Undrende36 Skrevet 10. oktober 2023 #1 Skrevet 10. oktober 2023 Hei, Jeg har aldri vært begeistra for overdreven bruk av leppestift/lipgloss. Foretrekker å kysse "cleane" lepper Dette er det eneste jeg har noen som helst formening om når det gjelder sminke på damer... Forrige kjæresten min brukte ikke dette og jeg sa det på en fin måte tidlig at jeg elska å kysse henne som hun var Nå har jeg vært på date med ei dame som tok opp lipglossen hvert kvarter i snitt på første date. Veit det høres sært ut, men det tiltrekker meg ikke. Hvordan hadde dere reagert om dette blei kommentert? 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #2 Skrevet 10. oktober 2023 Hvis du ikke liker kvinner med leppestift, ikke date kvinner som bruker leppestift. Så enkelt er det. Anonymkode: d03af...20b 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #3 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du ikke liker kvinner med leppestift, ikke date kvinner som bruker leppestift. Så enkelt er det. Anonymkode: d03af...20b Det er ikke så enkelt. Fin leppestift gjør det så utrolig fristende å kysse, men så er det ikke så deilig som det ser ut. Finnes det ikke med jordbærsmak? Anonymkode: 6a07e...479 1
flusa Skrevet 10. oktober 2023 #4 Skrevet 10. oktober 2023 Mannen min liker heller ikke noe særlig å få lipgloss på seg hver gang vi kysser🙈 Men vi kysser hverandre MANGE ganger om dagen selvom. 1
Trish Skrevet 12. oktober 2023 #5 Skrevet 12. oktober 2023 Skjønner hva du mener, men det er nok noe man bare må leve med 😅 Skjønner jo (og er enig i) at leppene er mer kyssbare med bare litt fukt eller gloss, men leppestift er jo så fint at man bare må takle det 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #6 Skrevet 12. oktober 2023 Selv bruker jeg kun leppestift hvis jeg skal "pynte meg", så i hverdagen er det ikke slik at en partner blir inngnidd i denslags kliss. Men såklart: Om mannen allerede på første date blir avskrekket av lipgloss/leppestift, da kommer vi jo aldri langt nok i bekjentskapet til at han får kysset mine usminkede lepper Anonymkode: bfd1f...2ff 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå