AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #1 Del Skrevet 10. oktober 2023 Dette er en mann som holder litt tilbake og er litt småforsiktig som person. Sakte men sikkert har jeg begynt å få litt snapper hver dag nå, han responderer tilbake på det jeg har sendt med å sende selv også. Kan det lille her være en god nok begynnelse eller tegn på at han liker meg? Selvom jeg vet at jeg snapper daglig til folk jeg ikke er forelsket i men dette er litt annerledes. Vi har ingenting annen relasjon....😊 Anonymkode: 6792e...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #2 Del Skrevet 10. oktober 2023 En mann som "snapper" er ikke en mann, men en forvoksen guttunge som tror at han fortsatt er i tenårene. Anonymkode: 15ded...e20 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #3 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): En mann som "snapper" er ikke en mann, men en forvoksen guttunge som tror at han fortsatt er i tenårene. Anonymkode: 15ded...e20 For noe tull. Anonymkode: f08dd...2ea 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #4 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): En mann som "snapper" er ikke en mann, men en forvoksen guttunge som tror at han fortsatt er i tenårene. Anonymkode: 15ded...e20 Hvis det er snap hun kommuniserer via, så bruker jeg å henge meg på der. Se på det som en hvilken som helst annen chatklient. Jeg vet ikke hva du assosierer det med? Anonymkode: a308f...244 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #5 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis det er snap hun kommuniserer via, så bruker jeg å henge meg på der. Se på det som en hvilken som helst annen chatklient. Jeg vet ikke hva du assosierer det med? Anonymkode: a308f...244 Hva er snap? Er det et bilde? Eller er snap bare en melding på Snapchat? Synes Snapchat er skikkelig bæsj. Snokete app! Lissom, informerer andre om at man skriver melding. Hva hvis man ikke egenglig har noe å si likevel. Shit ass. Blir stresset av det. Anonymkode: ecced...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #6 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva er snap? Er det et bilde? Eller er snap bare en melding på Snapchat? Synes Snapchat er skikkelig bæsj. Snokete app! Lissom, informerer andre om at man skriver melding. Hva hvis man ikke egenglig har noe å si likevel. Shit ass. Blir stresset av det. Anonymkode: ecced...e4a Jeg vet ikke hva du mener om å informere andre? Men ja, det er stressende og usikkerhetsskapende momenter der, som mange godt kunne ha vært uten. Kjæresten og jeg, bruker det som en vanlig meldingsklient, med noen bilder i løpet av dagen. Anonymkode: a308f...244 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #7 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En mann som "snapper" er ikke en mann, men en forvoksen guttunge som tror at han fortsatt er i tenårene. Anonymkode: 15ded...e20 Voksne mennesker snapper også altså... Anonymkode: 6792e...38a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #8 Del Skrevet 10. oktober 2023 Ts her, jeg ser ikke problemet med å bruke snap. Min mor i 60årene bruker også det, veldig grei uforpliktende chatsted, oppsummering av dagen generelt med bilder. Istedenfor sms som jeg føler er de god eldre. K34 Anonymkode: 6792e...38a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #9 Del Skrevet 10. oktober 2023 Jeg hadde ikke lagt noe i det, med mindre jeg hadde visst at han kun sender meg den snappen. Mange sender ut til nesten hele vennelista hele tiden. Anonymkode: 9ba6a...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #10 Del Skrevet 10. oktober 2023 Over til som...😄 er han intr om det sendes hver dag? Han kan plutselig stoppe opp, men kommer sa gjerne utover dagen. Siste jeg vil gjøre er å ta helt av og virke febrilsk, derfor kutter jeg ut å sende til han om jeg ikke får svar. Anonymkode: 6792e...38a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #11 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde ikke lagt noe i det, med mindre jeg hadde visst at han kun sender meg den snappen. Mange sender ut til nesten hele vennelista hele tiden. Anonymkode: 9ba6a...bc7 Ja det er sant det du sier... Men vi er i en treffe periode, vært å besøkt hverandre litt. Hvis jeg sender han en snap om morgendagen, god morgen for eks. Så kan jeg få tilbake noe helt annet, så tror ikke han er så sikker i denne snap verden. Alt i alt så tror jeg ikke han er så veldig glad i dette. Anonymkode: 6792e...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #12 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ts her, jeg ser ikke problemet med å bruke snap. Min mor i 60årene bruker også det, veldig grei uforpliktende chatsted, oppsummering av dagen generelt med bilder. Istedenfor sms som jeg føler er de god eldre. K34 Anonymkode: 6792e...38a Hva mener du med uforpliktende? Gjelder ting liksom ikke, hvis de er sagt på Snap? For meg er alternativene Messenger, eller WhatsApp, men siden kjæresten (50+) liker å bli intim i språket, og sende nakenbilder, så godtar jeg at hun vil bruke snap. Anonymkode: a308f...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #13 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva er snap? Er det et bilde? Eller er snap bare en melding på Snapchat? Synes Snapchat er skikkelig bæsj. Snokete app! Lissom, informerer andre om at man skriver melding. Hva hvis man ikke egenglig har noe å si likevel. Shit ass. Blir stresset av det. Anonymkode: ecced...e4a Bruk snap sånn som det egentlig var ment å brukes da: Send bilder med tekst. Anonymkode: 9f771...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 10. oktober 2023 #14 Del Skrevet 10. oktober 2023 Han ser det som at du har seksuell interesse for ham, og han flørter med i håp om å få pule. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #15 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): En mann som "snapper" er ikke en mann, men en forvoksen guttunge som tror at han fortsatt er i tenårene. Anonymkode: 15ded...e20 Er da helt vanlig for voksne å kommunisere på snap. Jeg er en 40år gammel mann, og kjenner knapt noen som ikke har Snapchat Anonymkode: dd5a2...cf0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #16 Del Skrevet 10. oktober 2023 Å snappe er da helt normalt, jeg og daten min vi er begge i midten av 30 åra og snapper daglig. Det gjør jeg også med resten av familie og venner inkludert slektninger i 70 åra. Anonymkode: 7e582...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #17 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (På 10.10.2023 den 23.26): Å snappe er da helt normalt, jeg og daten min vi er begge i midten av 30 åra og snapper daglig. Det gjør jeg også med resten av familie og venner inkludert slektninger i 70 åra. Anonymkode: 7e582...d8e Anonymkode: 7c555...c61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå