Gå til innhold

Dere single menn, har dere mange spennende interesser alle sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er det et krav at hun dere dater også har flere spennende interesser? 

Anonymkode: 134cc...1dd

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hundrevis av spennende interesser, alt jeg gjør er spennende. Hun må være minst like spennende.

Anonymkode: fe7b1...9f8

Skrevet

Har ikke du stilt dette spørsmålet i ørten forskjellige varianter nå?

Anonymkode: 68189...f10

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er det viktig å ha spennende interesser? Er det interessen du skal på date med?

Anonymkode: 6ecfe...d3c

Skrevet

Bare lurer på hvor mange interesser menn har og hvilke interesser? 🫣

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bare lurer på hvor mange interesser menn har og hvilke interesser? 🫣

Det har du vel fått mange svar på i alle dine andre tråder om emnet. 

Anonymkode: 99995...6fd

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Har ikke lest andre tråder her om dette. Er ikke så flink til å søke opp tråder. 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Mine tråder?? Dette er min første om dette temaet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg har hundrevis av spennende interesser, alt jeg gjør er spennende. Hun må være minst like spennende.

Anonymkode: fe7b1...9f8

Nevn noen av disse spennende tingene. 

Anonymkode: 6e9a6...203

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nevn noen av disse spennende tingene. 

Anonymkode: 6e9a6...203

Enig! Du må fortelle hvilke intetesser, ellers er det ikke troverdig.. 

Skrevet

Noen menn her inne som vil svare? 

Skrevet

Bryr meg minimalt om hvilke interesser ei dame har. Sikkert fint å ha noe man liker å holde på med, men betyr ingenting fra eller til for om jeg liker henne.

Noen interesser er kanskje litt negativt å ha da, spesielt hund.

Anonymkode: 0dfaf...347

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg og daten min har noen felles interesser vi gjør sammen, det er ett stort pluss det ☺️

Anonymkode: d7adf...54d

Skrevet

Ikke singel, men svaret er ja for min del. Og blir jeg singel igjen vil jeg definitivt ikke bli sammen med noen uten egne interesser.

Skrevet
c_buk skrev (8 timer siden):

Ikke singel, men svaret er ja for min del. Og blir jeg singel igjen vil jeg definitivt ikke bli sammen med noen uten egne interesser.

Hvilke interesser må de ha da? Jeg står alpint, spiller håndball, trener Crossfit og tar matlagingskurs og vinkurs nå. Vet ikke om menn forventer at jeg har flere og andre interesser? Vært singel 1 år nå og søker kjæreste.

D27

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg og daten min har noen felles interesser vi gjør sammen, det er ett stort pluss det ☺️

Anonymkode: d7adf...54d

Hvilke interesser har dere felles? Vil du dele?

Skrevet

Har oppdaget at det er overraskende mange som ikke har noen spesielle interesser, men oppgir ting bare for å si noe. Har hatt kontakt med menn som oppgir turgåing når de ikke har gått tur på flere år, og lesing når de påstår de ikke har tid til å lese.

Det blir litt rart når man tror man har en felles interesse, og så var det ikke noe der likevel. Da er det bedre å ikke si noe, ev. skrive serier eller noe.

Anonymkode: cd318...ae6

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Og er det et krav at hun dere dater også har flere spennende interesser? 

Nei. Jeg har få spennende interesser.

Nå dater ikke jeg. Er ikke på «utkikk» etter en dame. Men om jeg var det, så har interessene hennes svært lite å si.

Jeg trenger ikke en kjæreste med sammenfallende interesser som meg.

Anonymkode: 87573...462

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvilke interesser må de ha da? Jeg står alpint, spiller håndball, trener Crossfit og tar matlagingskurs og vinkurs nå. Vet ikke om menn forventer at jeg har flere og andre interesser? Vært singel 1 år nå og søker kjæreste.

D27

Jeg bryr meg ganske lite om hva interessene er. Det viktige for meg er å ikke ende opp med en kjæreste som ikke har noen egne interesser.

Du har jo flere interesser du. Jeg ville dog blitt litt bekymret over at ingen av disse interessene er interesser som legger opp til egentid, spesielt på kveldene. Men så setter jeg stor pris på egentid, så der kan jeg være annerledes enn mange andre.

Og så hadde jeg i tillegg satt pris på om noen av interessene var av en slik art at man kunne snakke litt om interessene. Type litteratur, kunst, musikk, eller noe annet.

Endret av c_buk
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Folk er jo forskjellige.

Du sier du står alpint og trener crossfit. For meg er det kjedelige interesser i den form at jeg ikke gjør det samme og synes det er kjedelig samtaletema. Imens andre klarer jo knapt å holde kjeft i to sekunder om crossfit-treningen sin og hadde elsket at du også drev med det.

Tror de fleste synes det er fint at du holder deg i form da, og man må ikke ha alle interesser felles :) Snarere tvert imot, synes det er bra å ha noe man driver med selv. Kjæresten min går en del på ski, og det er helt supert det, spesielt siden han faktisk foretrekker å ta turen alene. Men det er ikke en SPENNENDE interesse i min bok. 

Spennende interesser for meg går mer på kultur, politikk, historie og vitenskap. En belest person, som er en god samtalepartner. En som er interessert i musikk og går mye på konserter. Det passer for meg. Og da har du også en interesse hvor du kan lære meg litt, fortelle meg noe nytt og interessant. Folk liker gjerne det, om du har en lidenskap for noe og kan formidle det med lidenskap, dra den andre inn i det litt og få dem til å føle seg litt smartere etter de har pratet med deg. Det oppnår du ikke med å snakke om crossfit.

Du nevner mat og vin, spesielt mat tror jeg er ganske utbredt å være glad i. Samt reise. Hvis du skal "kjøpe" deg til å bli en mer spennende person, så reis litt utenfor Europa. 

Anonymkode: d5059...0ec

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...