AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #121 Skrevet 12. oktober 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hev hodet og begynn prate med andre💖Blokker han. Anonymkode: 46199...cf5 Takk! Han har sendt en melding jeg ikke har lest eller svart på, er helt ferdig med han og allerede gått videre 😊 Anonymkode: 7a011...ce1 3 1 10
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #122 Skrevet 12. oktober 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Du kommer langt med at det er rent (gulv og flater), rent sengetøy og at toalettet er nogenlunde brukbart, dvs ikke masse skjeggstubber i vasken og skittent i toalettet, skittentøy på gulvet osv. Friske blomster og slikt tror jeg ikke kvinner flest forventer, men litt grønne planter er smart da de krever lite vedlikehold og varer lenge 😊 Anonymkode: 7a011...ce1 Takk for råd. Men no offense, det der er en vanlig tirsdag hjemme hos meg. Jeg tenkte jeg skulle anstrenge meg litt mer 😅 Den ekstra touchen - og de tingene det er typisk for oss menn å ikke tenke på. Var et bra tips over her med søppeldunk ved doen, feks. Friske blomster er notert. Anonymkode: 53f36...11d 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #123 Skrevet 12. oktober 2023 Just now, AnonymBruker said: Takk! Han har sendt en melding jeg ikke har lest eller svart på, er helt ferdig med han og allerede gått videre 😊 Anonymkode: 7a011...ce1 👏👏👏 Anonymkode: 53f36...11d 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #124 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 11.10.2023 den 16.14): Dårlig gjort!! Anonymkode: 6634f...bfa Den kompisen var nok en annen dame!!!! Anonymkode: 4ea9a...01a 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #125 Skrevet 12. oktober 2023 Den kompisen var nok ei anna dame!!! Anonymkode: 4ea9a...01a 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #126 Skrevet 12. oktober 2023 Skjønner deg godt, jeg. En gang jeg skulle treffe en fyr jeg drev og datet, så glemte han det! Jeg satt der klar, hadde shinet hele leiligheten, kjøpt inn snacks og alkohol, tatt brazilian wax og ellers skrubbet og skurt hele kroppen og klippet tånegler og whatever, tatt på pent undertøy, i det hele tatt brukt tid og penger og ikke minst mental kapasitet på disse greiene. Og så sitter jeg der uten at noen kommer. Så sender jeg melding, og han hadde glemt det.. og da satt han i pysjbuksen og var sliten etter jobb og ville heller sitte hjemme og klimpre på gitaren. Verste er at han bodde nøyaktig fem minutter fra meg i gåavstand. Jeg hadde selv blitt så flau over å ha glemt det at jeg hadde snudd meg rundt og kommet meg ut uansett hvor dautrøtt jeg var. Da ble det dumping, men det er også fordi det var et mønster jeg hadde lagt merke til før, ikke så mye respekt for andres tid. Jeg har datet menn som har jobbet MYE mer enn han, men som likevel klarer å holde avtaler. Og jeg er veldig sånn avtale/planleggingstype og holder det hellig, du kan selvsagt fint bryte avtaler med lengre varsel eller en god unnskyldning for ting kommer jo i veien iblant, men du kan ikke ta løst på avtaler generelt. Det synes jeg er respektløst. Det blir jo også litt kjærlighetsspråk, ser du frem til å møtes, planlegger du for det, og du stiller. Takker nei til andre ting, eller kommer selv om du er sliten. Det føles jo som han ikke er like interessert eller ikke vil gi like mye når han tar så lett på en avtale. Anonymkode: 4b5f4...f11 3 3 6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #127 Skrevet 12. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Skjønner deg godt, jeg. En gang jeg skulle treffe en fyr jeg drev og datet, så glemte han det! Jeg satt der klar, hadde shinet hele leiligheten, kjøpt inn snacks og alkohol, tatt brazilian wax og ellers skrubbet og skurt hele kroppen og klippet tånegler og whatever, tatt på pent undertøy, i det hele tatt brukt tid og penger og ikke minst mental kapasitet på disse greiene. Og så sitter jeg der uten at noen kommer. Så sender jeg melding, og han hadde glemt det.. og da satt han i pysjbuksen og var sliten etter jobb og ville heller sitte hjemme og klimpre på gitaren. Verste er at han bodde nøyaktig fem minutter fra meg i gåavstand. Jeg hadde selv blitt så flau over å ha glemt det at jeg hadde snudd meg rundt og kommet meg ut uansett hvor dautrøtt jeg var. Da ble det dumping, men det er også fordi det var et mønster jeg hadde lagt merke til før, ikke så mye respekt for andres tid. Jeg har datet menn som har jobbet MYE mer enn han, men som likevel klarer å holde avtaler. Og jeg er veldig sånn avtale/planleggingstype og holder det hellig, du kan selvsagt fint bryte avtaler med lengre varsel eller en god unnskyldning for ting kommer jo i veien iblant, men du kan ikke ta løst på avtaler generelt. Det synes jeg er respektløst. Det blir jo også litt kjærlighetsspråk, ser du frem til å møtes, planlegger du for det, og du stiller. Takker nei til andre ting, eller kommer selv om du er sliten. Det føles jo som han ikke er like interessert eller ikke vil gi like mye når han tar så lett på en avtale. Anonymkode: 4b5f4...f11 Huff, høres veldig likt ut. Forstår det var sinnsykt skuffende og forstår du ikke ville se han mer. Er enig at det er en del av kjærlighetsspråk, og jeg tenker også at en fremtid med en som tar lett på sånt og ikke bryr seg må være veldig frustrerende i lengden, det vil ikke fungere om man ikke er på bølgelengde. Nå åpen jeg forøvrig meldingen, det står om han kan komme på besøk i kveld eller i helgen 🙄 Anonymkode: 7a011...ce1 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #128 Skrevet 12. oktober 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Huff, høres veldig likt ut. Forstår det var sinnsykt skuffende og forstår du ikke ville se han mer. Er enig at det er en del av kjærlighetsspråk, og jeg tenker også at en fremtid med en som tar lett på sånt og ikke bryr seg må være veldig frustrerende i lengden, det vil ikke fungere om man ikke er på bølgelengde. Nå åpen jeg forøvrig meldingen, det står om han kan komme på besøk i kveld eller i helgen 🙄 Anonymkode: 7a011...ce1 Perfekt melding å bare la henge, eller..? Anonymkode: 181c2...7bb 7 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #129 Skrevet 12. oktober 2023 Just now, AnonymBruker said: Perfekt melding å bare la henge, eller..? Anonymkode: 181c2...7bb Hadde sett frem til det, men jeg er en tosk og får faktisk litt dårlig samvittighet. Jeg venter til i morgen så svarer jeg bare nei takk Anonymkode: 7a011...ce1 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #130 Skrevet 12. oktober 2023 Man forklarer såklart hvorfor når man må avlyse så kort tid før. Og da tenker jeg det også er naturlig at den som avlyser sier noe mer :"Håper vi kan få til en date så snart jeg er tilbake igjen?" Hvis ikke tenker jeg at han rett og slett ikke er interessert. Anonymkode: ca53a...ddb 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #131 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde sett frem til det, men jeg er en tosk og får faktisk litt dårlig samvittighet. Jeg venter til i morgen så svarer jeg bare nei takk Anonymkode: 7a011...ce1 Svar nå. Skriv «Sorry, har andre planer». Anonymkode: 95422...1f2 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #132 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for råd. Men no offense, det der er en vanlig tirsdag hjemme hos meg. Jeg tenkte jeg skulle anstrenge meg litt mer 😅 Den ekstra touchen - og de tingene det er typisk for oss menn å ikke tenke på. Var et bra tips over her med søppeldunk ved doen, feks. Friske blomster er notert. Anonymkode: 53f36...11d Jeg synes ofte menn har det veldig kaldt hjemme, både temperatur og stilmessig. Jeg blir alltid imponert hvis jeg besøker en mann som har god temperatur (men IKKE TETT LUFT) og myke gode pledd og puter i sofaen. Pene enkle puter i god kvalitet, og gode pledd fra feks KID (ikke sånne ekle fra europris osv). Da får jeg også ekstra lyst til å krype inntil han under pleddet etter middag. Nok toalettpapir (høres banalt ut, men har opplevd hjemmedate hvor han ikke tenkte over at vi kvinner bruker mer toalettpapir når vi tisser, og at vi gjerne tisser oftere når vi drikker vin - veldig usexy å stå der uten toalettpapir). Jeg er kanskje litt fin på det, men jeg bryr meg også veldig om hva slags sengetøy menn har. Rutete, slitt eller gammelt/billig? Turn off. Invester i noe skikkelig kvalitet (ikke glem kvalitetslaken), det imponerer i alle fall meg. Og som en annen nevnte i tråden her, det er så hyggelig å føle seg velkommen. Mannen min sjarmerte meg med å huske alle småting jeg fortalte han, feks hvilken smågodttype jeg liker (han kjøpte to kilo og ga meg det, vi lo mye av det og det var veldig søtt), kjøp favorittbrusen hennes, favorittvinen osv. Og sist: ha en god håndsåpe på badet. Sånn skitten extra-såpe er veldig ulekkert. Lykke til med hjemmedate! Anonymkode: 05484...889 1 2 2
Blåttvann Skrevet 12. oktober 2023 #133 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 10.10.2023 den 21.16): Middag og film, hans forslag Anonymkode: 7a011...ce1 Han ba seg selv på middag for så å avlyse fordi han heller ville gå ut med en kollega på drinker? Og attpåtil 30min før? Hahahahahaha, han der skal du være direkte glad for å ha blitt kvitt! Fy f. Klem! ❤️ 5 1 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #134 Skrevet 12. oktober 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Man forklarer såklart hvorfor når man må avlyse så kort tid før. Og da tenker jeg det også er naturlig at den som avlyser sier noe mer :"Håper vi kan få til en date så snart jeg er tilbake igjen?" Hvis ikke tenker jeg at han rett og slett ikke er interessert. Anonymkode: ca53a...ddb Han har spurt om i kveld eller i morgen. Nå er det for sent i kveld for jeg har ikke svart. 8 minutter siden, AnonymBruker said: Svar nå. Skriv «Sorry, har andre planer». Anonymkode: 95422...1f2 Ja, skal skrive det 👍🏻 Anonymkode: 7a011...ce1 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #135 Skrevet 12. oktober 2023 On 10/10/2023 at 6:22 PM, Brunello said: HR ikke folk jobb? De fleste jeg kjenner har jobber der avtaler må avlyses på grunn av at noe må være ferdig på jobb. Men burde selvsagt sagt fra før, såfremt ikke det som ble hindringen ikke oppsto sent. Jeg har jobb, med innlevering og tidvis overtid. Jeg avlyser ikke slik som beskrevet. Jeg ville ikke lagt en slik avtale til en tid Jeg kunne risikert å jobbe ekstra Anonymkode: 05647...6aa 5 2
Blåttvann Skrevet 12. oktober 2023 #136 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hadde sett frem til det, men jeg er en tosk og får faktisk litt dårlig samvittighet. Jeg venter til i morgen så svarer jeg bare nei takk Anonymkode: 7a011...ce1 Svar nå. Ikke i morgen. Da tror han at du har tenkt på saken, du må vise at du virkelig er ferdig med han og at det ikke er noe å vurdere engang. Skriv det du hadde tenkt å skrive. 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #137 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hadde sett frem til det, men jeg er en tosk og får faktisk litt dårlig samvittighet. Jeg venter til i morgen så svarer jeg bare nei takk Anonymkode: 7a011...ce1 Eller skriv "supert kom fredag i 20 tiden'" så drar du ut 😄 neida bare tuller. Et nei takk i morgen holder lenge. Anonymkode: 189ac...0aa 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #138 Skrevet 12. oktober 2023 Blåttvann skrev (1 minutt siden): Svar nå. Ikke i morgen. Da tror han at du har tenkt på saken, du må vise at du virkelig er ferdig med han og at det ikke er noe å vurdere engang. Skriv det du hadde tenkt å skrive. Enig. Bare svar Jeg har andre planer, ha en fin helg. Anonymkode: 6b6dd...a7f 5
Brunello Skrevet 12. oktober 2023 #139 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har jobb, med innlevering og tidvis overtid. Jeg avlyser ikke slik som beskrevet. Jeg ville ikke lagt en slik avtale til en tid Jeg kunne risikert å jobbe ekstra Anonymkode: 05647...6aa Mange har jobber der man plutselig må jobbe overtid.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #140 Skrevet 12. oktober 2023 Det hadde vært fristende å foreslå kinobesøk og at han fikser billetter. Og så avlyse rett før dere skal møtes foran kinoen. "Sorry, kom noe i veien". Men jeg er altfor veloppdratt til å gjøre det. Et kort "nei takk", er nok det beste. Anonymkode: 8f30f...bc0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå