AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #1 Skrevet 10. oktober 2023 For å gi det litt kontekst, så ble jeg sønderknust av han. Jeg så ikke det burddet kommet i det hele tatt, og under den perioden hvor det var verst, så hadde vi kontakt jevnlig. Han var snill og skrev ofte til meg, og vi møttes et par ganger for å snakke. Etter noen måender så ble ting verre, fordi han ble frekk og nedlatende, veldig uforventet, og da valgte jeg å fjernehan fra alle sosiale medier, og fjernet han fra snapchat, insta osv. For en uke siden så jeg at han hadde ringt meg, og jeg ringte heller ikke opp igjen etter at jeg så det. I natt har han likt flere bilder av meg på Instagram, og blant annet sett på min historie. Så det i dag morges. Mine sosiale medier er åpne, og han følger meg ikke. Jeg bare skjønner ikke hva han vil så mange måender etterpå. Verste av alt, er at han var så nedlatende og slem mot meg at jeg følte meg så liten i samtalene med han. Det var det som gjorde at jeg fjernet han. Bør jeg skrive noe til han? Jeg er mye bedre nå i forhold hvordan dette var i starten, men jeg synes det er kjemperart at han gjør disse tingene, etter hvordan han oppførte seg, og hvor nedlatende han var. Jeg har egentlig ikke behov for å vite det, men det er bare ren nysjerrighet. Argh Anonymkode: 5a3fe...77e
Gjest QL2yBCGXlW Skrevet 10. oktober 2023 #2 Skrevet 10. oktober 2023 Du bør kanskje tenke litt på målet du har med å kontakte han. Nå som han har likt bildene dine - etter å ha ringt, antar jeg at han er interissert i å komme tilbake, ja. Hvis du er ikke er interissert, så behøver du ikke å kontankte han. Men hvis du tenker at det er noe viktig han vil si, så skjønner jeg målet. Men det er jo nesten sikkert at han vil komme tilbake
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #3 Skrevet 10. oktober 2023 Blokker han, eventuelt gjør profilen din privat. Anonymkode: b8469...878 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #4 Skrevet 10. oktober 2023 Gjør kontoen privat, dette ender i sex og han forvinner på nytt -og dine gamle sår blir som nye. Anonymkode: 6fa39...278 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #5 Skrevet 10. oktober 2023 Gjør profilen din privat. Ignorer han. Du sier du har det bedre nå uten ham, så hvorfor i all verden skal du ta opp kontakten med han igjen? Hva godt vil han tilføre livet ditt? Ta gode valg for deg selv. Ta valg som gjør livet ditt bedre, ikke verre og mer komplisert. Anonymkode: 4e5cb...85e 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #6 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 10.10.2023 den 7.41): For å gi det litt kontekst, så ble jeg sønderknust av han. Jeg så ikke det burddet kommet i det hele tatt, og under den perioden hvor det var verst, så hadde vi kontakt jevnlig. Han var snill og skrev ofte til meg, og vi møttes et par ganger for å snakke. Etter noen måender så ble ting verre, fordi han ble frekk og nedlatende, veldig uforventet, og da valgte jeg å fjernehan fra alle sosiale medier, og fjernet han fra snapchat, insta osv. For en uke siden så jeg at han hadde ringt meg, og jeg ringte heller ikke opp igjen etter at jeg så det. I natt har han likt flere bilder av meg på Instagram, og blant annet sett på min historie. Så det i dag morges. Mine sosiale medier er åpne, og han følger meg ikke. Jeg bare skjønner ikke hva han vil så mange måender etterpå. Verste av alt, er at han var så nedlatende og slem mot meg at jeg følte meg så liten i samtalene med han. Det var det som gjorde at jeg fjernet han. Bør jeg skrive noe til han? Jeg er mye bedre nå i forhold hvordan dette var i starten, men jeg synes det er kjemperart at han gjør disse tingene, etter hvordan han oppførte seg, og hvor nedlatende han var. Jeg har egentlig ikke behov for å vite det, men det er bare ren nysjerrighet. Argh Anonymkode: 5a3fe...77e Hvordan går det. Det kan hende at eksen følte at han hadde gjort noe som han angret mye på og sleit selv siden han hadde kontakt med deg. Mye kan skje og endres Anonymkode: 8c9f6...a18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå