Gå til innhold

Henting på sfo

Anbefalte innlegg

Skrevet

I barnehagen var det fint å hente tidlig og jeg følte det var det riktige. Nå går barna i 1. Og 2. Klasse. Jeg henter alt mellom 14.15 og 16. Syns de virker slitne klokka 16, men de vil gjerne være lenger likevel (og noen ganger ikke). Hentet jeg 14.15 syns de også det er tidlig (men ikke alltid). Det er lekser og fritidsaktiviteter så syns det er godt når jeg kan hente tidlig så det ikke blir stress. 

Når henter dere andre? Når syns dere den ideelle tiden for henting er (om det finnes noe). 

Anonymkode: b0f5e...c1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I 1. klasse hentet jeg ofte rundt 15. Da hadde han rukket å spise og lekt litt, men ville gjerne være lenger på SFO. Dessverre ble han veldig sliten av lengere dager, selv om han gjerne ønsket mer tid på SFO, så jeg valgte å hente så tidlig som mulig. 14:15 er veldig tidlig, og da kommer man vel typisk midt i maten.

Anonymkode: 7eb2e...abc

Skrevet

I barnehagen var det fint å hente tidlig og jeg følte det var det riktige. Nå går barna i 1. Og 2. Klasse. Jeg henter alt mellom 14.15 og 16. Syns de virker slitne klokka 16, men de vil gjerne være lenger likevel (og noen ganger ikke). Hentet jeg 14.15 syns de også det er tidlig (men ikke alltid). Det er lekser og fritidsaktiviteter så syns det er godt når jeg kan hente tidlig så det ikke blir stress. 

Når henter dere andre? Når syns dere den ideelle tiden for henting er (om det finnes noe). 

Anonymkode: 00c15...0c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I 1. klasse hentet jeg ofte rundt 15. Da hadde han rukket å spise og lekt litt, men ville gjerne være lenger på SFO. Dessverre ble han veldig sliten av lengere dager, selv om han gjerne ønsket mer tid på SFO, så jeg valgte å hente så tidlig som mulig. 14:15 er veldig tidlig, og da kommer man vel typisk midt i maten.

Anonymkode: 7eb2e...abc

Ts 

Aldri kommet mens de har spist. Usikker på når de er ferdig, men ingen barn spiser da.. 

Anonymkode: b0f5e...c1d

Skrevet

Min andreklassing går hjem kl 15:00, vi bro fire hus fra skolen. Da er storebror hjemme og jeg ca 45 minutter unna. Da får hun litt tid på sfo og er hjemme når jeg kommer og er da stort sett klar til lekser og slikt

Anonymkode: 790d7...0f8

Skrevet

Det bestemmer du helt selv 😊  Det som passer deg og dine barn er det rette👍  ikke bry deg om hva sfo/aks sier eller hva andre foreldre mener.  Det er uinteressant. Du skal ta vare på dine barn best mulig,  er det bedre for de å bli hentet kl 14 så gjør du det!  Tull om at du forstyrrer Sfo sine aktiviteter og sånt skal du bare overse. Det er helt latterlig dumt at det er forstyrrende at en forelder kommer å henter et barn.  Ærlig talt. Det er våre barn,  en skole eier ikke våre barn.

Anonymkode: 935c5...2ed

Skrevet

Hentet kl 16 - 1615. Jobbet jo fulltid, pluss 15 min kjøring. Han gikk bare på SFO litt ut i 3. klasse. Var ingen som trivdes på SFO her.

Anonymkode: 3468b...227

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...