AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #1 Skrevet 10. oktober 2023 Lurer litt på om noen har erfaring ang ventetid på brystreduksjon i nyere tid? Når jeg søker får jeg mest opp svar fra mange år siden, og tenker det kanskje er litt annerledes nå? Var på konsultasjon i mars hvor jeg fikk bekreftet at jeg får dekket brystløft med reduksjon. Er da 7 måneder siden og enda ikke fått noe time. Har sett på ventetiden i min region, men ikke alltid det stemmer. Håper på å få operasjon en stund før sommeren, slik at jeg slipper enda en varm sommer med hengepupper og at jeg slipper å gå med den spesial BH-en etter operasjonen i sommer🙊 Takker på forhånd for svar Anonymkode: fbb3c...e5b
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #3 Skrevet 10. oktober 2023 Helt normalt at det tar et par år (ser du på fritt sykehusvalg sin side ser du også at opp til 3 år ikke er uvanlig), er jo ikke akkurat livreddende. Men om du finner et sted med kort ventetid kan du benytte fritt sykehusvalg. Anonymkode: 9ff0a...3e6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #4 Skrevet 10. oktober 2023 Skrev at jeg hadde vært å sett på ventetiden i min region, og hvis jeg skal følge den så er jeg snart gått forbi ventetiden der. Derfor jeg skrev at den ikke alltid stemmer. Vet veldig godt at det ikke er livreddende, men er jo ikke uten grunn at man får dekt en slik operasjon. Og plager man da har, har stor påvirkning på hverdagen. Lurte egentlig på om noen hadde noe erfaring med å ha tatt brystreduksjon og hvor lenge dem da måtte vente ts Anonymkode: fbb3c...e5b
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #5 Skrevet 10. oktober 2023 Jeg fikk innvilget på Bærum sykehus i mars i fjor. Altså 1,5 år siden. Før det ventet jeg 9 mnd på konsultasjon. Nå er jeg satt opp på time til mammografi i februar, og kan ikke forvente tid til operasjon før om et år etter det igjen. Dvs totalt mer enn 3 år, hvis jeg regnet riktig. Anonymkode: 08c6d...ac4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #6 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg fikk innvilget på Bærum sykehus i mars i fjor. Altså 1,5 år siden. Før det ventet jeg 9 mnd på konsultasjon. Nå er jeg satt opp på time til mammografi i februar, og kan ikke forvente tid til operasjon før om et år etter det igjen. Dvs totalt mer enn 3 år, hvis jeg regnet riktig. Anonymkode: 08c6d...ac4 Åj det var lenge ja😅 Her tok det litt under 1 mnd fra henvisning ble sendt til jeg var på konsultasjon. Så siden det gikk så fort, så hadde jeg håpet at det skulle gå litt fort å få operasjon også🙊 kan jeg spørre hvorfor du skal ta mammografi først? Er det vanlig? ts Anonymkode: fbb3c...e5b
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #7 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Åj det var lenge ja😅 Her tok det litt under 1 mnd fra henvisning ble sendt til jeg var på konsultasjon. Så siden det gikk så fort, så hadde jeg håpet at det skulle gå litt fort å få operasjon også🙊 kan jeg spørre hvorfor du skal ta mammografi først? Er det vanlig? ts Anonymkode: fbb3c...e5b Det gjør de på alle over 40 år, har jeg forstått. Anonymkode: 08c6d...ac4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #8 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det gjør de på alle over 40 år, har jeg forstått. Anonymkode: 08c6d...ac4 Jaokei. Jeg er godt under 40 så da slipper jeg nok det ts Anonymkode: fbb3c...e5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå