AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #1 Skrevet 10. oktober 2023 Det har aldri hendt meg før at mannen ikke gikk orgasme. Det stresser meg. Dette var første gang vi hadde sex. Han sa at han følte på prestasjonsangst. Jeg føler at det er noe jeg har gjort galt. Hva kan det komme av? Hva skal jeg gjøre nå? Anonymkode: e5db6...3ff
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #2 Skrevet 10. oktober 2023 Jeg opplevde det samme første gang jeg skulle ha sex med en som ble min samboer over 13 år. Enda han var veldig seksuelt trygg på seg selv, var det noe som slo til aller første gang vi skulle ligge sammen. Men etter det så var det "fullt kjør" omtrent hver dag i 13 år uten at jeg opplevde at han ikke fikk utløsning eller ereksjon i løpet av disse årene. Alle kan bli stressa første gang. Selv de med høy libido. Anonymkode: f87ac...cb7 3
BeLeven Skrevet 10. oktober 2023 #3 Skrevet 10. oktober 2023 Du skal ta det helt med ro. Hva det kommer av, sa han jo selv, så det kan du stole på. Det kan skje med menn, og det kan skje med kvinner. Mest sannsynlig likte han det uansett, og ingen skade er skjedd 🙂 6
Lorieen Skrevet 10. oktober 2023 #4 Skrevet 10. oktober 2023 Sånt skjer. Helt normalt. Ta det helt med ro. 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #5 Skrevet 10. oktober 2023 BeLeven skrev (Akkurat nå): Du skal ta det helt med ro. Hva det kommer av, sa han jo selv, så det kan du stole på. Det kan skje med menn, og det kan skje med kvinner. Mest sannsynlig likte han det uansett, og ingen skade er skjedd 🙂 Ikke minst kan det skje med kvinner, garantert i mye større hopetall enn med menn. Når man blir voksen, trodde jeg faktisk man visste sånn. Og enda verre å legge skylden på seg selv, hallo??? Grow up og les anatomi! Anonymkode: 6e750...612 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #6 Skrevet 10. oktober 2023 Jeg har opplevd det mange ganger i min ungdom. Spesielt av usikre menn/gutter som ikke helt vet. Så pust, ta det med ro. Anonymkode: e5f74...fd3 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #7 Skrevet 10. oktober 2023 Slik var det for meg og min mann også de første gangene. Han var litt nervøs i starten, men det gikk over ganske kjapt og det har aldri skjedd igjen siden. 😄 Ikke la det stresse deg. Anonymkode: 3ee27...f85
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #8 Skrevet 10. oktober 2023 Rødt flagg! Jeg ville dumpet… Anonymkode: c116f...2c0 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #9 Skrevet 10. oktober 2023 Det skjedde min mann første gangen også. Jeg kom selv, så jeg følte meg ganske teit etterpå. Han slet også med å holde på ereksjonen de første ukene. Han kom hver gang etter den første, men brukte laaaaang tid. Etter det var det null stress. Vi har hatt masse bra sex i årevis etter det. Anonymkode: a156d...a73 1
Bamseklemmer Skrevet 10. oktober 2023 #10 Skrevet 10. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det har aldri hendt meg før at mannen ikke gikk orgasme. Det stresser meg. Dette var første gang vi hadde sex. Han sa at han følte på prestasjonsangst. Jeg føler at det er noe jeg har gjort galt. Hva kan det komme av? Hva skal jeg gjøre nå? Anonymkode: e5db6...3ff Dette kan skje i alle aldergrupper (sitat slutt.. men mine tanker kan du lese under)🤭 #Problemet" at kvinner ser spørrende ut, er fordi menn driter i å gi ei forklaring. Tror dere kvinner synske eller? Hvorfor gidder ikke menn å oppføre seg som en mann?🤔 Dårlig på small talk? eller flau av å ikke komme? eller skylder menn på damen? +++ en rekke andre spørsmål dama sitter igjen med. Hvordan skal hun vite hva det kommer av.. og hvordan kan hun gjøre ting bedre? Det hjelper ikke en dritt, med å drite i å ikke gi ei forklaring✔️ Endret 10. oktober 2023 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1
Gjest Mr. Ron Skrevet 10. oktober 2023 #11 Skrevet 10. oktober 2023 Trolig var grunnen at han var fascinert av deg og ville for mye. Start på en annen måte neste gang.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #12 Skrevet 10. oktober 2023 Hvorfor tar kvinner det så utrolig personlig om mannen ikke kommer? Virker som dere alltid tror det er deres feil. Ikke alltid man klarer å komme, ikke mer komplisert enn det, tipper TS ikke kommer hver eneste gang heller Anonymkode: 1069f...a86 4 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #13 Skrevet 10. oktober 2023 Menn er ikke maskiner de heller. Klart prestasjonsangst kan ødelegge for folk. Ta en prat, prøv å fokuser på nytelse for begge i stedet for å jage orgasmer. Anonymkode: 4c0ea...035 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #14 Skrevet 10. oktober 2023 Hvorfor blir du så stresset av det? Er ikke uvanlig at man ikke alltid kommer. Tipper dette er en av grunnene for at menn får prestasjonsangst, fordi dere reagerer sånn når menn ikke kommer, eller ikke får den opp Anonymkode: 1069f...a86 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #15 Skrevet 10. oktober 2023 Ta det som et kompliment, det er prestasjonsangst. Skjedde i starten av mitt forhold ofte, jo bedre vi nå kjenner hverandre jo fortere klarer han å komme, og han må ofte stoppe nå fra å komme for tidlig. Nyt det at du har en mann som ikke kommer etter 2 minutter med jokking, er flertall av dem dessverre. Husk at mannens ego er svært sårbart når det gjelder seksuell prestasjon! Jeg synes bare det var sjarmerende at han var så fokusert på at jeg skulle være fornøyd med han, til den grad at han ikke klarte å komme de første gangene selv. Menn er veldig redde for å bli dumpet basert på dårlig seksuell prestasjon. Anonymkode: 39597...8e8 1 1
Blåjojo Skrevet 10. oktober 2023 #16 Skrevet 10. oktober 2023 Er ikke så unormalt. Har kun opplevd det med en som gikk på SSRI, så det kan evt være en årsak. Men om han sier det er prestasjonsangst, så er det nok det.
Ola Bom Skrevet 10. oktober 2023 #17 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det har aldri hendt meg før at mannen ikke gikk orgasme. Det stresser meg. Dette var første gang vi hadde sex. Han sa at han følte på prestasjonsangst. Jeg føler at det er noe jeg har gjort galt. Hva kan det komme av? Hva skal jeg gjøre nå? Anonymkode: e5db6...3ff Kan være ED, søk det opp.
Resignert Skrevet 10. oktober 2023 #18 Skrevet 10. oktober 2023 Hva skal en "stakkars mann" mene om at damer blir stresset av at en mann ikke kommer, ved første knull? Dama har ikke kommet en eneste gang på over 10 år......(Jeg nekter å anse orgasmer utløst av vibrator, womanizer og lignende som tellende i denne sammenhengen) 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #19 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det har aldri hendt meg før at mannen ikke gikk orgasme. Det stresser meg. Dette var første gang vi hadde sex. Han sa at han følte på prestasjonsangst. Jeg føler at det er noe jeg har gjort galt. Hva kan det komme av? Hva skal jeg gjøre nå? Anonymkode: e5db6...3ff Kan komme av hundre ting. Selv er det langt i fra hver gang jeg kommer når jeg har sex. Har ingen ting med partner å gjøre. Tenk på hvor mange kvinner som aldri kommer under sex med en partner. Anonymkode: 61f26...eda 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #20 Skrevet 10. oktober 2023 Resignert skrev (24 minutter siden): .(Jeg nekter å anse orgasmer utløst av vibrator, womanizer og lignende som tellende i denne sammenhengen) 😂 stakkars dame Anonymkode: 61f26...eda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå