AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #61 Del Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (På 10.10.2023 den 10.53): Jeg har også lagt merke til dette. Hvorfor tenker ikke eierne av treningssenteret over hvor de plasserer tredemøllene? Er selv en middelaldrende mann og hvor jeg trener har de plassert møllene i midten. Jeg kan gå til en treningsmaskin og se rett inn i rumpa på jenta som løper foran meg. Og går jeg på andre siden til et annet apparat ser jeg de forfra på mølla når de puster, peser og svetten presser frem brystvortene deres. Er det rart man mister konsentrasjonen?🙄 Anonymkode: 0fa95...7b5 På mitt treningssenter så ser man utover på badeland 😄 Anonymkode: 20011...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 11. november 2023 #62 Del Skrevet 11. november 2023 DelvisPresley skrev (1 time siden): Det er sant. I dag hadde jeg nok min siste test/rekordforsøk for året. Det endte i sprekk da jeg prøvde litt for hardt i forhold treningsgrunnlaget den siste måneden. Hadde ikke blitt rekord om jeg hadde holdt helt inn heller. Ga opp med 700 meter igjen ca. Veldig kjipt at vær og vind skulle ødelegge momentumet jeg hadde. Merker at med en gang jeg må ty til å løpe i bukse så er rekorder umulig. Blir nok et lite opphold nå frem til våren for å heale akillesbetennelsen helt. Blir sikkert noen intervaller og rolige økter her og der for å holde meg i gang. Ja , mange som går i den fellen at de prøver å sette rekord hver gang de løper, jeg gjorde det samme selv og gikk på en smell etterhvert. Hvis du løper gjennom. Vinteren med bukse under tunge forhold føles det veldig lett når våren kommer og du kan ta på shorts igjen. Det gir en skikkelig boost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 12. november 2023 #63 Del Skrevet 12. november 2023 Lurven skrev (19 timer siden): Ja , mange som går i den fellen at de prøver å sette rekord hver gang de løper, jeg gjorde det samme selv og gikk på en smell etterhvert. Hvis du løper gjennom. Vinteren med bukse under tunge forhold føles det veldig lett når våren kommer og du kan ta på shorts igjen. Det gir en skikkelig boost Ja, det er bare å glede seg til det🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. november 2023 #64 Del Skrevet 12. november 2023 DelvisPresley skrev (1 time siden): Ja, det er bare å glede seg til det🙂 Ja , men det er 5 måneder til da😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 12. november 2023 #65 Del Skrevet 12. november 2023 Lurven skrev (33 minutter siden): Ja , men det er 5 måneder til da😄 Ja, minst 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. november 2023 #66 Del Skrevet 12. november 2023 DelvisPresley skrev (1 time siden): Ja, minst 😅 I fjor vinter løp jeg i 30 cm snø, det var gøy egentlig, gøy med variasjon, men da brukte jeg ca 10 min pr km😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #67 Del Skrevet 12. november 2023 Løpt ute flere ganger i uka, 6-16 km, hele året i 20 år, uten problemer. Ser ikke problemet. Om du må løpe på mølle inne, kan du se på serie/film på telefonen. Evt begynne å trene litt ordentlig. Kvinnfolk på mølle og menn på maskiner er i samme liga. Trening uten mål og mening. Anonymkode: 2b4aa...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #68 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (På 11.11.2023 den 15.49): Det er mye bedre at de er vendt mot Burger King, slik tredemøllene på et senter jeg besøkte var 😂😂 Anonymkode: 64a13...68a Anonymkode: 185bb...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 26. november 2023 #69 Del Skrevet 26. november 2023 Lurven skrev (På 12.11.2023 den 15.21): I fjor vinter løp jeg i 30 cm snø, det var gøy egentlig, gøy med variasjon, men da brukte jeg ca 10 min pr km😄 Syrefest, tenker jeg det ble? Nå er motivasjonen min forsvunnet for sesongen, tror jeg. Skal prøve å hvile av meg problemene med akillesene. Men må prøve å starte tidligere på an enn jeg pleier på nyåret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. november 2023 #70 Del Skrevet 26. november 2023 DelvisPresley skrev (3 timer siden): Syrefest, tenker jeg det ble? Nå er motivasjonen min forsvunnet for sesongen, tror jeg. Skal prøve å hvile av meg problemene med akillesene. Men må prøve å starte tidligere på an enn jeg pleier på nyåret. Ja ble det etterhvert ja😄 Prøv å starte opp i begynnelsen av februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 27. november 2023 #71 Del Skrevet 27. november 2023 Utrolig hvor negativt tankesett enkelte har: «fæle» og «ekle» tredemøller … hva med heller å innse hvor heldige vi er som KAN trene innendørs ved behov eller ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #72 Del Skrevet 27. november 2023 Maskinfører skrev (På 1.11.2023 den 21.15): Tredemøller er ekle hadde mølletest før Burde kanskje begynne å trene hvis du er i så dårlig form Anonymkode: c8579...ca7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2023 #73 Del Skrevet 30. november 2023 AnonymBruker skrev (På 10.10.2023 den 10.39): Det vil ødelegge alt. Hater tredemøllene generelt. Det blir ikke bedre av at alle er vendt mot diverse treningsmaskiner, slik at vi blir stirrende inn i trynet til feite gamle menn (det er bare de som bruker maskinene). 😠 Anonymkode: 054e8...22c Dans som gal hjemme i din egen stue. Eller hold deg ute men velg å gå bratte bakker istedenfor å løpe flatt. Anonymkode: f98d4...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #74 Del Skrevet 12. desember 2023 Bor også på Sørlandet og været her har vært grusomt i høst, men har løpt ute 3 ganger i uka likevel, på is og snø. Idag måtte jeg finne frem broddene, for første gang, litt kjipt å brekke lårhalsen på det føret som er nå.... 😉 Anonymkode: 4862b...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 21. desember 2023 #75 Del Skrevet 21. desember 2023 Nå snør det både loddrett og vannrett, skal bli deilig med en løpetur🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. desember 2023 #76 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 27.11.2023 den 8.13): Burde kanskje begynne å trene hvis du er i så dårlig form Anonymkode: c8579...ca7 Nå spiller det ikke noe mere rolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå