Gå til innhold

Avlyst date rett før, lei meg

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

"ikke rekker det". 

Jeg hadde spurt, "er du helt sikker på det? For jeg har ordnet meg skikkelig fin så nå går du glipp av en herlig deilig stund altså" , og blinkeemoji. Kanskje ville han da snudd og kommet likevel. 

Anonymkode: c5916...fdf

Eh nei, ikke tilby selvrespekten din attpåtil.. 

Anonymkode: 189ac...0aa

• Liker 8
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Altså haha, det er så latterlig dumt, det er liksom et ekstra spark til deg "jeg må gjøre noe gøy med kolleagen som jeg heller velger over deg, så kjedelig for oss da". Hva faen betyr det en gang? Teit fyr

Ja, enig 😔

Anonymkode: 7a011...ce1

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg oppfatter det som direkte demonstrativt at han velger en annen fornøyelse framfor ditt selskap, og sier fra på kort varsel. Jeg tror at han tester deg. Du gjør helt rett i å ikke tåle denne typen mangel på respekt.

• Liker 11
  • Nyttig 7
Skrevet
7 minutter siden, Andro said:

Jeg oppfatter det som direkte demonstrativt at han velger en annen fornøyelse framfor ditt selskap, og sier fra på kort varsel. Jeg tror at han tester deg. Du gjør helt rett i å ikke tåle denne typen mangel på respekt.

Takk, å lese sånt gjør det enda enklere å bare føle negative ting for han. Var kanskje derfor jeg reagerte med å få en klump i magen og så å føle meg helt kald på innsiden, tror magefølelsen reagerte på at noe er galt. 

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk, å lese sånt gjør det enda enklere å bare føle negative ting for han. Var kanskje derfor jeg reagerte med å få en klump i magen og så å føle meg helt kald på innsiden, tror magefølelsen reagerte på at noe er galt. 

Ja jeg skrev tidligere at du legger for mye i det, ikke fordi du ikke skal, men fordi det ble ekstra leit for deg at han avlyste og ikke kom. Men når jeg ser hvorfor og hva mer han skrev, så tenker jeg kroppen din fikk en reaksjon på at noe er skikkelig feil. Det han gjør er skikkelig feil. Ikke gå videre med han, hør på kroppen din

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva slags avtale hadde dere? 

Skrevet
7 minutter siden, miss summers said:

Hva slags avtale hadde dere? 

Middag og film, hans forslag 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han skulle treffe en kompis/kollega kort, så ble det til noen drinker og litt mat skrev han med et «😢», og spurte så om vi kan ta det igjen.

Setter veldig stor pris på svarene, det var trøstende med forståelse for dette for jeg var redd jeg var overfølsom, så godt å få følelsene validert 🌹

Det er ikke en grunn. Herregud for en kjiping. Dette ville kun vært ok om det var en god grunn OG han burde gjort noe for å veie opp. Be deg ut igjen om kort tid. Sende en blomst i morgen med et kort eller noe. Så du føler han faktisk er lei for det. Ville blitt superskuffa selv jeg. Skjønner deg! 🧡

Skrevet
BobTheNoob skrev (3 timer siden):

Trist å høre. Skjønner reaksjonen. 💔

Hadde en dame gjort det mot meg, så hadde jeg reagert helt likt og droppet henne etterpå. 

Man kan ikke avlyse på kort varsel med mindre det har skjedd noe helt spesielt. 

Tenker på samme måte. 

Men hadde sagt til daten at det var synd at du avlyser såpass sent. Har både kjøpt inn middag og vin og gjort forberedelser.

Så kan han sitte der og angre eller innse at det der var for sent å komme med.

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, Frøkenfryden said:

Det er ikke en grunn. Herregud for en kjiping. Dette ville kun vært ok om det var en god grunn OG han burde gjort noe for å veie opp. Be deg ut igjen om kort tid. Sende en blomst i morgen med et kort eller noe. Så du føler han faktisk er lei for det. Ville blitt superskuffa selv jeg. Skjønner deg! 🧡

Ja, han skrev heller ingenting om at han beklager eller at han ville se meg, la kun skylden på denne kollegadrinken som visstnok ødela for oss. Heller ingen konkret ny dato, bare en annen gang. Kommer aldri til å svare han igjen. Takk ❤️

• Liker 4
  • Hjerte 10
Skrevet
9 minutter siden, exictence said:

Tenker på samme måte. 

Men hadde sagt til daten at det var synd at du avlyser såpass sent. Har både kjøpt inn middag og vin og gjort forberedelser.

Så kan han sitte der og angre eller innse at det der var for sent å komme med.

Jeg hadde sagt det hvis det var en jeg kjente godt eller stolte på, har ikke lyst å si det til en som er likegyldig til meg, da er det bedre at han ikke vet at jeg ble såret. Ellers enig med deg

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde sagt det hvis det var en jeg kjente godt eller stolte på, har ikke lyst å si det til en som er likegyldig til meg, da er det bedre at han ikke vet at jeg ble såret. Ellers enig med deg

Jeg hadde sagt det uansett. Synes det da viser en kvinne som står opp for seg selv, og sier det som det er.

Det er da helt naturlig å gjøre forberedelser når man skal ha en date på besøk. Hvis man ikke gjør det, virker det som man er likegyldig som person og vant å h dater i flust på besøk, så det ikke er så nøye.

Jo, de kan godt få inntrykk av at jeg er en ordentlig dame som har gledet seg.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

"ikke rekker det". 

Jeg hadde spurt, "er du helt sikker på det? For jeg har ordnet meg skikkelig fin så nå går du glipp av en herlig deilig stund altså" , og blinkeemoji. Kanskje ville han da snudd og kommet likevel. 

Anonymkode: c5916...fdf

Nei huff det hadde bare virket lity desperat og mot sin hensikt.  Men den første setningen ser bra ut, hvis du legger til og  har laget mat. Er min mening i alle fall 

Endret av Laraa
  • Nyttig 3
Skrevet
2 minutter siden, exictence said:

Jeg hadde sagt det uansett. Synes det da viser en kvinne som står opp for seg selv, og sier det som det er.

Det er da helt naturlig å gjøre forberedelser når man skal ha en date på besøk. Hvis man ikke gjør det, virker det som man er likegyldig som person og vant å h dater i flust på besøk, så det ikke er så nøye.

Jo, de kan godt få inntrykk av at jeg er en ordentlig dame som har gledet seg.

Skjønner hva du mener, jeg tipper han kanskje møtte en annen dame ute eller noe sånt og bruker kompisen som unnskyldning. Har ikke lyst å vise at jeg bryr meg. Men han sender kanskje ny melding igjen og da skal jeg svare kort og avvisende så han forhåpentligvis føler seg liten og avvist han også. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Han foreslo middag hos deg og så dro han for å drikke sammen med en kompis og valgte å spise med han, når han visste at du skulle lage mat til dere? Her er det noe galt med denne fyren som du virkelig ikke vil ha i livet ditt. 

Uansett hvem det skal være som har fikset mat så setter man seg ikke til for å spise med noen andre, og i hvert fall ikke når det er en date. 

Jeg håper virkelig at du klarer å slutte å være lei deg over dette, for dette er helt og holdent på han. Han har driti seg ut så til de grader. 

Hadde dette vært meg hadde jeg blitt forbannet og skrevet til han at det er respektløst av han å prioritere kompisen sin og spise mat med noen andre når dere hadde en avtale og at det er særdeles ufint å skylde på kompisen når det var hans eget valg å bli med denne kompisen. 

Ingenting å samle på. 

Anonymkode: c272d...13e

• Liker 6
  • Hjerte 4
  • Nyttig 12
Skrevet

Han hadde jeg driti skikkelig i. Dette er svært lite empatisk gjort.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, han skrev heller ingenting om at han beklager eller at han ville se meg, la kun skylden på denne kollegadrinken som visstnok ødela for oss. Heller ingen konkret ny dato, bare en annen gang. Kommer aldri til å svare han igjen. Takk ❤️

Han høres virkelig ikke ut som en ok fyr. Han ber deg om å kjøpe inn og lage middag for en koselig date, så å kansellere en halvtime før fordi han heller ville drikke drinker og spise med en kamerat 😳 Og prøver seg på en eller annen psykopat-måte "det var kjipt at denne kollega-drinken dessverre måtte ødelegge for kvelden vår" - Altså... Han bare tester om du er ei grenseløs bruk-og-kast-dame eller ikke. 

Anonymkode: 6b6dd...a7f

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skjønner hva du mener, jeg tipper han kanskje møtte en annen dame ute eller noe sånt og bruker kompisen som unnskyldning. Har ikke lyst å vise at jeg bryr meg. Men han sender kanskje ny melding igjen og da skal jeg svare kort og avvisende så han forhåpentligvis føler seg liten og avvist han også. 

Hva tror du han kan finne på å skrive igjen? Har du ham på snap osv? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva tror du han kan finne på å skrive igjen? Har du ham på snap osv? 

Han skrev at han skal finne en annen dag så muligens skriver han noe senere. Kommunikasjon er primært over sms. Akkurat nå er jeg sint og lei meg så føler ikke for å si et ord til han, men mulig det har roet seg litt om han tar kontakt igjen og at jeg da kan skrive at jeg ikke vil kaste bort mer tid på en som ikke respekterer meg og tiden min. Jeg skal uansett svare kort og avvisende, har skrevet veldig vennlige og varme meldinger frem til i dag så han vil skjønne at jeg mistet interessen. 

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ok. Han er dust. Dette hadde jeg ikke godtatt. Høres ut som noe eksen min ville gjort. 

• Liker 4
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...