Blåttvann Skrevet 15. oktober 2023 #201 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han har spurt to ganger til og jeg skrev bare nei, ha en fin helg. Han sender vanligvis mye smileys og litt lengre meldinger men han svarte bare «ok.» Så har jeg ikke hørt mer, så da regner jeg med at han ikke skriver mer og at dette er ferdig. Takk for all hjelp i tråden fra dere ❤️ Anonymkode: 7a011...ce1 Så flink du er til å ikke la deg friste! 😊 Lykke til med neste mann du møter! 6 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #202 Skrevet 15. oktober 2023 20 minutter siden, Blåttvann said: Så flink du er til å ikke la deg friste! 😊 Lykke til med neste mann du møter! Takk 🥰 Anonymkode: 7a011...ce1 4 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #203 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk 🥰 Anonymkode: 7a011...ce1 You dodge a bullet som de sier! Anonymkode: 189ac...0aa 7 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #204 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har spurt to ganger til og jeg skrev bare nei, ha en fin helg. Han sender vanligvis mye smileys og litt lengre meldinger men han svarte bare «ok.» Så har jeg ikke hørt mer, så da regner jeg med at han ikke skriver mer og at dette er ferdig. Takk for all hjelp i tråden fra dere ❤️ Anonymkode: 7a011...ce1 Fantastisk at du klarte å stå opp for deg selv! Du skal ikke la deg behandle dårlig, det handler om selvrespekt! En snill mann venter nok rundt neste sving 🤗 En som ikke dumper deg i siste liten med verdens dårligste unnskyldning 🤗 Anonymkode: 6b6dd...a7f 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #205 Skrevet 15. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Fantastisk at du klarte å stå opp for deg selv! Du skal ikke la deg behandle dårlig, det handler om selvrespekt! En snill mann venter nok rundt neste sving 🤗 En som ikke dumper deg i siste liten med verdens dårligste unnskyldning 🤗 Anonymkode: 6b6dd...a7f Tusen takk ❤️ Tro det eller ei møtte jeg en fin mann i går, veldig uventet for skulle egentlig bare spise med en venninne og følte meg litt ufresh og daff fordi jeg ikke var helt i form, vi begynte å prate litt og jeg likte han umiddelbart men tenkte det kanskje ikke var gjensidig, så fikk jeg en melding i dag morges om jeg vil ut å spise med han en dag 😊 Føler meg glad, men tør ikke være for glad for er redd jeg skal bli skuffet eller at han plutselig skal ombestemme seg. Men hyggelig uansett 😊 Anonymkode: 7a011...ce1 5 15 3
Magnifique Skrevet 15. oktober 2023 #206 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk ❤️ Tro det eller ei møtte jeg en fin mann i går, veldig uventet for skulle egentlig bare spise med en venninne og følte meg litt ufresh og daff fordi jeg ikke var helt i form, vi begynte å prate litt og jeg likte han umiddelbart men tenkte det kanskje ikke var gjensidig, så fikk jeg en melding i dag morges om jeg vil ut å spise med han en dag 😊 Føler meg glad, men tør ikke være for glad for er redd jeg skal bli skuffet eller at han plutselig skal ombestemme seg. Men hyggelig uansett 😊 Anonymkode: 7a011...ce1 Krysser fingrene for han nye 🤞🏼🤞🏼❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #207 Skrevet 16. oktober 2023 7 hours ago, Magnifique said: Krysser fingrene for han nye 🤞🏼🤞🏼❤️ Takk 🥰 Anonymkode: 7a011...ce1 3 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 16. oktober 2023 #208 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 10.10.2023 den 18.26): Han skulle treffe en kompis/kollega kort, så ble det til noen drinker og litt mat skrev han med et «😢», og spurte så om vi kan ta det igjen. Setter veldig stor pris på svarene, det var trøstende med forståelse for dette for jeg var redd jeg var overfølsom, så godt å få følelsene validert 🌹 Anonymkode: 7a011...ce1 Han valgte å nedprioritere deg. Buhbye.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #209 Skrevet 16. oktober 2023 Jeg er så kynisk/mistroisk at jeg tenker at han sikkert ikke skulle treffe en kompis/kollega, men i stedet en annen dame som han nylig har matchet med og synes virker mer spennende enn TS. Datingverdenen er brutal. Anonymkode: 231ac...284 5 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #210 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 10.10.2023 den 18.26): Han skulle treffe en kompis/kollega kort, så ble det til noen drinker og litt mat skrev han med et «😢», og spurte så om vi kan ta det igjen. Setter veldig stor pris på svarene, det var trøstende med forståelse for dette for jeg var redd jeg var overfølsom, så godt å få følelsene validert 🌹 Anonymkode: 7a011...ce1 Var DET årsaken til at han "ikke rekker det", den avtalen han hadde med deg? Han fant noe han synes var bedre, og ga blaffen. Nei, han der hadde jeg aldri i verden gitt en sjanse nummer to etter en så lusen avlysningsgrunn! Bare be han slette nummeret ditt, og så er du ferdig. Gå videre, finn en annen som prioriterer deg først! Anonymkode: 8252a...35b 6 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #211 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 15.10.2023 den 23.07): Tusen takk ❤️ Tro det eller ei møtte jeg en fin mann i går, veldig uventet for skulle egentlig bare spise med en venninne og følte meg litt ufresh og daff fordi jeg ikke var helt i form, vi begynte å prate litt og jeg likte han umiddelbart men tenkte det kanskje ikke var gjensidig, så fikk jeg en melding i dag morges om jeg vil ut å spise med han en dag 😊 Føler meg glad, men tør ikke være for glad for er redd jeg skal bli skuffet eller at han plutselig skal ombestemme seg. Men hyggelig uansett 😊 Anonymkode: 7a011...ce1 Har du hørt noe mer fra denne fyren? (Og hva med han tufsen som ikke møtte opp?) Anonymkode: 1e088...9bb
Drizzt Skrevet 20. oktober 2023 #212 Skrevet 20. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 10.10.2023 den 17.57): Har vasket hele leiligheten, kjøpt inn middag og vin, ordnet meg i 2 timer inkludert barbering og lagd bølger i håret. Dette skulle være date 3 og fikk melding nå 30 min før at han ikke rekker det likevel. I dag var eneste dagen det gikk denne måneden fordi han reiser på jobbtur på torsdag. Har opplevd dette et par ganger med andre også og får alltid en klump i magen og tårer i øynene, mulig jeg tar litt på vei men er slik jeg reagerer. Det skal mye til for at jeg sier ja til date i utgangspunktet så derfor er det ekstra kjipt når det skjer. Jeg svarer høflig at jeg har forståelse for vil ikke være helt psycho, men jeg blir kald på innsiden og møter ikke vedkommende igjen, det samme har vært med de andre at jeg da legger det dødt. Om noen blir syke, pålagt jobb osv reagerer jeg ikke. Hvordan takler dere andre sånt? Anonymkode: 7a011...ce1 Hva betyr ''ikke rekker det''? Hadde han aldre planer? Har det skjedd noe alvorlig så han ikke har tid til deg akkurat den dagen? Altså, det kan være mye som oppstår plutselig. Kjipt likevel at du har gledet deg sånt og investert tid. Jeg vet ikke hvis jeg ville avsluttet forholdet bare etter 1 ''jeg rekker det ikke'', men det avhenger av forklaringen og begrunnelsen. Er det bare ''jeg føler ikke for det'' typen eller ''hadde andre planer, så det passer ikke likevel'', da er det bye-bye. Endret 21. oktober 2023 av Drizzt 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #213 Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 10.10.2023 den 17.57): Har vasket hele leiligheten, kjøpt inn middag og vin, ordnet meg i 2 timer inkludert barbering og lagd bølger i håret. Dette skulle være date 3 og fikk melding nå 30 min før at han ikke rekker det likevel. I dag var eneste dagen det gikk denne måneden fordi han reiser på jobbtur på torsdag. Har opplevd dette et par ganger med andre også og får alltid en klump i magen og tårer i øynene, mulig jeg tar litt på vei men er slik jeg reagerer. Det skal mye til for at jeg sier ja til date i utgangspunktet så derfor er det ekstra kjipt når det skjer. Jeg svarer høflig at jeg har forståelse for vil ikke være helt psycho, men jeg blir kald på innsiden og møter ikke vedkommende igjen, det samme har vært med de andre at jeg da legger det dødt. Om noen blir syke, pålagt jobb osv reagerer jeg ikke. Hvordan takler dere andre sånt? Anonymkode: 7a011...ce1 Hadde jeg vært den mannen, og lest dette innlegget, hadde jeg skammet meg voldsomt og vel så det. Ekte menn må forstå hvor mye en kvinne kan legge i en date, hva angår både fysiske og mentale forberedelser. Kjenner ikke mannen, men får lyst til å si fy skam til tåpen. Anonymkode: 985c8...938 6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #214 Skrevet 21. oktober 2023 19 hours ago, AnonymBruker said: Har du hørt noe mer fra denne fyren? (Og hva med han tufsen som ikke møtte opp?) Anonymkode: 1e088...9bb Hei, tenkte på denne tråden for har hørt en del fra han som ikke dukket opp, han sendte melding senest i dag og han slutter ikke å spør om når han kan se meg igjen. Jeg bærer ikke noe nag lenger og har glemt det litt bort, men interessen ble borte. Har hørt fra han andre også, denne uken har vært veldig hektisk for oss begge så vi bestemte oss for å finne tid til en skikkelig date til uka 😊 Han er veldig snill og virker veldig gentleman 😊 ts Anonymkode: 7a011...ce1 4 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #215 Skrevet 21. oktober 2023 Hvor lang tid må det gå for det er akseptabelt og avlyse? For en eller annen gang vil du oppleve at dem avlyser om ting kommer i veien. Men har han ikke tid til deg på en mnd, er han der at han har tid overhode til og date og mulig finne seg noen akuratt nå. Men man kan jo ikke avslå allerde etter første avlysning, da vil man aldri finne noen. Men blir det flere og ofte avlysninger, dårlige unnskyldninger så er det jo lite vits og forsette. Men noen ganget skjer det at man faktisk ikke får det til. Men hadde han vært litt inntresert håper jeg han gjør en koselig gest nå i ettertid, send et par blomster på døra. Ellers bør man være ærlig om man ikke ønsker noe mere Anonymkode: c8af9...64f
Miaiai Skrevet 21. oktober 2023 #216 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 16.10.2023 den 8.15): Takk 🥰 Anonymkode: 7a011...ce1 Om det var det som var grunnen for at han avlyste, så burde du sagt det du skrev om hva du har gjort for kvelden, og at det dessverre ikke blir noe ny date fra din side, en som avlyser allerde på 3 date for noen kompiser når det er lenge til neste gang man har tid er ikke noe du gidder og ventet på. Si at du er ute etter noe seriøst og ikke tidsfordriv nå og da. 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #217 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, tenkte på denne tråden for har hørt en del fra han som ikke dukket opp, han sendte melding senest i dag og han slutter ikke å spør om når han kan se meg igjen. Jeg bærer ikke noe nag lenger og har glemt det litt bort, men interessen ble borte. Har hørt fra han andre også, denne uken har vært veldig hektisk for oss begge så vi bestemte oss for å finne tid til en skikkelig date til uka 😊 Han er veldig snill og virker veldig gentleman 😊 ts Anonymkode: 7a011...ce1 "Hei! Jeg mistet interessen da du ditchet meg for en kompis på 30 min varsel. Jeg dater en annen nå. Lykke til videre 😊" Anonymkode: 6b6dd...a7f 7 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #218 Skrevet 21. oktober 2023 Rødt flagg! Anonymkode: 31d8e...cf5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #219 Skrevet 21. oktober 2023 21 hours ago, Drizzt said: Hva betyr ''ikke rekker det''? Hadde han aldre planer? Har det skjedd noe alvorlig så han ikke har tid til deg akkurat den dagen? Altså, det kan være mye som oppstår plutselig. Kjipt likevel at du har gledet deg sånt og investert tid. Jeg vet ikke hvis jeg ville avsluttet forholdet bare etter 1 ''jeg rekker det ikke'', men det avhenger av forklaringen og begrunnelsen. Er det bare ''jeg føler ikke for det'' typen eller ''hadde andre planer, så det passer ikke likevel'', da er det bye-bye. Hvis du leser bare to poster over deg, så ser du svaret. Ikke så dumt å lese tråden før du kommenterer, så slipper TS å gjenta seg selv i det uendelige. Anonymkode: cb9bf...31b 6
Drizzt Skrevet 21. oktober 2023 #220 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvis du leser bare to poster over deg, så ser du svaret. Ikke så dumt å lese tråden før du kommenterer, så slipper TS å gjenta seg selv i det uendelige. Anonymkode: cb9bf...31b Hvis du ser, så siterer jeg et konkret innlegg og svarer til det som står skrevet der. Du, derimot, avsporer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå