Gå til innhold

Avlyst date rett før, lei meg

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Drizzt said:

Hvis du ser, så siterer jeg et konkret innlegg og svarer til det som står skrevet der.

Du, derimot, avsporer.

Hvis du ser, så er det ikke noe sitat i ditt innlegg.

Anonymkode: cb9bf...31b

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor lang tid må det gå for det er akseptabelt og avlyse? For en eller annen gang vil du oppleve at dem avlyser om ting kommer i veien. Men har han ikke tid til deg på en mnd, er han der at han har tid overhode til og date og mulig finne seg noen akuratt nå. Men man kan jo ikke avslå allerde etter første avlysning, da vil man aldri finne noen. Men blir det flere og ofte avlysninger, dårlige unnskyldninger så er det jo lite vits og forsette. Men noen ganget skjer det at man faktisk ikke får det til. Men hadde han vært litt inntresert håper jeg han gjør en koselig gest nå i ettertid, send et par blomster på døra. Ellers bør man være ærlig om man ikke ønsker noe mere

Anonymkode: c8af9...64f

For min del helst kvelden før eller tidlig på dagen, ikke rett før med mindre det er snakk om brå sykdom, holdt igjen på jobb osv. Har opplevd flere ganger at både venner og kjærester avlyser samme dag og selv om det er kjipt går det greit og jeg ville aldri avsluttet noe på bakgrunn av det, bryr meg liksom mindre når det er noen jeg kjenner godt og stoler på, selv om jeg selv tar høyt på avtaler.

Det er et veldig sårt punkt for meg pga tidligere erfaringer med menn som har vært varm og kald og ført meg bak lyset, så når dette da skjedde rett før daten etter å ha brukt hele dagen på å gjøre istand orket jeg ikke mer. Han har vært så på siden og jeg får nesten dårlig samvittighet siden han ikke gir opp, jeg hadde nok gitt en ny sjanse uten mine tidligere erfaringer men nå har jeg noe på gang med en ny.

Anonymkode: 7a011...ce1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For min del helst kvelden før eller tidlig på dagen, ikke rett før med mindre det er snakk om brå sykdom, holdt igjen på jobb osv. Har opplevd flere ganger at både venner og kjærester avlyser samme dag og selv om det er kjipt går det greit og jeg ville aldri avsluttet noe på bakgrunn av det, bryr meg liksom mindre når det er noen jeg kjenner godt og stoler på, selv om jeg selv tar høyt på avtaler.

Det er et veldig sårt punkt for meg pga tidligere erfaringer med menn som har vært varm og kald og ført meg bak lyset, så når dette da skjedde rett før daten etter å ha brukt hele dagen på å gjøre istand orket jeg ikke mer. Han har vært så på siden og jeg får nesten dårlig samvittighet siden han ikke gir opp, jeg hadde nok gitt en ny sjanse uten mine tidligere erfaringer men nå har jeg noe på gang med en ny.

Jeg tenke mere hvor lenge bør man ha datet før det er greit og avlyse om det skulle komme noe i veien, og man mister helt lysten til vidre dating. For en avlysning vil komme for dem fleste sv oss en eller annen gang. Ikke alt kan planlegges skjer i livet og da kan ting komme på kort varsel. Men det ts skriver, det er ingen grunn hadde bare unnskyld men interessen min for og date han vidre hadde vært slutt der

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Her har du all grunn til og være skuffet, si det som det er. Si desverre men det blir ingen flere dater, du viser nå at du ikke har noe interesse av dette. Det finnes gode menn der ute, må mulig lete litt, men like godt og få luket  bort dem dårlige før jo bedre.  Dump dem da, du er verdt mere og dem er ikke verdt din tid. Stå med hode hevet og forsett veien vidre, da vil du veldig trolig møte en som er god snill og som er ment for deg ❤️

Endret av Miaiai
  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenke mere hvor lenge bør man ha datet før det er greit og avlyse om det skulle komme noe i veien, og man mister helt lysten til vidre dating. For en avlysning vil komme for dem fleste sv oss en eller annen gang. Ikke alt kan planlegges skjer i livet og da kan ting komme på kort varsel. Men det ts skriver, det er ingen grunn hadde bare unnskyld men interessen min for og date han vidre hadde vært slutt der

Jeg er ts :)  Og avlysninger kan komme relativt fort i datingfasen for min del, bare det er en gyldig grunn og med en melding eller telefon som viser at vedkommende syns det var dumt og vil gjøre opp for det. Ellers mister jeg all tillit til vedkommende. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Neste gang svarer du: Okey, den er grei. Også skriver du melding til han der du liksom sender feil der det står: hei, jeg ble plutselig ledig allikevel, når treffes vi? 😏viktig å ha med denne flørte-smileyen etterfulgt med en liten melding til der det står : ops 🙈 

#staytoxic 😬

Anonymkode: ce028...84c

• Nyttig 3
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Neste gang svarer du: Okey, den er grei. Også skriver du melding til han der du liksom sender feil der det står: hei, jeg ble plutselig ledig allikevel, når treffes vi? 😏viktig å ha med denne flørte-smileyen etterfulgt med en liten melding til der det står : ops 🙈 

#staytoxic 😬

Anonymkode: ce028...84c

Ja, gjør det hvis du vil fremstå som barnslig og usikker.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2023 den 17.57):

Har vasket hele leiligheten, kjøpt inn middag og vin, ordnet meg i 2 timer inkludert barbering og lagd bølger i håret. Dette skulle være date 3 og fikk melding nå 30 min før at han ikke rekker det likevel. I dag var eneste dagen det gikk denne måneden fordi han reiser på jobbtur på torsdag.

Har opplevd dette et par ganger med andre også og får alltid en klump i magen og tårer i øynene, mulig jeg tar litt på vei men er slik jeg reagerer. Det skal mye til for at jeg sier ja til date i utgangspunktet så derfor er det ekstra kjipt når det skjer. Jeg svarer høflig at jeg har forståelse for vil ikke være helt psycho, men jeg blir kald på innsiden og møter ikke vedkommende igjen, det samme har vært med de andre at jeg da legger det dødt. Om noen blir syke, pålagt jobb osv reagerer jeg ikke. 

Hvordan takler dere andre sånt? 

Hm, nyter en solodate i nyvaska leilighet (og sparer vinen) med Netflix og badekar. Sørger for at ny date blir ute eller hos den andre. Er ikke så hårsår på sånt. Og lite forfengelig før en date bortsett fra dusj+ barbering. Men spørs jo grunnen til avlyst date da. Hadde forventer innsats fra ham for å ta det igjen. 

Anonymkode: 13dab...cc2

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis du ser, så er det ikke noe sitat i ditt innlegg.

Stemmer det. Det har ikke kommet med. Det skulle vært sitert hovedinnlegget i tråden. Skal fikse det nå for å gjøre det enklere for deg å forstå mitt forrige innlegg. 

Endret av Drizzt
Skrevet
34 minutter siden, Drizzt said:

Stemmer det. Det har ikke kommet med. Det skulle vært sitert hovedinnlegget i tråden. Skal fikse det nå for å gjøre det enklere for deg å forstå mitt forrige innlegg. 

Ikke bare er du lat, du er frekk også.

Ja, ja, god bedring!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke bare er du lat, du er frekk også.

Ja, ja, god bedring!

Det var da et svært barnslig svar, men innlegget er ihvertfall fikset med sitatet som skulle vært der i utgangspunktet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er ts :)  Og avlysninger kan komme relativt fort i datingfasen for min del, bare det er en gyldig grunn og med en melding eller telefon som viser at vedkommende syns det var dumt og vil gjøre opp for det. Ellers mister jeg all tillit til vedkommende. 

Greia er jo at det ikke var en avlysning med god grunn eller en unnskyldning. Han avlyste 30minutter før fordi "det ble drinker og middag med en kollega/kompis i stedet 😥 Dette var synd for vår date!" Det er jo manipulerende! Han skriver rett ut at han heller vil spise middag med en kollega/kompis enn med deg! Det er virkelig noe HELT annet å avlyse pga sykdom eller tvunget overtid! Ikke tenk mer på ham, konsentrer deg om han du dater nå, han fortjener det 😊

Anonymkode: 6b6dd...a7f

• Liker 3
Skrevet

Drar opp tråden for forhåpentligvis siste gang 😊 Jeg får nå meldinger dag og natt etter jeg bestemte meg for å slutte å svare, dvs jeg skrev først en litt avvisende melding uten at det hjalp. Og nå er han så pågående og virker fornærmet, at jeg angrer på at jeg ikke sa ifra med en gang at jeg ikke satte pris på det som skjedde, det blir rart å si det nå så lenge etterpå. Jeg svarte igjen hyggelig, men avvisende nå på siste melding. Tips til andre i samme situasjon og meg selv i fremtiden er å bare si det som det er med en gang. Jeg trodde han kom til å forsvinne med en gang, og trodde ikke det skulle bli dratt ut på denne måten. Ts 

• Nyttig 2
Gjest Heidi Høst
Skrevet

Du må jo si det til han nå, ikke bare fortsette å svare avvisende.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Drar opp tråden for forhåpentligvis siste gang 😊 Jeg får nå meldinger dag og natt etter jeg bestemte meg for å slutte å svare, dvs jeg skrev først en litt avvisende melding uten at det hjalp. Og nå er han så pågående og virker fornærmet, at jeg angrer på at jeg ikke sa ifra med en gang at jeg ikke satte pris på det som skjedde, det blir rart å si det nå så lenge etterpå. Jeg svarte igjen hyggelig, men avvisende nå på siste melding. Tips til andre i samme situasjon og meg selv i fremtiden er å bare si det som det er med en gang. Jeg trodde han kom til å forsvinne med en gang, og trodde ikke det skulle bli dratt ut på denne måten. Ts 

Hvorfor blokkerer du han ikke hvis han er slitsom?

Anonymkode: 31320...a8e

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor blokkerer du han ikke hvis han er slitsom?

Anonymkode: 31320...a8e

Vet ikke, jeg blir litt paralysert av sånt og vil ikke være «slem». Men skaper tydeligvis bare problemer for meg selv, så neste gang skal jeg være mer klar og ta problemet ved roten

Gjest Heidi Høst
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vet ikke, jeg blir litt paralysert av sånt og vil ikke være «slem». Men skaper tydeligvis bare problemer for meg selv, så neste gang skal jeg være mer klar og ta problemet ved roten

Bra. Men rydd opp med han her også, da. Send han en melding om at du mistet interessen da han avlyste på kort varsel uten god grunn, og at du dater noen andre nå.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ville faktisk sagt hva som var greien, jeg syns han bør få høre at han bæsjet på leggen ved å droppe deg, for en "jobbkompis". Det er ikke slemt, det er å stå opp for deg selv, og kanskje lærer han å ikke være så egoistisk og respektløs ved en annen anledning.

Og om du kommer opp i lignende situasjoner en annen gang, der en behandler deg respektløst, så forteller du vedkommende at du ikke godtar å bli behandlet på den måten. 

Anonymkode: f6be6...f74

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2023 den 18.15):

"ikke rekker det". 

Jeg hadde spurt, "er du helt sikker på det? For jeg har ordnet meg skikkelig fin så nå går du glipp av en herlig deilig stund altså" , og blinkeemoji. Kanskje ville han da snudd og kommet likevel. 

Anonymkode: c5916...fdf

Jeg har vært på KG siden 2014, og dette tror jeg er det dårligste rådet jeg noen gang har lest her inne. Godt jobba.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...