Gå til innhold

Rynker på overleppa, noen som har tatt fillers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat bikket 40 år og har fått linjer/rynker på overleppa. Jeg vet det er vanlig, men jeg sliter med å akseptere det 😄 Har svært lite rynker ellers. Noen som har tatt fillers eller annen behandling som har jevnet ut overleppa igjen? 

Anonymkode: 6229b...975

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på! Selv har jeg tatt dermapen, men synes ikke det har hatt særlig effekt. 

Anonymkode: b98d9...96a

• 2 uker senere...
Skrevet

Skyver denne opp. Jeg skulle gjerne ha visst om det var mulig å minske synligheten av slike rynker.

Anonymkode: 929a1...2fb

Skrevet

Slutt og røyk. Jeg er 45 og har aldri prøvd å røyke. Har ingen rynker på overleppa. Men vet mange røykere får det. 

Anonymkode: b9a16...f16

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Slutt og røyk. Jeg er 45 og har aldri prøvd å røyke. Har ingen rynker på overleppa. Men vet mange røykere får det. 

Anonymkode: b9a16...f16

Jeg har aldri røykt, men begynner å få små linjer der. Jeg er snart 49.

Anonymkode: 929a1...2fb

Skrevet

Min mor har tatt filler i «røykerynker» rundt munnen, og ble veldig fornøyd. På henne holdt det seg godt også. Men hun syntes det var veldig ubehagelig, sammenlignet med Botox i sinnarynka. Viktig å gå til noen som setter litt filler i hver rynke da, og ikke bare foreslår at vanlig leppe-filler vil gjøre noe. Da får dere duck face OG beholder rynkene..

Anonymkode: bffba...639

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...