AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #1 Skrevet 10. oktober 2023 En på gruppen min på nettstudiet jeg går på påstår nemlig at han ikke får gjort så mye fordi han ikke har fått tilsendt pensumbøkene ennå fordi han bor så langt nord. Dette til tross for at studiet startet for snart to måneder siden. Vet det kan være litt lenger leveringstid helt nord, men SÅ lang kan den jo ikke være? Med mindre han har bestilt fra en skikkelig shady side, men det er jo rart siden man får tak i bøkene på de fleste bokhandler på nett. Anonymkode: 897d2...a7f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #2 Skrevet 10. oktober 2023 Det er selvfølgelig bare tull. Anonymkode: baff7...622 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #3 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er selvfølgelig bare tull. Anonymkode: baff7...622 Ja, tenkte meg det. Anonymkode: 897d2...a7f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #4 Skrevet 10. oktober 2023 Med dagens konkurranseutsatte utgave av Posten vet man aldri, post sendt til en annen del av byen bruker vanligvis en uke hvis man er heldig og flere uker hvis man er mindre heldig, og man vet aldri hvilke forviklinger som kan oppstå om man sender lenger enn dette. Post kan bli feilsendt til en annen del av landet, eller den kan bli rotet bort; Helthjem og PostNord er beryktet i så måte. Anonymkode: 631d8...304
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #5 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Med dagens konkurranseutsatte utgave av Posten vet man aldri, post sendt til en annen del av byen bruker vanligvis en uke hvis man er heldig og flere uker hvis man er mindre heldig, og man vet aldri hvilke forviklinger som kan oppstå om man sender lenger enn dette. Post kan bli feilsendt til en annen del av landet, eller den kan bli rotet bort; Helthjem og PostNord er beryktet i så måte. Anonymkode: 631d8...304 Rart, her på Sunnmøre har jeg aldri hatt problemer med verken Posten, PostNord eller Helthjem. Anonymkode: 897d2...a7f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #6 Skrevet 10. oktober 2023 Han har ikke kjøpt pensumbøker. Tror du virkelig på at han ikke har fått tilsendt dette ila snart 2 måneder? At posten kan bruke en uke fra sentrale østlandet til innerst i en bygd i finnmark er normalt nå til dags. Men to måneder? Nei. Han lyver. Hadde han hatt den minste intensjon om å tilegne seg kunnskap ville han etterlyst bøkene for mange uker siden. Anonymkode: 09951...6b8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #7 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har ikke kjøpt pensumbøker. Tror du virkelig på at han ikke har fått tilsendt dette ila snart 2 måneder? At posten kan bruke en uke fra sentrale østlandet til innerst i en bygd i finnmark er normalt nå til dags. Men to måneder? Nei. Han lyver. Hadde han hatt den minste intensjon om å tilegne seg kunnskap ville han etterlyst bøkene for mange uker siden. Anonymkode: 09951...6b8 Nei, selvsagt tror jeg ikke på det 😂 Har heldigvis fått nye grupper nå, så han er ikke mitt problem lenger. Anonymkode: 897d2...a7f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #8 Skrevet 10. oktober 2023 Altså, jeg bor i gokk i Finnmark, men aldri opplevd 2 mnd. skal sies at jeg akkurat nå er irritert fordi jeg venter på et gods som kom til posten sin terminal i Tana på torsdag, og enda ikke kjørt ut i dag tirsdag…. Men ellers bruker posten og pakker maximum 1,5uker opplever jeg sørfra. Anonymkode: 02810...96a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå