AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #181 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 10.10.2023 den 18.26): Han skulle treffe en kompis/kollega kort, så ble det til noen drinker og litt mat skrev han med et «😢», og spurte så om vi kan ta det igjen. .... Anonymkode: 7a011...ce1 Var det grunnen til at han avlyste? For en dott uten ryggrad. Både hvis årsaken var at han kanskje ikke "turde" si fra til kompisen at han måtte gå.... Og fordi han dumpa deg 30 min før (uten at han nødvendigvis oppga riktig forklaring. ) Anonymkode: 5bb2d...2ac
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #182 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 10.10.2023 den 19.01): Vet du hva, jeg hadde reagert på akkurat samme måte. Du hadde ordnet klart og handlet inn, så finner han på noe annet han heller vil gjøre. For en utrolig kjip fyr dette er, når han ikke hadde noen god grunn til å avlyse rett før daten engang. Og på grunn av at du blir nedprioritert på den måten der, fortjener han ingen ny sjanse. For dette ikke siste gangen han vil behandle deg på den måten. Jeg har opplevd lignende selv, og de gangene jeg ga de nye sjanser ble de raskt misbrukt, for å si det sånn. Klem til deg🥰 Anonymkode: 3ded6...d20 Jeg er også knallhard på sånn tøys. Dropper de med en gang de behandler meg på en måte jeg ikke liker. Jeg har gitt nye sjanser før og aldri blitt noe bedre.... Anonymkode: 5bb2d...2ac 6 1
miss summers Skrevet 13. oktober 2023 #183 Skrevet 13. oktober 2023 Vet du hva? Hør på deg selv, og ikke fremmede på nett. Om du vil treffe han igjen så gjør du det. Gjør det som er rett for deg.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #184 Skrevet 13. oktober 2023 miss summers skrev (30 minutter siden): Vet du hva? Hør på deg selv, og ikke fremmede på nett. Om du vil treffe han igjen så gjør du det. Gjør det som er rett for deg. Hun vil ikke det. Anonymkode: 95422...1f2 1
miss summers Skrevet 13. oktober 2023 #185 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hun vil ikke det. Anonymkode: 95422...1f2 Det bestemmer ikke du.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #186 Skrevet 13. oktober 2023 miss summers skrev (4 minutter siden): Det bestemmer ikke du. Hun har bestemt seg. Det er veldig tydelig. Anonymkode: 95422...1f2 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #187 Skrevet 13. oktober 2023 miss summers skrev (12 minutter siden): Det bestemmer ikke du. Hun har jo sagt/skrevet det flere ganger🤷♀️ Hva tenker du da? Syns du at hun burde gi han en sjanse? Anonymkode: f6be6...f74 5
miss summers Skrevet 13. oktober 2023 #188 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun har jo sagt/skrevet det flere ganger🤷♀️ Hva tenker du da? Syns du at hun burde gi han en sjanse? Anonymkode: f6be6...f74 Det er ikke opptil meg. Jeg syns hun virker usikker og da skal hun i alle fall ikke basere seg på hva fremmede her inne synes.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #189 Skrevet 13. oktober 2023 Jeg hadde blitt skikkelig lei meg. Datet en som var sånn, fant ut at om han ikke orket å prioritere å holde våre avtaler så var uansett ikke det noen jeg ville være i ett forhold med. Og til slutt endte jeg uansett opp med en mann som syns at jeg er viktig og vil tilbringe tid med meg, jeg er bestandig førstevalget hans og det føles så mye bedre. Og å avlyse 30 min før er uansett skikkelig uhøflig med mindre det oppstår en krise situasjon Anonymkode: d39c3...3c3 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #190 Skrevet 13. oktober 2023 miss summers skrev (1 minutt siden): Det er ikke opptil meg. Jeg syns hun virker usikker og da skal hun i alle fall ikke basere seg på hva fremmede her inne synes. Ja. Hun virker usikker på samme måte som en tørrlagt alkoholiker lurer på om det kanskje går an å ta en bitteliten slurk likevel. Anonymkode: 95422...1f2 1 5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #191 Skrevet 13. oktober 2023 miss summers skrev (2 timer siden): Det er ikke opptil meg. Jeg syns hun virker usikker og da skal hun i alle fall ikke basere seg på hva fremmede her inne synes. Come on!! 😅 Her må man tenke logisk. Hadde eks-daten til ts virkelig ønsket å møte henne, hadde han aldri, aldri avlyst på så kort varsel.. og med DEN teite unnskyldningen da. Alle i tråden, bortsett fra deg, er enige i dette. En mann som virkelig liker en dame, vil ikke gjøre noe som potensielt kan gjøre at hun mister interessen for han ☝🏼 Anonymkode: bf448...49c 8 7
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2023 #192 Skrevet 13. oktober 2023 Dakar deg nå ble jeg også litt lei meg faktisk at en mann kan gjøre noe sånt du var sikkert fin med de bølgene i håret flink hadde du vært også sånne ting gjør inntrykk på meg deler ut ett hjerte til teksten din 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #193 Skrevet 13. oktober 2023 miss summers skrev (2 timer siden): Det er ikke opptil meg. Jeg syns hun virker usikker og da skal hun i alle fall ikke basere seg på hva fremmede her inne synes. Da leser vi ts ulikt. Men du svarte ikke på hva du tenker om dette? Litt av poenget med slike forum, er jo nettopp det å snakke/diskutere problemstillinger og andre ting man lurer på. Og da er det veldig greit å få andres tanker. Anonymkode: f6be6...f74 2
miss summers Skrevet 14. oktober 2023 #194 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Come on!! 😅 Her må man tenke logisk. Hadde eks-daten til ts virkelig ønsket å møte henne, hadde han aldri, aldri avlyst på så kort varsel.. og med DEN teite unnskyldningen da. Alle i tråden, bortsett fra deg, er enige i dette. En mann som virkelig liker en dame, vil ikke gjøre noe som potensielt kan gjøre at hun mister interessen for han ☝🏼 Anonymkode: bf448...49c Da har du ikke lest hele tråden. Jeg har uttalt meg tidligere. Hun ble nølende etter at han tok kontakt igjen. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Da leser vi ts ulikt. Men du svarte ikke på hva du tenker om dette? Litt av poenget med slike forum, er jo nettopp det å snakke/diskutere problemstillinger og andre ting man lurer på. Og da er det veldig greit å få andres tanker. Anonymkode: f6be6...f74 Andres tanker er én ting, her er det litt mer diktering på hva hun skal gjøre.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #195 Skrevet 14. oktober 2023 miss summers skrev (26 minutter siden): Da har du ikke lest hele tråden. Jeg har uttalt meg tidligere. Hun ble nølende etter at han tok kontakt igjen. Andres tanker er én ting, her er det litt mer diktering på hva hun skal gjøre. Hun ble nølende, ja. Og søkte støtte på KG for å unngå å bli fristet/lurt. Anonymkode: 95422...1f2 4 2
BobbySocks Skrevet 14. oktober 2023 #196 Skrevet 14. oktober 2023 Han data en annen (jobbtur du liksom), det ble ikke som han trodde og nå velger han nr 2. 7 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #197 Skrevet 14. oktober 2023 On 10/10/2023 at 6:15 PM, AnonymBruker said: "ikke rekker det". Jeg hadde spurt, "er du helt sikker på det? For jeg har ordnet meg skikkelig fin så nå går du glipp av en herlig deilig stund altså" , og blinkeemoji. Kanskje ville han da snudd og kommet likevel. Anonymkode: c5916...fdf Ja, gjør dette! Vipps, så har du lokket til deg en drittsekk ved hjelp av sex. Oppskriften på et godt og varig forhold. Anonymkode: b8624...f9d 8 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #198 Skrevet 14. oktober 2023 miss summers skrev (16 timer siden): Da har du ikke lest hele tråden. Jeg har uttalt meg tidligere. Hun ble nølende etter at han tok kontakt igjen. Andres tanker er én ting, her er det litt mer diktering på hva hun skal gjøre. Jeg har lest hele tråden Og har fortsatt fullstendig samme mening som de andre. Så klart nøler hun, hun likte jo fyren, men innså jo også at han oppførte seg som en idiot og tok er helt riktig valg om å droppe han. Anonymkode: bf448...49c 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #199 Skrevet 15. oktober 2023 TS. Please! Forstår nølingen din, det er jo så hyggelig når noen liker oss… Men nei: ikke gå på denne blemma. Han gadd ikke å respektere deg og avtalene dere hadde – dropp ham før du vikler deg inn i noe mer her… Anonymkode: 03bbf...266 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #200 Skrevet 15. oktober 2023 55 minutter siden, AnonymBruker said: TS. Please! Forstår nølingen din, det er jo så hyggelig når noen liker oss… Men nei: ikke gå på denne blemma. Han gadd ikke å respektere deg og avtalene dere hadde – dropp ham før du vikler deg inn i noe mer her… Anonymkode: 03bbf...266 Han har spurt to ganger til og jeg skrev bare nei, ha en fin helg. Han sender vanligvis mye smileys og litt lengre meldinger men han svarte bare «ok.» Så har jeg ikke hørt mer, så da regner jeg med at han ikke skriver mer og at dette er ferdig. Takk for all hjelp i tråden fra dere ❤️ Anonymkode: 7a011...ce1 3 9 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå