AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #1 Skrevet 10. oktober 2023 I år skal jeg være tidlig ute for en gangs skyld. Samboeren min er så utrolig dårlig til å finne ut hva han ønsker seg. Hva kjøper dere? Trenger tips! Anonymkode: b88f5...2d3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #2 Skrevet 10. oktober 2023 Rituals kalenderen. Boxere og sokker. Øl og flaxkalender Anonymkode: ad643...2b0 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #3 Skrevet 10. oktober 2023 Ingenting. Vi kjøpte et dyrt hus i år og anser dette som gave til hverandre i uoverskuelig fremtid. Anonymkode: 1c0e8...da0 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #4 Skrevet 10. oktober 2023 Vi kjøper nesten aldri gaver til hverandre, men kjøper oss ofte noe sammen. Noen år har vi bestilt oss hotellhelg og ordnet barnevakt i desember eller januar, et år kjøpte vi oss ny seng, et år ordnet vi oss øl-kalender med ulike øl vi aldri hadde smakt. I år har vi kjøpt oss sexleketøy-kalender 😊 Skulle jeg ha kjøpt gave til ham i år ville jeg ha bestilt opp en type øl som ikke selges her, kanskje en god whisky, en ny fritidsbukse, strikket en genser til ham, kjøpt nye AirPods eller funnet en kalender med noe han liker. Han ønsker også å få tatt sensuelle bilder sammen samt få tatt bilder av meg av en fotograf (finnes noen veldig flinke fotografer som tar seksuelle/sensuelle bilder), så det vurderer jeg å bestille som en overraskelse etter hvert. Anonymkode: 21eb5...f58 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #5 Skrevet 10. oktober 2023 Skistaver til fjellski Anonymkode: cfece...8f5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #6 Skrevet 10. oktober 2023 Sliter alltid med gaver til mannen. Han er en sånn som kjøper selv det han vil ha. Skal finne gave til ca 2000, og har tradisjon for at det skal være noen gaver å pakke opp. Gjerne 3 - 4. Vi er en liten familie, så vil jo at det skal være en liten haug med pakker 🙂. Har en bror som er like vanskelig 🙂. Er tusen ganger enklere å kjøpe til damer 🙂 Anonymkode: b46eb...533
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #7 Skrevet 10. oktober 2023 Pysjamas, som han alltid får 😅 Vi kjøper oss det vi trenger ila året så er ikke så mye vi trenger til jul akkurat, men pysjamas gidder han aldri kjøpe seg, men bruker det mye, så da rekker han å slite de ut mellom hver jul Anonymkode: 8585c...2ed
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #9 Skrevet 10. oktober 2023 Vi fyller alltid ut ønskeliste til hverandre til jul og bursdag så jeg venter til han har gjort det. Anonymkode: e72b4...fdc 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #10 Skrevet 10. oktober 2023 Han ønsker seg en badebørste, så jeg har kjøpt det og noe annet til dusjen. Har også bestilt ei bok til ham. Sannsynligvis gavekort på en opplevelse i tillegg. Anonymkode: ede6d...ca2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #11 Skrevet 10. oktober 2023 Vi kjøper oss det vi trenger i løpet av året. Fokuserer heller på fine aktiviteter sammen i desember Juebakst, julefilmkvelder, pynter til jul sammen, lager frokost på senga til hverandre, spiser nydelig mat. Elsker desember og jul, hater kjøpepresset. Anonymkode: bf0c7...b60 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #12 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi fyller alltid ut ønskeliste til hverandre til jul og bursdag så jeg venter til han har gjort det. Anonymkode: e72b4...fdc Dette gjør jeg og min familie også! Men samboeren min? Han går på kjøpesenteret tre dager før julaften og kjøper inn random ting han kommer over til familien sin, for ingen av de opererer ikke med ønskelister 🥴 Så naturligvis ser han ikke vitsen med å skrive ønskeliste for min del heller, selv om han får av meg. Anonymkode: b88f5...2d3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #13 Skrevet 10. oktober 2023 I år blir det ingen gaver til noen 😬 Men hadde vi hatt mulighet hadde det blitt: klær, sengetøy, skøytestøvler, hotellopphold eller massasje. Anonymkode: bd6d0...b6e 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #14 Skrevet 10. oktober 2023 17 minutter siden, AnonymBruker said: Dette gjør jeg og min familie også! Men samboeren min? Han går på kjøpesenteret tre dager før julaften og kjøper inn random ting han kommer over til familien sin, for ingen av de opererer ikke med ønskelister 🥴 Så naturligvis ser han ikke vitsen med å skrive ønskeliste for min del heller, selv om han får av meg. Anonymkode: b88f5...2d3 Har du spurt ham om å lage ønskeliste da? Anonymkode: e72b4...fdc
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #15 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Har du spurt ham om å lage ønskeliste da? Anonymkode: e72b4...fdc Hva tror du? Anonymkode: b88f5...2d3 3
Sydvesta Orkana Skrevet 10. oktober 2023 #16 Skrevet 10. oktober 2023 (endret) Vi skriver ønskelister- han er vant med det fra sin familie. Problemet er bare at han ofte skriver den rett før jul , og at han gjerne ønsker ting som evt må brstilles og har lang leveringstid. Samtidig vil han jo at det skal kunne pakkes opp på julaften 🤯. Det ender ofte opp med at han får klær eller sko som han trenger. I år blir det en koffert om han ikke kommer med noe realistiske ønsker i tide ( han har nylig lånt min nye koffert, og likte den svært godt). Endret 10. oktober 2023 av Sydvesta Orkana
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #17 Skrevet 10. oktober 2023 Jeg er ikke helt sikker enda, det er både farsdag, bursdag og jul nov/des 😅 Vurderer: -En skjorte fra Tommy Hilfiger eller Polo -Nye sneakers av en type han liker godt, men som har blitt slitte -Nye joggesko -Pen jakke/frakk som passer med dress -Vinterjakke eller vintersko/chelseaboots -Chinos Litt kjedelige ting, men han trenger i grunnen alt 🤔 Anonymkode: e4a1f...13c
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #18 Skrevet 10. oktober 2023 Jeg aner rett og slett ikke 🙈 når desember kommer har vi vært sammen i 7 mnd, teknisk sett nok tid til å finne på noe treffende, men han er en sånn som synes gaven skal være nyttig og det kan bli vanskelig når han har god økonomi og kjøper det han trenger gjennom året 😇 Han har veldig god klessmak og stil, og jobber i et yrke der han bruker skjorte på jobb. Så, det er ikke mye han trenger fra meg på den fronten heller. Ender vel opp med å gi en felles opplevelse i gave. Enten at jeg overrasker han eller vi blir enig om noe sammen. Vi har feks lyst til Island. Anonymkode: 2248d...ceb
Mardina Skrevet 10. oktober 2023 #19 Skrevet 10. oktober 2023 Med mindre han kjøper det selv, så tenkte jeg å kjøpe en ny drill til han i år. Den han har nå må være 100 år gammel 😂 Så han trenger nok en ny Jeg liker å bruke litt penger på gave til han 🥰
LadeJarl Skrevet 10. oktober 2023 #20 Skrevet 10. oktober 2023 Mardina skrev (3 minutter siden): Med mindre han kjøper det selv, så tenkte jeg å kjøpe en ny drill til han i år. Den han har nå må være 100 år gammel 😂 Så han trenger nok en ny Jeg liker å bruke litt penger på gave til han 🥰 Drill er bra gave. Ønsker meg aldri aftershave eller slips eller skjorte ..men det er jo det jeg får...🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå