AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #1 Skrevet 10. oktober 2023 Vi har kjøpt et hus hvor det i dag er gasstopp. Den aktuelle platetoppen er dårlig og vi ønsker ny. Spørsmålet er om vi skal gå for ny gasstopp eller kjøpe induksjon. Synes det er en egen sjarm over gass, og ønsker egentlig å beholde. Trenger innspill! Anonymkode: f3a47...467
Millinea Skrevet 10. oktober 2023 #2 Skrevet 10. oktober 2023 Syns det var fint å lage mat med gass, men var et ork å bytte gassbeholderen. Og ille irriterende å gå tom for gass midt i matlaginga... Og ja det er en egen sjarm.
spinner Skrevet 10. oktober 2023 #4 Skrevet 10. oktober 2023 Jeg blir gal av å trykke opp og ned på induksjon for å finne akkurat riktig temperatur. Har gass både hjemme og på hytta. Gass er enkelt og intuitivt. Har ekstra flaske i garasjen så bytte er ikke noe stress 2 ganger i året. Eneste jeg ville passe på var at enkelte gassbluss ikke kan reguleres langt nok ned. IKEA's er faktisk ganske bra og relativt rimelig. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #5 Skrevet 10. oktober 2023 For meg ikke en gang et spørsmål; induksjon. Jeg takler ikke gass, har ikke grill heller. Et sted i meg frykter det skal eksplodere. Og selv om noen forteller meg at det finnes sikkerheter som hindrer det, så vil ikke frykten min tro på det eller bli noe mindre 😅 Induksjon er tipp topp 👌🏻 Anonymkode: 0aa6e...79e 1
Gjest MOD Skrevet 10. oktober 2023 #6 Skrevet 10. oktober 2023 Vi har gass, og er veldig fornøyde! Supert til å regulere varmen! Og vi har et bur til gasstankene hvor vi har to flasker, og når første er tom er det jo enkelt å skru over til flaske nr to, og da huske å etterfylle.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #7 Skrevet 10. oktober 2023 Induksjon. Jeg liker å lage mat på gassovn, men jeg ville aldri hatt en glasskilde hvis jeg ikke var nødt. Det er enda en ting man må passe på og som kan føre til ulykker. Har bodd i utlandet i mange år med gassovn + har det på hytta, så jeg er godt vant med det. Anonymkode: 7d3fe...1e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå