Gå til innhold

Han kom ikke.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har vært i den situasjonen selv jeg. Var en gang jeg bare måtte avslutte. Vet ikke hvor lenge vi holdt på,men det var lenge. Var ikke i nærheten av en orgasme en gang heller. Ble bare øm på penishodet etterhvert. Da gav jeg opp. Sex skal ikke være ubehagelig. Dette er grunnen til at jeg ikke vil ha onenight stands lenger. Hater sex første gangen. Når sexen begynner å bli bra,da snakker vi nesten ett tresifret tall. Hvor begge er trygge på hverandre,kjenner hverandre ut og inn. Må også legge til at kanskje han fyren er som meg TS. Da er det ingenting galt med deg i det hele tatt.  Bare hodet mitt som er sånn.

Endret av Rosa Gnom
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

😂 stakkars dame

Anonymkode: 61f26...eda

Hun kommer, så er vel greit for henne? Jeg verken kjefter, klager eller gråter, men tar det som en mann i forhold til henne. Men rent "internt" for min egen del, teller det ikke. Akkurat like lite som hun kan regne alle de gangene jeg har onanert meg selv til orgasme som hennes "fortjeneste".

Skrevet
Blåjojo skrev (7 timer siden):

Er ikke så unormalt. Har kun opplevd det med en som gikk på SSRI, så det kan evt være en årsak. Men om han sier det er prestasjonsangst, så er det nok det. 

SSRI er fandens verk. En andel blir aldri kvitt bivirkningen etter å ha sluttet. Jeg må stadig avslutte uten å komme, men heldigvis har jeg en kjæreste som ikke tar seg nær av det, i tillegg til at hun liker lange økter. Vi kommer ca like sjelden av penetrasjon hun og jeg. 

Anonymkode: 311c3...2d1

• Liker 1
Skrevet

Hva er egentlig årsaken til at det er stuerent for en kvinne å ikke få orgasme under sex, mens om en mann ikke kommer så er det verdens undergang?

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det har aldri hendt meg før at mannen ikke gikk orgasme. Det stresser meg. Dette var første gang vi hadde sex. Han sa at han følte på prestasjonsangst. Jeg føler at det er noe jeg har gjort galt.

Hva kan det komme av? Hva skal jeg gjøre nå?

Anonymkode: e5db6...3ff

Er det kjæresten din?

Anonymkode: ff0a5...a63

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

SSRI er fandens verk. En andel blir aldri kvitt bivirkningen etter å ha sluttet. Jeg må stadig avslutte uten å komme, men heldigvis har jeg en kjæreste som ikke tar seg nær av det, i tillegg til at hun liker lange økter. Vi kommer ca like sjelden av penetrasjon hun og jeg. 

Anonymkode: 311c3...2d1

Jeg er dame som bruker SSRI og merker godt at det med orgasme har endret seg. Tar evigheter å komme og orgasmene har blitt mye svakere. Derfor trenger jeg en sexpartner som skjønner at jeg nyter sex uten orgasme. Som ikke er så opptatt av at jeg må komme

Anonymkode: feda2...607

Skrevet
Jdz skrev (8 timer siden):

Hva er egentlig årsaken til at det er stuerent for en kvinne å ikke få orgasme under sex, mens om en mann ikke kommer så er det verdens undergang?

Fordi det fra naturens side er mye lettere for en mann å komme av samleie enn det er for kvinner. 

Anonymkode: feda2...607

Skrevet

Pestasjonsangst. Det er da helt normalt med ny partner . . .

Og fremfor alt: Det skyldes ikke deg på noen måte.

Slapp av, kos dere. Ikke fokuser for mye på orgsmer, særlig til å begynne med.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det har aldri hendt meg før at mannen ikke gikk orgasme. Det stresser meg. Dette var første gang vi hadde sex. Han sa at han følte på prestasjonsangst. Jeg føler at det er noe jeg har gjort galt.

Det er ikke noe å være stressa over, det har ingenting med deg å gjøre. For min del kan det komme an på dagsformen, at det er noe mentalt. Ytre faktorer kan påvirke mer enn man er klar over. Seksuelt sett kan det rett og slett være verdt å utforske flere stillinger. Min nåværende FF får jeg betraktelig mer stimulering av i doggy og da holder jeg knapt mer enn noen minutter, mens vi kan holde på en god halvtime med misjonær eller cowgirl uten at jeg nærmer meg.

Anonymkode: 0a7b3...89a

Skrevet

For min del er det slik at jeg ofte kommer raskt med ny partner, så jeg gjør mitt beste for å holde igjen. Har jeg holdt igjen for lenge kan jeg få motsatt problem. Vanskeligheter med å komme i det hele tatt. Da er det godt om dama ikke freaker ut og tar det personlig. 

• Nyttig 1
Skrevet

Det har skjedd EN gang? Tenker du må ta det helt med ro. 

Anonymkode: c8d26...575

Skrevet

Jeg har opplevd det flere ganger med menn. Ikke unormalt nei. Ta det med ro, ikke stress, ha det moro 🤗

Skrevet

Er han over 35 år? Mange menn som sliter når de eldes.

Anonymkode: dffe8...919

Skrevet

Jeg har også opplevd det, begge gangene vi hadde sex. Tredje gangen fikk han orgasme. Jeg overanalyserte det ikke. Han sa at det ikke hadde noe med meg å gjøre. Stolte på det, hvis ikke hadde han ikke vært tent nok til å få den stiv. 
Det har nok neppe med deg å gjøre. Ikke tenk på det. 

Anonymkode: 41b24...54a

Skrevet

Han gav deg jo grunnen... 

Skrevet
Jdz skrev (15 timer siden):

Fordi fysikken til kvinner er sånn at det er vanskelig for de fleste å oppnå orgasme ved penetrering, mens vi oftest opplever det motsatte med menn (kommer «for fort»). Så har du også elementet med kvinners til tide skjøre selvtillit når det kommer til kropp og utseende, spesielt i en sårbar situasjon som det er å ha sex med en ny/relativt ny: er jeg ikke sexy nok, gjorde jeg noe feil osv. 

En tredje ting er at vi hører jo fra menn at poenget med sex er orgasme, mens vi gjerne selv ikke synes det er like viktig. Lett å konkludere med at vi var mislykka da, når vi ikke kom til poenget. 

Anonymkode: c3cb2...3ad

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

En tredje ting er at vi hører jo fra menn at poenget med sex er orgasme, mens vi gjerne selv ikke synes det er like viktig. Lett å konkludere med at vi var mislykka da, når vi ikke kom til poenget. 

Anonymkode: c3cb2...3ad

Dette er vel nødvendigvis ikke helt korrekt oppfattet. For min del, og sikkert en del andre menns, er KVINNENS ORGASME(R) det aller viktigste, og det som tenner meg mest. Min egen orgasme er ikke nært like viktig. Om dama ikke kommer, er det lite stas å komme selv. Heller et nederlag faktisk.

Skrevet

Dette har skjedd meg også. Kommer aldri første gangene med ny dame.

Har vært lenge singel så er ikke vandt med å ha sex. Må ha sex noen ganger for å fungere normalt igjen.

Det har  ingenting å gjøre med dere jenter. Men dere gjør det bare jævligere for oss om dere lager styr utav det.

Vi liker å ha sex med dere selv om vi ikke alltid kommer

Anonymkode: 351cb...749

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2023 den 14.41):

Da sugde du han ikke deilig eller lenge nok....

Anonymkode: ef7a0...981

Skrevet

Har skjedd kommer til og skje igjen. som oss kvinner så skjer det jo ofte at vi ikke heller kommer i mål alltid selv om man prøver iherdig. Alle her som skriver at det har aldri skjedd dem, enten er dem veldig unge, ellers er dem veldig naive. Tror det eller ei, men menn kan faktisk slite der dem også, og da bør ihverrtfall dem ikke treffe en sånn type som mener det har dem aldri vært borti med noen av sine x. Mannen her tok litt tid før han klarte og senke garden og slappe av, følte seg så misslyket og tenke alle menn fikk det til. Da var det greit og være støttende og si det går fint, vi finner ut av dette sammen. Jeg skjønte jo han hadde presentasjonsangst. Måtte noen ganger til før det gikk, og det hender jo fra tid til annen det skjer nå også, da forsetter vi neste kveld som oftes.

Anonymkode: 6cb12...e7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...