AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #101 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er enig i mye av dette, opplevde noe veldig lignende en gang for et par år siden men da av en jeg hadde truffet litt lengre, det var det samme at han hadde bedt meg holde av lørdagen og sendte oppfølgingsmelding på onsdag som jeg bekreftet, så kom lørdagen og jeg spurte når jeg skulle komme og han skrev bare at han var fyllesyk og skulle møte gutta istedenfor. Da skrev jeg at det var sårt og lite hyggelig av han, men ønsket han alt godt videre og takket for meg. Han svarte ikke på det, men et år senere kom han tilbake og ville ha en ny sjanse. Så var det en annen jeg var veldig forelsket i som ikke dukket opp og da var møtestedet over en time hjemmefra, så jeg ringte og han la på, da skrev jeg at jeg var kjempelei meg og han skrev «your overreacting» (han var engelsk). Også han ville ha en ny sjanse senere. Disse hendelsene har satt sine spor og er nok derfor dette gjorde ekstra vondt i går for det dro opp en del, spesielt den med han engelske så for å beskytte meg selv føler jeg det tryggere å ikke si noe, for da slipper jeg å vise meg sårbar og få et kaldt svar tilbake. Er fremdeles nedstemt her jeg sitter på jobb men føles riktig ut at jeg bare aldri snakker med vedkommende igjen og går videre med livet, dette er nok snart glemt. Anonymkode: 7a011...ce1 Enig. Overfor folk som er praktisk talt fremmede (tredje date i TS’ tilfelle), så har det ingen hensikt å vise seg sårbar. Da gjør det bare enda mer vondt om man blir møtt på iskaldt vis. Og det er seg selv man skal ta hensyn til. Anonymkode: 95422...1f2 1 2
exictence Skrevet 11. oktober 2023 #102 Skrevet 11. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er enig i mye av dette, opplevde noe veldig lignende en gang for et par år siden men da av en jeg hadde truffet litt lengre, det var det samme at han hadde bedt meg holde av lørdagen og sendte oppfølgingsmelding på onsdag som jeg bekreftet, så kom lørdagen og jeg spurte når jeg skulle komme og han skrev bare at han var fyllesyk og skulle møte gutta istedenfor. Da skrev jeg at det var sårt og lite hyggelig av han, men ønsket han alt godt videre og takket for meg. Han svarte ikke på det, men et år senere kom han tilbake og ville ha en ny sjanse. Så var det en annen jeg var veldig forelsket i som ikke dukket opp og da var møtestedet over en time hjemmefra, så jeg ringte og han la på, da skrev jeg at jeg var kjempelei meg og han skrev «your overreacting» (han var engelsk). Også han ville ha en ny sjanse senere. Disse hendelsene har satt sine spor og er nok derfor dette gjorde ekstra vondt i går for det dro opp en del, spesielt den med han engelske så for å beskytte meg selv føler jeg det tryggere å ikke si noe, for da slipper jeg å vise meg sårbar og få et kaldt svar tilbake. Er fremdeles nedstemt her jeg sitter på jobb men føles riktig ut at jeg bare aldri snakker med vedkommende igjen og går videre med livet, dette er nok snart glemt. Anonymkode: 7a011...ce1 Skjønner. Men forsto du at jeg mente slett ikke at du skal si at du er kjempelei deg eller sårt og lite hyggelig av ham. Nei, jeg tenker at det viser bare litt sånn stakkarslig, og at jeg som daten får muligens en følelse av at jeg er glad jeg ikke skulle involvere meg med en som blir så kjempelei seg og sår. Jeg hadde nok svart med en grei stemme: Det var synd (for både deg og meg). Jeg hadde gledet meg, kjøpt inn middag og vin. Men du får ha det godt (med et smil) Endret 11. oktober 2023 av exictence 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #103 Skrevet 11. oktober 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Takk for forslag til hva jeg kan skrive ❤️ Jeg tenker at siden han legger det frem som en jobbmiddag siden han og kompisen skulle prate om jobb og at han også skylder på kompisen for dette så vil han kunne sno seg unna og få meg til å høres dramaqueen ut hvis jeg sier noe, selv om jeg vet med meg selv at det ikke stemmer. Så derfor tenker jeg at jeg enten bare svarer «nei.» hvis han spør om å treffes igjen eller at jeg ikke svarer i det hele tatt. Evt kan jeg si at jeg mister tilliten til folk som avlyser i siste liten og at jeg derfor ikke ser poenget i mer kontakt Anonymkode: 7a011...ce1 Enig Anonymkode: cac07...a4e
exictence Skrevet 11. oktober 2023 #104 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Takk for forslag til hva jeg kan skrive ❤️ Jeg tenker at siden han legger det frem som en jobbmiddag siden han og kompisen skulle prate om jobb og at han også skylder på kompisen for dette så vil han kunne sno seg unna og få meg til å høres dramaqueen ut hvis jeg sier noe, selv om jeg vet med meg selv at det ikke stemmer. Så derfor tenker jeg at jeg enten bare svarer «nei.» hvis han spør om å treffes igjen eller at jeg ikke svarer i det hele tatt. Evt kan jeg si at jeg mister tilliten til folk som avlyser i siste liten og at jeg derfor ikke ser poenget i mer kontakt Anonymkode: 7a011...ce1 Enig
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #105 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har vasket hele leiligheten, kjøpt inn middag og vin, ordnet meg i 2 timer inkludert barbering og lagd bølger i håret. Dette skulle være date 3 og fikk melding nå 30 min før at han ikke rekker det likevel. I dag var eneste dagen det gikk denne måneden fordi han reiser på jobbtur på torsdag. Har opplevd dette et par ganger med andre også og får alltid en klump i magen og tårer i øynene, mulig jeg tar litt på vei men er slik jeg reagerer. Det skal mye til for at jeg sier ja til date i utgangspunktet så derfor er det ekstra kjipt når det skjer. Jeg svarer høflig at jeg har forståelse for vil ikke være helt psycho, men jeg blir kald på innsiden og møter ikke vedkommende igjen, det samme har vært med de andre at jeg da legger det dødt. Om noen blir syke, pålagt jobb osv reagerer jeg ikke. Hvordan takler dere andre sånt? Anonymkode: 7a011...ce1 Sett sterke grenser. Du må si at dere må i k k e avtale date uten at det ikke blir noe av. Anonymkode: 4ea9a...01a 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #106 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Sett sterke grenser. Du må si at dere må i k k e avtale date uten at det ikke blir noe av. Anonymkode: 4ea9a...01a Han er da ikke en hund hun skal oppdra. Hvis han ikke evner å forstå dette av seg selv så kan han fint få lov til å ende opp som 25 % av Norges mannlige befolkning over 40; som enslig og barnløs. Anonymkode: 6b6dd...a7f 4 6
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #107 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Han skulle treffe en kompis/kollega kort, så ble det til noen drinker og litt mat skrev han med et «😢», og spurte så om vi kan ta det igjen. Setter veldig stor pris på svarene, det var trøstende med forståelse for dette for jeg var redd jeg var overfølsom, så godt å få følelsene validert 🌹 Anonymkode: 7a011...ce1 Dårlig gjort!! Anonymkode: 6634f...bfa
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #108 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 10.10.2023 den 18.26): Han skulle treffe en kompis/kollega kort, så ble det til noen drinker og litt mat skrev han med et «😢», og spurte så om vi kan ta det igjen. Setter veldig stor pris på svarene, det var trøstende med forståelse for dette for jeg var redd jeg var overfølsom, så godt å få følelsene validert 🌹 Anonymkode: 7a011...ce1 Du tuller? 😱 Han visste at du hadde laget ferdig middag, eller? Mer respektløs holdning skal man lete lenge etter. Anonymkode: 9c101...f27 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #109 Skrevet 12. oktober 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Du tuller? 😱 Han visste at du hadde laget ferdig middag, eller? Mer respektløs holdning skal man lete lenge etter. Anonymkode: 9c101...f27 Vet ikke om han tenkte så mye på maten, jeg sa jeg skulle ordne i stand noe mat så han visste det jo. Verste var egentlig hvor mye tid jeg la i å glede meg og fiffe meg opp, slo på stortromma med vin og friske blomster også. Men i dag merker jeg at jeg ikke tenker så mye på det heldigvis, og har heldigvis mistet alt av interesse 😊 Anonymkode: 7a011...ce1 6 14
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #110 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet ikke om han tenkte så mye på maten, jeg sa jeg skulle ordne i stand noe mat så han visste det jo. Verste var egentlig hvor mye tid jeg la i å glede meg og fiffe meg opp, slo på stortromma med vin og friske blomster også. Men i dag merker jeg at jeg ikke tenker så mye på det heldigvis, og har heldigvis mistet alt av interesse 😊 Anonymkode: 7a011...ce1 Ikke tenk sånn, you do you, en dag møter du ham som ser og verdsetter det ❤️ hørt noe mer fra ham her? Anonymkode: 189ac...0aa 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #111 Skrevet 12. oktober 2023 38 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke tenk sånn, you do you, en dag møter du ham som ser og verdsetter det ❤️ hørt noe mer fra ham her? Anonymkode: 189ac...0aa Nei, ikke hørt noe mer 😊 Anonymkode: 7a011...ce1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #112 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, ikke hørt noe mer 😊 Anonymkode: 7a011...ce1 Du kan uansett arkivere ham, men for en bedriten oppførsel. Anonymkode: 189ac...0aa 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #113 Skrevet 12. oktober 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Vet ikke om han tenkte så mye på maten, jeg sa jeg skulle ordne i stand noe mat så han visste det jo. Verste var egentlig hvor mye tid jeg la i å glede meg og fiffe meg opp, slo på stortromma med vin og friske blomster også. Men i dag merker jeg at jeg ikke tenker så mye på det heldigvis, og har heldigvis mistet alt av interesse 😊 Anonymkode: 7a011...ce1 Du TS, ikke for å spore av tråden din (men den virker som en lukket og ferdig sak), men siden du tydeligvis har greie på å lage i stand en bra hjemmedate... Siden jeg er mann, trenger jeg litt innsidetips. Skal trolig ha hjemmedate selv. Jeg er ikke helt bak mål, så det blir bra mat og kåken er ok. Men siden du nevner friske blomster og sånt, så tenker jeg det er en del ting kvinner legger merke til som menn ikke tenker på... 😉. Så hva er dine beste tips til småting som damer legger merke til som menn bør huske på? Anonymkode: 53f36...11d 7
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #114 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 10.10.2023 den 18.26): Han skulle treffe en kompis/kollega kort, så ble det til noen drinker og litt mat skrev han med et «😢», og spurte så om vi kan ta det igjen. Setter veldig stor pris på svarene, det var trøstende med forståelse for dette for jeg var redd jeg var overfølsom, så godt å få følelsene validert 🌹 Anonymkode: 7a011...ce1 Så han prioriterte kompisen,på en halvtimes varsel .... En sånn kødd med så dårlig folkeskikk skal du være glad for at du ble kvitt såpass tidlig,han kommer til å oppføre seg sånn senere også. Blokker og gå videre. Anonymkode: 6fb26...eac 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #115 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du TS, ikke for å spore av tråden din (men den virker som en lukket og ferdig sak), men siden du tydeligvis har greie på å lage i stand en bra hjemmedate... Siden jeg er mann, trenger jeg litt innsidetips. Skal trolig ha hjemmedate selv. Jeg er ikke helt bak mål, så det blir bra mat og kåken er ok. Men siden du nevner friske blomster og sånt, så tenker jeg det er en del ting kvinner legger merke til som menn ikke tenker på... 😉. Så hva er dine beste tips til småting som damer legger merke til som menn bør huske på? Anonymkode: 53f36...11d Viktig at det er rent på toalettet. Doringen nede. Anonymkode: 95422...1f2 11 6
anonym78910 Skrevet 12. oktober 2023 #116 Skrevet 12. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Du TS, ikke for å spore av tråden din (men den virker som en lukket og ferdig sak), men siden du tydeligvis har greie på å lage i stand en bra hjemmedate... Siden jeg er mann, trenger jeg litt innsidetips. Skal trolig ha hjemmedate selv. Jeg er ikke helt bak mål, så det blir bra mat og kåken er ok. Men siden du nevner friske blomster og sånt, så tenker jeg det er en del ting kvinner legger merke til som menn ikke tenker på... 😉. Så hva er dine beste tips til småting som damer legger merke til som menn bør huske på? Anonymkode: 53f36...11d Er jo ikke meg som startet tråden men jeg smelter helt av tente telys eller andre lys i små beholder rundt om kring 😊 forsiktig med duftlys ikke sikkert alle liker det, må du nesten finne ut av først eller bare går du for sånne uten duft på første hjemmedate. Doringen nede som nevnt over, personlig litt lei av at min har vert nede i 14 år 😂 pass og på at der er en liten søppelbøtte på toalettet med pose oppi, damer trenger noen ganger det 😉 😊 Endret 12. oktober 2023 av anonym78910 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #117 Skrevet 12. oktober 2023 Nå fikk jeg en snap (chat ikke bilde), tror jeg lar være å åpne den 😅 Anonymkode: 7a011...ce1 6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #118 Skrevet 12. oktober 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Du TS, ikke for å spore av tråden din (men den virker som en lukket og ferdig sak), men siden du tydeligvis har greie på å lage i stand en bra hjemmedate... Siden jeg er mann, trenger jeg litt innsidetips. Skal trolig ha hjemmedate selv. Jeg er ikke helt bak mål, så det blir bra mat og kåken er ok. Men siden du nevner friske blomster og sånt, så tenker jeg det er en del ting kvinner legger merke til som menn ikke tenker på... 😉. Så hva er dine beste tips til småting som damer legger merke til som menn bør huske på? Anonymkode: 53f36...11d Du kommer langt med at det er rent (gulv og flater), rent sengetøy og at toalettet er nogenlunde brukbart, dvs ikke masse skjeggstubber i vasken og skittent i toalettet, skittentøy på gulvet osv. Friske blomster og slikt tror jeg ikke kvinner flest forventer, men litt grønne planter er smart da de krever lite vedlikehold og varer lenge 😊 Anonymkode: 7a011...ce1 4 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #119 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 10.10.2023 den 17.57): Har vasket hele leiligheten, kjøpt inn middag og vin, ordnet meg i 2 timer inkludert barbering og lagd bølger i håret. Dette skulle være date 3 og fikk melding nå 30 min før at han ikke rekker det likevel. I dag var eneste dagen det gikk denne måneden fordi han reiser på jobbtur på torsdag. Har opplevd dette et par ganger med andre også og får alltid en klump i magen og tårer i øynene, mulig jeg tar litt på vei men er slik jeg reagerer. Det skal mye til for at jeg sier ja til date i utgangspunktet så derfor er det ekstra kjipt når det skjer. Jeg svarer høflig at jeg har forståelse for vil ikke være helt psycho, men jeg blir kald på innsiden og møter ikke vedkommende igjen, det samme har vært med de andre at jeg da legger det dødt. Om noen blir syke, pålagt jobb osv reagerer jeg ikke. Hvordan takler dere andre sånt? Anonymkode: 7a011...ce1 Hev hodet og begynn prate med andre💖Blokker han. Anonymkode: 46199...cf5 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #120 Skrevet 12. oktober 2023 Så fint at du spør ☺️jeg ble veldig glad av min date var tydelig å se han hadde lagt innsats. Rent og ryddig, nytt sengetøy og var redd opp pent. Nå badet var det både søppelbøtte og sånn der i do som renser. Håndkle til meg hengt frem og kjøpt inn frukten jeg liker ☺️vanskelig å få beskrevet helt men var så gjennomført tydelig at jeg var velkommen så han sjarmerte meg skikkelig. Lagde middag og hadde brettet servietter 🤭og sang fornøyd når han tok oppvasken etterpå ☺️ En annen koslig ting var at på kjøleskapet hadde han bilde av familie 🥰koslig liten detalj jeg la merke til ☺️ Anonymkode: 4b3b0...32b 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå