AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #1 Skrevet 10. oktober 2023 Skal hente i barnehagen og aner fred og ingen fare, men hører til stadighet barn kaller meg tjukk til vennene sine. Ja jeg er tjukk, men synes det er veldig ubehagelig å måtte høre det ofte når jeg bare skal hente i barnehagen å komme meg hjem. Vet ikke hva jeg kan gjøre med det? Ja jeg kan slanke meg, men det vil ta mange år før jeg er ute av den kategorien. Anonymkode: 2bc80...df3 1 25
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #2 Skrevet 10. oktober 2023 Da sier du følgende: Alle mennesker er forskjellige. Noen er store, noen er små. Jeg har myk mammakropp som er ekstra god å klemme. Min unge nekta å klemme tynne voksne fordi de var så harde mens mammaen hans var myk 😂 Anonymkode: e8a62...284 9 11 10
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #3 Skrevet 10. oktober 2023 Barn er barn. Anonymkode: abdd6...8b0 12 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #4 Skrevet 10. oktober 2023 Det hørtes litt creepy ut å si det slik.. 😂 Anonymkode: d667f...ae0
Populært innlegg Macro Skrevet 10. oktober 2023 Populært innlegg #5 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da sier du følgende: Alle mennesker er forskjellige. Noen er store, noen er små. Jeg har myk mammakropp som er ekstra god å klemme. Min unge nekta å klemme tynne voksne fordi de var så harde mens mammaen hans var myk 😂 Anonymkode: e8a62...284 "Myk mammakropp som er ekstra god å ta i?" Fy faen så teit. Well played å shame sunne mennesker. 66 14
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #6 Skrevet 10. oktober 2023 Barn er barn. Du må nesten henge det på "de er noen jævla drittunger som ikke vet bedre"-knaggen. Du får ikke gjort en dritt. Anonymkode: 2c71f...c33 11 6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #7 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Skal hente i barnehagen og aner fred og ingen fare, men hører til stadighet barn kaller meg tjukk til vennene sine. Ja jeg er tjukk, men synes det er veldig ubehagelig å måtte høre det ofte når jeg bare skal hente i barnehagen å komme meg hjem. Vet ikke hva jeg kan gjøre med det? Ja jeg kan slanke meg, men det vil ta mange år før jeg er ute av den kategorien. Anonymkode: 2bc80...df3 Altså, barn er barn og de tenker ikke før de snakker. Hvis det i tillegg tar deg mange år før du blir slankere, så da er du virkelig tjukk. Barn kommenterer alt uten å tenke seg om og de sier det ikke for å såre. De sier bare det de ser. Anonymkode: 750d7...39a 29 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #8 Skrevet 10. oktober 2023 Barn kommenterer veldig ofte rett ut det de ser og har ikke forstått at man ikke kommenterer andres utseende, selv om man ikke nødvendigvis mener noe vondt med det. I barnehagen til mitt barn er det en pappa som er godt over 2 meter høy, dette ble støtt og stadig kommentert av barna. De spurte om han var en kjempe osv. Anonymkode: f789d...8a7 20
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #9 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da sier du følgende: Alle mennesker er forskjellige. Noen er store, noen er små. Jeg har myk mammakropp som er ekstra god å klemme. Min unge nekta å klemme tynne voksne fordi de var så harde mens mammaen hans var myk 😂 Anonymkode: e8a62...284 Mine barn nekta å klemme tykke voksne, de var redd for å bli borte i fettet... 😂 Morsomt? Nei! Anonymkode: 750d7...39a 25 9
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #10 Skrevet 10. oktober 2023 Macro skrev (1 minutt siden): "Myk mammakropp som er ekstra god å ta i?" Fy faen så teit. Well played å shame sunne mennesker. Syns det også blir å shame folk som ikke har «myk mannskropp» som er deilig å klemme. Som at det ikke kan være godt å klemme en normalvektig /tynn person 😂 Anonymkode: d667f...ae0 6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #11 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Syns det også blir å shame folk som ikke har «myk mannskropp» som er deilig å klemme. Som at det ikke kan være godt å klemme en normalvektig /tynn person 😂 Anonymkode: d667f...ae0 Myk mammakropp… Anonymkode: d667f...ae0 2
Forundret.. Skrevet 10. oktober 2023 #12 Skrevet 10. oktober 2023 Unger er unger. Hvis det plager deg så er det vel en ting å ta tak i allerede i dag, selv om det vil ta mange år. 8 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #13 Skrevet 10. oktober 2023 Kanskje det er mulig å ta det opp med personalet slik at de kan lære barna at man ikke skal kommentere folk på den måten? Når ikke foreldre klarer å oppdra egne barn, tenker jeg ... Anonymkode: e9543...13f 22 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #14 Skrevet 10. oktober 2023 Sånn er unger i den alderen bare, de er så små og impulsive at det bare bobler ut, samtidig som de ikke helt har lært hva som er greit å si eller ikke.. Hvis det plager deg veldig hadde jeg sagt i fra til deres ped-leder så han eller hun kan snakke litt med barna om hva som er fint å si og ikke. Jeg personlig hadde nok tatt dette som motivasjon til å gjøre små endringer i livsstilen min. Anonymkode: 0ed4d...eed 11
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #15 Skrevet 10. oktober 2023 Min sønn erklærte høylydt hva bestefaren mente om tatoveringer til en mann som hadde mange sånne. Det er ikke så mye å gjøre med, man beklager og prøver å fortelle avkommet at man ikke sier slikt. Anonymkode: 6ef2b...442 11
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #16 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje det er mulig å ta det opp med personalet slik at de kan lære barna at man ikke skal kommentere folk på den måten? Når ikke foreldre klarer å oppdra egne barn, tenker jeg ... Anonymkode: e9543...13f Forstår jo hvorfor barn blir som de blir, når jeg ser kommentarene til det som formodentlig er foreldre her inne. Anonymkode: e9543...13f 11 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #17 Skrevet 10. oktober 2023 Hadde gitt beskjed om st det ikke er greit å si, ja de er barn men likevel ikke greit! Min ble stoppet de fp gangene han prøvde på det Anonymkode: ed828...fa7 6 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #18 Skrevet 10. oktober 2023 Forundret.. skrev (3 minutter siden): Unger er unger. Hvis det plager deg så er det vel en ting å ta tak i allerede i dag, selv om det vil ta mange år. 🤦🏻♀️ Anonymkode: ed828...fa7 7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #19 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Altså, barn er barn og de tenker ikke før de snakker. Hvis det i tillegg tar deg mange år før du blir slankere, så da er du virkelig tjukk. Barn kommenterer alt uten å tenke seg om og de sier det ikke for å såre. De sier bare det de ser. Anonymkode: 750d7...39a Oppdra barna er viktig, ikke greit å si sånt og dine kommentarer er ikke bedre Anonymkode: ed828...fa7 11 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #20 Skrevet 10. oktober 2023 6 minutter siden, Forundret.. said: Unger er unger. Hvis det plager deg så er det vel en ting å ta tak i allerede i dag, selv om det vil ta mange år. Det der er en typisk gidder ikke oppdra barna mine tankegang. En del av oppdragerrollen er å oppdra ungene, og mine barn visste fra de var små hva man kan si og ikke kan si til andre mennesker. Anonymkode: f3bc8...6e0 9 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå