Gå til innhold

Hva er det beste elektriske varmeteppet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kroniske smerter og er veldig avhenging av varmeteppet mitt om vinteren. Jeg har et Beurer som jeg kjøpte på Clas Ohlson for tre år siden. Og jeg er allerede på mitt tredje pledd, for etter ca ett år så dør de 🙄 Gått på garantien da heldigvis så har ikke måttet kjøpe ny hver gang. 
Men jeg er ikke veldig fornøyd, det er ikke varme i hele pleddet, den ytterste fjerdedelen er kald uansett. Og temperaturen virker ikke helt stabil, selv om jeg setter på samme nivå virker det noenganger alt for varmt og noen ganger ikke varmt nok. Og disse to problemene har gått igjen i de tre forskjellige variantene jeg har hatt. 

Så jeg lurte på om noen har et annet ett å anbefale. Jeg bryr meg ikke om utseende! Kun funksjon. 

Anonymkode: e20fa...fca

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har et Beurer som jeg kjøpte på Clas Ohlson for tre år siden. Og jeg er allerede på mitt tredje pledd, for etter ca ett år så dør de 🙄 

😅 Høres nesten uvirkelig ut. Jeg har et Beurervarmepledd som nå er 5 år gammelt. Bruker det hver dag høst-vår. 

Anonymkode: 5e7fb...bd7

Skrevet

jeg har et som jeg er veldig fornøyd med som er fra enklere liv

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😅 Høres nesten uvirkelig ut. Jeg har et Beurervarmepledd som nå er 5 år gammelt. Bruker det hver dag høst-vår. 

Anonymkode: 5e7fb...bd7

Jeg har tydeligvis vært maks uheldig! Føler du at ditt er varmt helt ut i kanten av varmeelementet? 

Rosa Sløyfe skrev (1 time siden):

jeg har et som jeg er veldig fornøyd med som er fra enklere liv

Ser ut som det de har nå er samme som jeg allerede har

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...