Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr i noen uker. Han sa til meg at han var blitt glad i meg. Der og da klarte jeg ikke si det tilbake, men lurer på om jeg egentlig kunne sagt det.

Hva legger dere i begrepet "jeg er glad i deg" når det sies til en date.

Anonymkode: 86779...b4d

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Du bryr deg om vedkommende. Jeg er jo glad i vennene mine. Utvikler det seg så kan det bli til dypere kjærlighet med tiden 🤷🏻‍♀️

Skrevet

Glad i er lavterskel her hos meg. Jeg er glad i venner, familie, folk som betyr noe for meg. Det betyr at jeg liker å tilbringe tid med de egentlig. 

Å si jeg er glad i en date signaliserer at jeg er over i kjærestefasen. Og jeg har nok ikke sagt jeg er glad i han uten vi har definert relasjonen vår som et forhold.

Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 5 mnd, og etter 3 mnd sa jeg Elsker deg.  Det var litt tidlig, men det datt ut av meg. Han sa det ikke tilbake og har fortsatt ikke sagt det.

Det som er tilfellet hans er å være 41 år, barn, hatt mange damer etter seg de siste 20+ årene, men kunn ett langt forhold som varte i 5 år, og det var ikke spesielt bra. 

Før det var det en ungdomskjæreste av og på i 2 år. 

Følelsene han kjenner på nå er helt nye for han. Han har ikke elsket noen før, aldri vært denne typen forelsket og trygg der han lengter etter å tilbringe tid sammen, snakker sammen hver dag, og dagdrømmingen handler om å få tilbringe livet sammen. 

For meg er dette noe jeg har gjort og kjent på før, dermed kommer det litt lettere frem i lyset. Jeg kjenner igjen følelsene og vet med meg selv hva som kommer, og hva jeg kan forvente. 

Jeg nyter denne fasen 🙂

Anonymkode: d0a97...c50

Skrevet

Jeg kunne likt en jeg hadde datet noen uker. Tenkt at kjemien er bra, og at jeg ville bli bedre kjent med han.

Glad i, er jeg i venner, familie og kjæreste. Ikke en jeg knapt kjente.

Hadde en date sagt det etter noen uker, hadde jeg nok blitt overasket, og sagt noe sånt som "du altså", og angret etterpå kanskje at jeg ikke fant på noe smartere å si 😀

Anonymkode: 826de...97a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...