Gå til innhold

Varelevering fra Power

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen opplevd at man har avtalt leveringsdag med transportbyrå gjennom Power, for å få levert hjem en vare, også sitter man og venter i mange timer, før man sent på kvelden får beskjed om at de ikke kommer likevel? Helt utrolig at det går an å være så respektløse med andres tid! Og nå står alt åpent, for de visste ikke når de kunne levere, det måtte jeg ta med Power imorra! Altså, what?? Hadde dere krevd redusert fraktpris pga dette? Fikk ingen beklagelse heller, jeg er helt sjokkert! 

Anonymkode: 8e618...6d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter🙂

Skrevet

Ja derfor handler jeg ikke slikt på Power mer. Sist ventet jeg hver dag i ei uke, fikk mast meg til gratis frakt men alikevel.

Skrevet
trøndermann38 skrev (2 timer siden):

Ja derfor handler jeg ikke slikt på Power mer. Sist ventet jeg hver dag i ei uke, fikk mast meg til gratis frakt men alikevel.

Så utrolig irriterende! Man har jo ikke tid til å sitte hjemme og vente i dagevis😠

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så utrolig irriterende! Man har jo ikke tid til å sitte hjemme og vente i dagevis😠

Elendig hjelp å få fra kundeservice også. Pluss at det er kjipt å være uten f eks komfyr eller kjøleskap så lenge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...