AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #21 Skrevet 10. oktober 2023 Jeg skjønner veldig godt at du føler det sånn, og det viser litt hva slags type person han er. Likevel bør du ikke tenke at det du har gjort er forgjeves! Nå er leiligheten ryddet og vasket, og det er alltid kjekt og få gjort! Du har kjøpt inn middag og vin, og enten kan du invitere noen andre på besøk i kveld eller spare det til en senere anledning. Også kan du utnytte det at du har pyntet deg til å få tatt noen nye bilder du kan legge ut på tinder. Evt. snappe med noen andre gutter. Eller kanskje bare dra ut og finne på noe utenfor huset? Man føler seg alltid litt bedre når man går ut i offentligheten når man er pyntet. Føler med deg og sender deg masse klemmer! Satser på at dagen ikke blir så ille likevel, og vær glad du slapp å bruke enda mer tid på han. Anonymkode: 59c01...276 17 8 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #22 Skrevet 10. oktober 2023 Send en melding til han hvor du skriver "hei, planene mine ble avlyst så kan henge likevel, kommer du bort?" Neida. Men, avlysning 30 minutter før er skikkelig ugreit. Ville latt det passere maksimalt en gang, knapt nok det. Anonymkode: 51cd9...ff8 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #23 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har vasket hele leiligheten, kjøpt inn middag og vin, ordnet meg i 2 timer inkludert barbering og lagd bølger i håret. Dette skulle være date 3 og fikk melding nå 30 min før at han ikke rekker det likevel. I dag var eneste dagen det gikk denne måneden fordi han reiser på jobbtur på torsdag. Har opplevd dette et par ganger med andre også og får alltid en klump i magen og tårer i øynene, mulig jeg tar litt på vei men er slik jeg reagerer. Det skal mye til for at jeg sier ja til date i utgangspunktet så derfor er det ekstra kjipt når det skjer. Jeg svarer høflig at jeg har forståelse for vil ikke være helt psycho, men jeg blir kald på innsiden og møter ikke vedkommende igjen, det samme har vært med de andre at jeg da legger det dødt. Om noen blir syke, pålagt jobb osv reagerer jeg ikke. Hvordan takler dere andre sånt? Anonymkode: 7a011...ce1 Jeg kjenner meg igjen og jeg vil si at for din del så legger du for mye i det, det gjorde jeg også og det gjorde kjempevondt! Men du, fortsett, lag den deilige maten og kos deg, ha rester i morgen også! Og se så fin leiligheten din er, så fint du har gjort det for deg selv. Tørk tårene og ikke tenk slik, drit i ham som ikke kom, hans tap. Høres ut som du laga til en topp kveld 😊 Anonymkode: 189ac...0aa 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #24 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han skulle treffe en kompis/kollega kort, så ble det til noen drinker og litt mat skrev han med et «😢», og spurte så om vi kan ta det igjen. Setter veldig stor pris på svarene, det var trøstende med forståelse for dette for jeg var redd jeg var overfølsom, så godt å få følelsene validert 🌹 Anonymkode: 7a011...ce1 Ikke en god nok unnskyldning for å avlyse. Han har gjort deg en tjeneste og vist deg hvem han er tidlig, ikke verdt å kaste bort mer tid på han. Anonymkode: 31320...a8e 19 6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #25 Skrevet 10. oktober 2023 Det er så ufattelig dårlig å si fra på så kort varsel. Eier folk ikke skam lenger? Anonymkode: f7476...408 7 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #26 Skrevet 10. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner veldig godt at du føler det sånn, og det viser litt hva slags type person han er. Likevel bør du ikke tenke at det du har gjort er forgjeves! Nå er leiligheten ryddet og vasket, og det er alltid kjekt og få gjort! Du har kjøpt inn middag og vin, og enten kan du invitere noen andre på besøk i kveld eller spare det til en senere anledning. Også kan du utnytte det at du har pyntet deg til å få tatt noen nye bilder du kan legge ut på tinder. Evt. snappe med noen andre gutter. Eller kanskje bare dra ut og finne på noe utenfor huset? Man føler seg alltid litt bedre når man går ut i offentligheten når man er pyntet. Føler med deg og sender deg masse klemmer! Satser på at dagen ikke blir så ille likevel, og vær glad du slapp å bruke enda mer tid på han. Anonymkode: 59c01...276 Anonymkode: 7a011...ce1 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #27 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han skulle treffe en kompis/kollega kort, så ble det til noen drinker og litt mat skrev han med et «😢», og spurte så om vi kan ta det igjen. Setter veldig stor pris på svarene, det var trøstende med forståelse for dette for jeg var redd jeg var overfølsom, så godt å få følelsene validert 🌹 Anonymkode: 7a011...ce1 Eh for en jævla idiot, ikke gi ham flere sjanser! Anonymkode: 189ac...0aa 10 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #28 Skrevet 10. oktober 2023 Brunello skrev (16 minutter siden): HR ikke folk jobb? De fleste jeg kjenner har jobber der avtaler må avlyses på grunn av at noe må være ferdig på jobb. Men burde selvsagt sagt fra før, såfremt ikke det som ble hindringen ikke oppsto sent. Han avlyste ikke pga jobb. Anonymkode: 95422...1f2 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #29 Skrevet 10. oktober 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Han avlyste ikke pga jobb. Anonymkode: 95422...1f2 Han fremlegger det litt som om det var det, han skriver nå at det var utrolig kjipt med denne middagen med kollegaen som ødela for oss. Selv om jeg sa i går at han kan komme fra alt mellom 17-20, så er i grunn ikke for sent heller. Ikke at jeg hadde møtt han nå uansett, vurderer nesten å blokkere han men vil ikke fremstå som en dramaqueen. Tror det er best at jeg bare lar være å svare og så omsider sletter han når det har gått litt mer tid. Anonymkode: 7a011...ce1 8 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #30 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Han skulle treffe en kompis/kollega kort, så ble det til noen drinker og litt mat skrev han med et «😢», og spurte så om vi kan ta det igjen. Setter veldig stor pris på svarene, det var trøstende med forståelse for dette for jeg var redd jeg var overfølsom, så godt å få følelsene validert 🌹 Anonymkode: 7a011...ce1 Tynn forklaring, han hadde avtale med deg, hadde han virkelig lyst så hadde han besøkt deg. Virker som han holder deg på gress når han ikke kan noe annet. Jeg hadde ikke giddet sånn. Anonymkode: 1e678...20d 12 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #31 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han fremlegger det litt som om det var det, han skriver nå at det var utrolig kjipt med denne middagen med kollegaen som ødela for oss. Selv om jeg sa i går at han kan komme fra alt mellom 17-20, så er i grunn ikke for sent heller. Ikke at jeg hadde møtt han nå uansett, vurderer nesten å blokkere han men vil ikke fremstå som en dramaqueen. Tror det er best at jeg bare lar være å svare og så omsider sletter han når det har gått litt mer tid. Anonymkode: 7a011...ce1 Denne kompisen holdt neppe en pistol mot hodet hans akkurat. Han valgte selv å prioritere drinker og middag med en kompis over deg. Hadde bare svart helt kort, typ "👍", og kommet meg videre med livet. Noen nye profilbilder nå som du har pyntet deg høres lurt ut 🤗 Og SÅ digg med nyvasket leilighet 🤩 Ikke blokker ham, ikke lag drama. Just move on. Anonymkode: 6b6dd...a7f 16 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #32 Skrevet 10. oktober 2023 Vet du hva, jeg hadde reagert på akkurat samme måte. Du hadde ordnet klart og handlet inn, så finner han på noe annet han heller vil gjøre. For en utrolig kjip fyr dette er, når han ikke hadde noen god grunn til å avlyse rett før daten engang. AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Han skulle treffe en kompis/kollega kort, så ble det til noen drinker og litt mat skrev han med et «😢», og spurte så om vi kan ta det igjen. Setter veldig stor pris på svarene, det var trøstende med forståelse for dette for jeg var redd jeg var overfølsom, så godt å få følelsene validert 🌹 Anonymkode: 7a011...ce1 Og på grunn av at du blir nedprioritert på den måten der, fortjener han ingen ny sjanse. For dette ikke siste gangen han vil behandle deg på den måten. Jeg har opplevd lignende selv, og de gangene jeg ga de nye sjanser ble de raskt misbrukt, for å si det sånn. Klem til deg🥰 Anonymkode: 3ded6...d20 3 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #33 Skrevet 10. oktober 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Tynn forklaring, han hadde avtale med deg, hadde han virkelig lyst så hadde han besøkt deg. Virker som han holder deg på gress når han ikke kan noe annet. Jeg hadde ikke giddet sånn. Anonymkode: 1e678...20d 2 minutter siden, AnonymBruker said: Denne kompisen holdt neppe en pistol mot hodet hans akkurat. Han valgte selv å prioritere drinker og middag med en kompis over deg. Hadde bare svart helt kort, typ "👍", og kommet meg videre med livet. Noen nye profilbilder nå som du har pyntet deg høres lurt ut 🤗 Og SÅ digg med nyvasket leilighet 🤩 Ikke blokker ham, ikke lag drama. Just move on. Anonymkode: 6b6dd...a7f Enig med dere begge, og magefølelsen sier det samme at han hadde kommet som avtalt om han virkelig ville. Jeg har kommet meg ut av langt verre når jeg har vært interessert. Ekstra kjipt at det var han som ba meg holde av denne dagen, og jeg som da skrev at jeg skal servere middag og vin. Han må tro jeg er dum som kjøper at han er lei seg for at han ikke «rakk» det likevel. Skal ikke blokkere eller lage drama, er lei meg fremdeles men skal ikke si et ord og bare gå videre 😊 Anonymkode: 7a011...ce1 13 3 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #34 Skrevet 10. oktober 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Vet du hva, jeg hadde reagert på akkurat samme måte. Du hadde ordnet klart og handlet inn, så finner han på noe annet han heller vil gjøre. For en utrolig kjip fyr dette er, når han ikke hadde noen god grunn til å avlyse rett før daten engang. Og på grunn av at du blir nedprioritert på den måten der, fortjener han ingen ny sjanse. For dette ikke siste gangen han vil behandle deg på den måten. Jeg har opplevd lignende selv, og de gangene jeg ga de nye sjanser ble de raskt misbrukt, for å si det sånn. Klem til deg🥰 Anonymkode: 3ded6...d20 🌹 Anonymkode: 7a011...ce1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #35 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig med dere begge, og magefølelsen sier det samme at han hadde kommet som avtalt om han virkelig ville. Jeg har kommet meg ut av langt verre når jeg har vært interessert. Ekstra kjipt at det var han som ba meg holde av denne dagen, og jeg som da skrev at jeg skal servere middag og vin. Han må tro jeg er dum som kjøper at han er lei seg for at han ikke «rakk» det likevel. Skal ikke blokkere eller lage drama, er lei meg fremdeles men skal ikke si et ord og bare gå videre 😊 Anonymkode: 7a011...ce1 Han er et skikkelig rævhull som ikke en gang skjulte at han ikke prøvde å komme, bare "må ta drinker og middag med en kompis:(" hva faen liksom... blir han truet eller? Nei, han fortjener ikke den energien og innsatsen du la i denne kvelden for at det skulle bli så fint, han fortjener ikke noe annet enn helt overfladisk høflighet. Anonymkode: 189ac...0aa 11 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #36 Skrevet 10. oktober 2023 Jeg hadde faktisk sagt fra at jeg reagerte på dette. Man er ikke drama queen om man setter grenser for seg selv og reagerer på dårlig oppførsel. Anonymkode: f7476...408 14
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #37 Skrevet 10. oktober 2023 Send vipps krav på halvparten av utgiftene til middagen! Er ofte sånn ift andre ting når man avlyser på kort varsel Anonymkode: 6dce3...ac5
Gjest ti10 Skrevet 10. oktober 2023 #38 Skrevet 10. oktober 2023 Rosa Gnom skrev (1 time siden): Jeg har vært i andre enden og avlyst en date nummer 3 pga jeg ikke kunne alikevel. Det er sikkert 5 år siden nå. Det gjør fortsatt vondt. Selvom det var jeg som måtte avlyse. Så henne aldri etter det. Tenker alltid på hvordan det kunne ha gått.. Hun var / er ei fantastisk dame. Det er klart at ting kan skje, men det er noe med hvordan man formidler det, og hva man gjør for å rette det opp igjen. Hvis man legger seg flat, beklager og forklarer, understreker at man gjerne vil møte personen en annen dag, og gjerne kommer med en konkret dato også, vil vel de fleste ha forståelse for at det for en gangs skyld kan komme noe i veien. Sa du bare at du ikke kunne uten å utdype det?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #39 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Send vipps krav på halvparten av utgiftene til middagen! Er ofte sånn ift andre ting når man avlyser på kort varsel Anonymkode: 6dce3...ac5 Hun burde tatt for hele, fakturagebyr... Anonymkode: 189ac...0aa 1 1
Rosa Gnom Skrevet 10. oktober 2023 #40 Skrevet 10. oktober 2023 (endret) ti10 skrev (5 minutter siden): Det er klart at ting kan skje, men det er noe med hvordan man formidler det, og hva man gjør for å rette det opp igjen. Hvis man legger seg flat, beklager og forklarer, understreker at man gjerne vil møte personen en annen dag, og gjerne kommer med en konkret dato også, vil vel de fleste ha forståelse for at det for en gangs skyld kan komme noe i veien. Sa du bare at du ikke kunne uten å utdype det? Husker ikke helt ordrett hva jeg sa,men det var i forbindelse med jobb og at jeg måtte jobbe lenger den fredagen vi skulle ha 3 date. Hun hadde ordnet istand alt...Middag og hele pakken. Sikkert ryddet og vasket huset også. Gjør fortsatt vondt,men jeg har lært. (tror jeg ) Kanskje jeg var dårlig på å forklare hvorfor. Husker ikke helt. Trist er det uansett,men hun ble ialefall så lei seg av dette at hun brøyt der og da. Prøvde å si unnskyld i ukesvis,men det var forgjeves. Endret 10. oktober 2023 av Rosa Gnom 1 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå