Gå til innhold

Avlyst date rett før, lei meg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Rosa Gnom skrev (3 minutter siden):

Husker ikke helt ordrett hva jeg sa,men det var i forbindelse med jobb og at jeg måtte jobbe lenger den fredagen vi skulle ha 3 date. Hun hadde ordnet istand alt...Middag og hele pakken. Sikkert ryddet og vasket huset også. Gjør fortsatt vondt,men jeg har  lært. (tror jeg ) Kanskje jeg var dårlig på å forklare hvorfor. Husker ikke helt. Trist er det uansett.

Stakkars henne som hadde ordnet og stelt i stand for så å bli dumpet av deg.

Anonymkode: 6b6dd...a7f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Stakkars henne som hadde ordnet og stelt i stand for så å bli dumpet av deg.

Joda,jeg er ett grusomt menneske. Var noe jobbgreier.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han er et skikkelig rævhull som ikke en gang skjulte at han ikke prøvde å komme, bare "må ta drinker og middag med en kompis:(" hva faen liksom... blir han truet eller?  Nei, han fortjener ikke den energien og innsatsen du la i denne kvelden for at det skulle bli så fint, han fortjener ikke noe annet enn helt overfladisk høflighet. 

Anonymkode: 189ac...0aa

Haha ja, "det var skikkelig kjipt for oss to at jeg bare måtte drikke flere drinker og spise impulsiv middag ute med kompisen min asså" 🫠

For en dust! Har du ikke en venninne du kan invitere i stedet, TS? 🤗

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Rosa Gnom skrev (1 minutt siden):

Joda,jeg er ett grusomt menneske. Var noe jobbgreier.

Og det var fullstendig umulig for deg å sende henne blomster neste morgen med kort hvor du ba om unnskyld og spørsmål om neste date?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Og det var fullstendig umulig for deg å sende henne blomster neste morgen med kort hvor du ba om unnskyld og spørsmål om neste date?

Nei. Jeg ser jo nå at det muligens hadde vært det rette å gjøre. Møtt opp dagen etter med halen mellom beina og en kvast,men jeg tenkte desverre ikke sålangt den gangen og nå angrer jeg på det. Forhåpentligvis så har jeg lært.

• Hjerte 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Rosa Gnom skrev (1 minutt siden):

Nei. Jeg ser jo nå at det muligens hadde vært det rette å gjøre. Møtt opp dagen etter med halen mellom beina og en kvast,men jeg tenkte desverre ikke sålangt den gangen og nå angrer jeg på det. Forhåpentligvis så har jeg lært.

Til og med den dag i dag så kan det godt hende at hun hadde satt pris på en ordentlig unnskyldning på sms da 😉 Hvis du vet at hun hadde ordnet masse i stand.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Til og med den dag i dag så kan det godt hende at hun hadde satt pris på en ordentlig unnskyldning på sms da 😉 Hvis du vet at hun hadde ordnet masse i stand.

Ja hun hadde det. Ser at hun legger ut ting på facebook avogtil med typen sin. Tenker som regel at det der...kunne vært meg. Ikke noen god følelse,men livet går videre. :)

• Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Enig med dere begge, og magefølelsen sier det samme at han hadde kommet som avtalt om han virkelig ville. Jeg har kommet meg ut av langt verre når jeg har vært interessert. Ekstra kjipt at det var han som ba meg holde av denne dagen, og jeg som da skrev at jeg skal servere middag og vin. Han må tro jeg er dum som kjøper at han er lei seg for at han ikke «rakk» det likevel. Skal ikke blokkere eller lage drama, er lei meg fremdeles men skal ikke si et ord og bare gå videre 😊

Anonymkode: 7a011...ce1

Vettu, hadde jeg vært deg så hadde jeg blokkert, og gitt faen i hele fyren. Da skjønner han at du er ferdig med han.

Anonymkode: 31320...a8e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Livet går videre. Forstår det er tungt, men SÅ tungt er det ikke. 

Rosa Gnom skrev (5 minutter siden):

Ja hun hadde det. Ser at hun legger ut ting på facebook avogtil med typen sin. Tenker som regel at det der...kunne vært meg. Ikke noen god følelse,men livet går videre. :)

Ja, å du vil finne noen andre 😊 Det var trist at det ikke ble med dere, men personlig hadde jeg ikke blitt så skuffet at det var slutten om daten ble avlyst, så det er jo kje for deg å tenke på å. Om dere virkelig likte hverandre, så har dere sikkert ikke latt noe slikt komme mellom dere.

Anonymkode: 71c6f...91f

• Liker 1
Skrevet

Ja, å du vil finne noen andre 😊 Det var trist at det ikke ble med dere, men personlig hadde jeg ikke blitt så skuffet at det var slutten om daten ble avlyst, så det er jo kje for deg å tenke på å. Om dere virkelig likte hverandre, så har dere sikkert ikke latt noe slikt komme mellom dere.

Jo noe for deg*

Skrevet

Det er litt det jeg prøver å tenke også. Om det virkelig hadde vært ekte kjærlighet så hadde det blitt oss to alikevel,men sånn ble det ikke. :) Forhåpentligvis lærte jeg å kommunisere tydligere.

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

"ikke rekker det". 

Jeg hadde spurt, "er du helt sikker på det? For jeg har ordnet meg skikkelig fin så nå går du glipp av en herlig deilig stund altså" , og blinkeemoji. Kanskje ville han da snudd og kommet likevel. 

Anonymkode: c5916...fdf

Da er man desperat as.

Anonymkode: d1e58...fd1

• Liker 13
  • Nyttig 10
Skrevet

Hadde blokkert bare for å vise at det der var ugreit.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja :( Kanskje jeg er dum som bruker tid på å stelle i stand, da blir man mye mer skuffet. Men liker å bruke tid på å gjøre det hyggelig når jeg liker noen. Angrer på at jeg kastet bort en hel dag på å ordne til, nå føler jeg meg bare dritt. Tror jeg skal gå rett inn på tinder bare for å få fokus på noe annet og glemme han asap

Hvorfor avlyste han?

Jeg hadde neste gang sagt at jeg ber til date og informert om at jeg kommer til å lage noe ut av det. Jeg tror mange menn har så lav standard selv at de ikke forstår hvordan det oppleves for andre å gjøre istand. De driter i å rydde, vaske dassen, kjøpe god ingredienser, dusje litt lengre og skrubbe seg litt ekstra her og der...

Men vil du ha en sånn mann eller en som har litt høyere standard? Jeg hadde dumpet han der du holder på med. Man vet om man kommer mer enn 30min før... og er man bedt på middag så skal det mye til før det er ok å avlyse. For en dust

Anonymkode: a3f7b...bd6

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Rosa Gnom skrev (28 minutter siden):

Husker ikke helt ordrett hva jeg sa,men det var i forbindelse med jobb og at jeg måtte jobbe lenger den fredagen vi skulle ha 3 date. Hun hadde ordnet istand alt...Middag og hele pakken. Sikkert ryddet og vasket huset også. Gjør fortsatt vondt,men jeg har  lært. (tror jeg ) Kanskje jeg var dårlig på å forklare hvorfor. Husker ikke helt. Trist er det uansett,men hun ble ialefall så lei seg av dette at hun brøyt der og da. Prøvde å si unnskyld i ukesvis,men det var forgjeves.

Hm... du prøvde å si unnskyld i ukesvis? Hmm.. tror ikke du trenger å være så hard med deg selv, ikke så altfor hard i allefall. Du prøvde i allefall. Det er ikke vits i å holde deg mot deg selv HELT til nå i allefall

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er lov å si ifra uten at du blir sett på som dramaqueen TS. Da beviser du jo ovenfor han og deg selv at du setter grenser for deg selv😊

Jeg hadde skrevet noe sånt at jeg synes det var utrolig respektløst å avlyse på kort varsel, og at jeg mistet interessen til å fortsette og date. Da har han noe å reflektere over neste gang han skal date andre, og han vet at du har gått videre

Anonymkode: 7e60a...606

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor avlyste han?

Jeg hadde neste gang sagt at jeg ber til date og informert om at jeg kommer til å lage noe ut av det. Jeg tror mange menn har så lav standard selv at de ikke forstår hvordan det oppleves for andre å gjøre istand. De driter i å rydde, vaske dassen, kjøpe god ingredienser, dusje litt lengre og skrubbe seg litt ekstra her og der...

Men vil du ha en sånn mann eller en som har litt høyere standard? Jeg hadde dumpet han der du holder på med. Man vet om man kommer mer enn 30min før... og er man bedt på middag så skal det mye til før det er ok å avlyse. For en dust

Anonymkode: a3f7b...bd6

Han gikk ut med en kollega/kompis etter jobb for å snakke jobb, men så ble det drinker og så ble det middag, og så sa han at det var veldig kjedelig at det skulle ødelegge for vår avtale, til tross for at jeg sa han kunne komme sent også. Det var han i går som ba meg holde av denne dagen. Jeg har ikke svart på siste melding og kommer ikke til å snakke med han igjen, føler meg bare dritt og litt tråkket på men er glad for all støtten i tråden, det har hjulpet masse.

• Liker 5
  • Hjerte 13
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han gikk ut med en kollega/kompis etter jobb for å snakke jobb, men så ble det drinker og så ble det middag, og så sa han at det var veldig kjedelig at det skulle ødelegge for vår avtale, til tross for at jeg sa han kunne komme sent også. Det var han i går som ba meg holde av denne dagen. Jeg har ikke svart på siste melding og kommer ikke til å snakke med han igjen, føler meg bare dritt og litt tråkket på men er glad for all støtten i tråden, det har hjulpet masse.

Dette betydde tydeligvis mye mer for deg enn for han. 

Anonymkode: 95422...1f2

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Dette betydde tydeligvis mye mer for deg enn for han. 

Anonymkode: 95422...1f2

Helt klart. Og det rare er at det er han som har tatt mest initiativ og vært veldig ivrig frem til nå. Men forstår han ser på meg som et tidsfordriv og siste løsning og heldigvis fant jeg ut av det nå før det ble seriøst 

• Liker 3
  • Hjerte 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Altså haha, det er så latterlig dumt, det er liksom et ekstra spark til deg "jeg må gjøre noe gøy med kolleagen som jeg heller velger over deg, så kjedelig for oss da". Hva faen betyr det en gang? Teit fyr

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...