sammenlignes med fleecetepper fra europris haha. Jeg synes ulltepper klør og fort blir loete og liker at det er veldig mykt mot huden. 

Skrevet
Serafin skrev (1 time siden):

Føler med deg. Det er bare kjipt. Men du får i det minste til å date. Jeg har vært på flere datingsider som mann men får ikke napp. Har normale bilder og tekst i profilen men det bare funker ikke. Synes det er trist da jeg ønsker å finne ei å være glad i og dele livet mitt med.

Hun ble dumpet av daten. Kan du ikke lese?

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg ville ikke investert så mye i noen som jeg bare har vært på to dater med tidligere. Skjønner at du vil vise deg fra en flott side, og imponere han,  men jeg ville senket standaren noen hakk så tidlig. Se ann hvordan de er og finner du en som stiller opp, prioriterer å se deg, så kan du heve standaren og imponere.  

Jeg har vært i samme situasjon som deg maaaaange ganger og med flere av eksene mine. Satt på vent og håpet på melding eller besøk. Så sluttet jeg å sette noe på vent til jeg visste at det var verdt det. 

Han jeg dater nå kom her om dagen bare for å få et kyss fordi jeg var opptatt og ikke hadde tid til å være sammen med han den kvelden. Og han kommer ned til meg selv om han er kjempe trøtt bare fordi han vil se meg de dagene jeg har mulighet til det. Det er totalt motsetning fra det jeg har opplevd tidligere.  

Anonymkode: 61adc...d98

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hun ble dumpet av daten. Kan du ikke lese?

Jo, jeg kan lese. Men jeg ønsket å få henne til å se det i et perspektiv at hun faktisk får til å date andre. Det er noen som  ikke en gang opplever det.

• Nyttig 1
Skrevet
Serafin skrev (1 time siden):

Meld deg inn hos matchmakingselskaper. Der blir det andre som selger deg inn og du får mye større mulighet som mann å treffe bra damer enn å prøve selv på datingsidene. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Meld deg inn hos matchmakingselskaper. Der blir det andre som selger deg inn og du får mye større mulighet som mann å treffe bra damer enn å prøve selv på datingsidene. 

Ja, kanskje det. Takk for tipset.

Skrevet
Serafin skrev (17 minutter siden):

Jo, jeg kan lese. Men jeg ønsket å få henne til å se det i et perspektiv at hun faktisk får til å date andre. Det er noen som  ikke en gang opplever det.

Hva vet du om det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva vet du om det?

Hvorfor spør du?

Skrevet

Vet du at det var en kompis han traff? Jeg hadde nok ikke klart å la være å tenke at det var en annen kvinne, for det virker så utrolig fjernt at en fyr dropper en date på den måten der, og med den unnskyldningen. Jeg syns bare skurrer litt.

Anonymkode: f6be6...f74

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...