AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #1 Skrevet 9. oktober 2023 Har datet en mann siden i sommer, og hatt sex noen ganger. I helga var han på besøk, og etter at vi hadde hatt sex, så lå vi å kosa litt. Han ble sånn halvveis hard og ville at jeg skulle suge han sånn at vi kunne ta en runde til før han måtte dra. Men kjente jo fort at han ikke kom til å bli skikkelig hard, så sa at det hadde ingen hensikt å suge, for han kom ikke til å bli hard. (Er voksen nok til å skjønne når det ikke er noe mulighet, for å si det sånn) Så jeg sto opp å sa at vi kunne heller ta en dusj. Men han kom aldri etter meg, og var ferdig påkledd da jeg var ferdig å dusje. Virket litt sur og har vært unormalt stille etterpå. Burde jeg latt han oppdage det selv, eller er det han som overreagerer her? Ps! Skal selvfølgelig snakke med han om dette, men tenkte bare å høre om deres mening. K37 Anonymkode: 11f9e...cb5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #2 Skrevet 9. oktober 2023 Ærlig? Forutinntatt og bastant, ja. Anonymkode: 4a7b8...56f 15 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #3 Skrevet 9. oktober 2023 Kanskje han ville du skulle "suge han hard" slik at han ble klar for en ny runde? Ja snakk med han. Du var kanskje litt for bastant og rask der. Anonymkode: f0382...e72 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #4 Skrevet 9. oktober 2023 Du var nok litt lite sensitiv mot en manns sarte ego..menn bruker være rimelig hårsår om det ymtes frempå om at de ikke presterer seksuelt. Anonymkode: 51d06...d86 12
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #5 Skrevet 9. oktober 2023 Du var jo rett stygg med ham. Å skjule deg bak "ærlig" endrer ikke det. Sosiale antenner virker borte, og du kunne funnet mange måter å si at du ikke ville ha mer sex. Men det er lite omtanke å spore. Det du gjorde var ikke ærlighet, det var å trykke en person ned. Hvorfor gjør du dette? Liker du å psyke ned dine partnere? Jeg håper han har vett nok til å finne seg en annen dame, for du oppfører deg som en dampveisvals der du kjører over ham. Anonymkode: 03954...a31 24
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #6 Skrevet 9. oktober 2023 Skjønner at du vil ha hard pikk. Men det kokte ned til at du ikke gadd å suge og pule på en dårlig ereksjon. Du kunne skånt han litt og sagt at du bare ikke hadde lyst på mer, som også hadde vært ett ærlig svar. Er lov å være ærlig, men utførelsen din her var mindre enn elegant. K38 Anonymkode: 56c9a...2d1 17 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #7 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du var jo rett stygg med ham. Å skjule deg bak "ærlig" endrer ikke det. Sosiale antenner virker borte, og du kunne funnet mange måter å si at du ikke ville ha mer sex. Men det er lite omtanke å spore. Det du gjorde var ikke ærlighet, det var å trykke en person ned. Hvorfor gjør du dette? Liker du å psyke ned dine partnere? Jeg håper han har vett nok til å finne seg en annen dame, for du oppfører deg som en dampveisvals der du kjører over ham. Anonymkode: 03954...a31 Her var det mange forutinntatte meninger ja! Jeg skulle gjerne hatt mer sex med han, men å ligge å suge en halvslapp pikk er lite digg. Dessuten sa jeg det på en ordentlig måte. Du leser utrolig mye rart mellom linjene her! Jeg har da absolutt sosiale antenner og ingen glede eller interesse av å psyke ned partneren min. Gjetter at du er mann og fikk egoet såret på vegne av alle menn her inne. Anonymkode: 11f9e...cb5 9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #8 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du var nok litt lite sensitiv mot en manns sarte ego..menn bruker være rimelig hårsår om det ymtes frempå om at de ikke presterer seksuelt. Anonymkode: 51d06...d86 Ja jeg mistenker jo at det er der det ligger. Samtidig burde han vel tålt det ut fra vår måte å kommunisere på. Tok tydeligvis feil der, gitt. Anonymkode: 11f9e...cb5 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #9 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skjønner at du vil ha hard pikk. Men det kokte ned til at du ikke gadd å suge og pule på en dårlig ereksjon. Du kunne skånt han litt og sagt at du bare ikke hadde lyst på mer, som også hadde vært ett ærlig svar. Er lov å være ærlig, men utførelsen din her var mindre enn elegant. K38 Anonymkode: 56c9a...2d1 Vær ærlig her: Hvem gidder å suge en halvslapp pikk som det ikke skjer særlig mye med? Sa det til han på en ordentlig måte, og om jeg ikke hadde hatt lyst så hadde jeg heller ikke prøvd å suge han hard igjen. Anonymkode: 11f9e...cb5 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #10 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ærlig? Forutinntatt og bastant, ja. Anonymkode: 4a7b8...56f Kan du utdype svaret ditt litt? Anonymkode: 11f9e...cb5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #11 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kanskje han ville du skulle "suge han hard" slik at han ble klar for en ny runde? Ja snakk med han. Du var kanskje litt for bastant og rask der. Anonymkode: f0382...e72 Ja selvfølgelig var det det han ville. Og jeg prøvde jo også. Men har hatt såpass mye sex med han at jeg vet at han ikke er klar igjen så fort. Anonymkode: 11f9e...cb5 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #12 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her var det mange forutinntatte meninger ja! Jeg skulle gjerne hatt mer sex med han, men å ligge å suge en halvslapp pikk er lite digg. Dessuten sa jeg det på en ordentlig måte. Du leser utrolig mye rart mellom linjene her! Jeg har da absolutt sosiale antenner og ingen glede eller interesse av å psyke ned partneren min. Gjetter at du er mann og fikk egoet såret på vegne av alle menn her inne. Anonymkode: 11f9e...cb5 Forutinntatt er det du som er. Han uttrykte at han ønsket å ha sex med deg - du bestemte deg for at han ikke var istand til det. Du gjetter at jeg er "mann og fikk egoet såret på vegne av alle menn her inne" - som er enda en fordom. Jeg er kvinne som har langt mer omtanke for de jeg har hatt og han jeg nå har sex med, enn du tydeligvis har. Du sier at du sa ifra på en ordentlig måte, men måten du skrev i HI at du sa det til ham, den var rett og slett stygg, og gir inntrykk av at du hverken her respekt eller omtanke for ham. Og hans væremåte etterpå tyder på at han har forstått hvordan du er. Du såret ham, du var stygg med ham på en måte som han kan få problemer med i ettertid - og derfor bør han bare droppe deg. Om du ikke finner glede i å psyke ned partneren din - da bør du virkelig gå i deg selv, innse hva du gjorde mot ham, og så be om unnskyldning! (men du er vel så "tøff" at det er du ikke interessert i, eller?) Anonymkode: 03954...a31 11 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #13 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forutinntatt er det du som er. Han uttrykte at han ønsket å ha sex med deg - du bestemte deg for at han ikke var istand til det. Du gjetter at jeg er "mann og fikk egoet såret på vegne av alle menn her inne" - som er enda en fordom. Jeg er kvinne som har langt mer omtanke for de jeg har hatt og han jeg nå har sex med, enn du tydeligvis har. Du sier at du sa ifra på en ordentlig måte, men måten du skrev i HI at du sa det til ham, den var rett og slett stygg, og gir inntrykk av at du hverken her respekt eller omtanke for ham. Og hans væremåte etterpå tyder på at han har forstått hvordan du er. Du såret ham, du var stygg med ham på en måte som han kan få problemer med i ettertid - og derfor bør han bare droppe deg. Om du ikke finner glede i å psyke ned partneren din - da bør du virkelig gå i deg selv, innse hva du gjorde mot ham, og så be om unnskyldning! (men du er vel så "tøff" at det er du ikke interessert i, eller?) Anonymkode: 03954...a31 Så ut fra hva jeg skrev i HI, så klarer du å lese hvordan jeg ordla meg? Imponerende… Kan opplyse om at du tar feil på alle punkt. Skal selvfølgelig snakke med han, og om jeg på noen måte har såret han, så skal jeg selvfølgelig be om unnskyldning. Anonymkode: 11f9e...cb5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #14 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vær ærlig her: Hvem gidder å suge en halvslapp pikk som det ikke skjer særlig mye med? Sa det til han på en ordentlig måte, og om jeg ikke hadde hatt lyst så hadde jeg heller ikke prøvd å suge han hard igjen. Anonymkode: 11f9e...cb5 Hvis du mener at det var en ordentlig måte, så har du lite å hente fra tilbakemeldingene i tråden her. Måte du sa det på var litt hardt, og jeg kan forstå at han kunne blitt litt såra. Ser du det ikke, så ser du det ikke. Snakk med han og se hva han sier. Anonymkode: 56c9a...2d1 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #15 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Her var det mange forutinntatte meninger ja! Jeg skulle gjerne hatt mer sex med han, men å ligge å suge en halvslapp pikk er lite digg. Dessuten sa jeg det på en ordentlig måte. Du leser utrolig mye rart mellom linjene her! Jeg har da absolutt sosiale antenner og ingen glede eller interesse av å psyke ned partneren min. Gjetter at du er mann og fikk egoet såret på vegne av alle menn her inne. Anonymkode: 11f9e...cb5 Kvinne her. Kunne ikke falt meg inn å si noe sånt til en mann! Hvorfor er det lite digg å suge en halvslapp pikk? Det kan da vel hende det hadde vært digg for han? Synes du er ufølsom, egoistisk og ja, du trykker han ned. Min partner sliter noen ganger med at han ikke blir helt hard, men så lenge han vil så er da ikke jeg den som skal påstå at "det ikke går". Tenk om han skulle sagt det samme til meg om jeg ville ha orgasme! (Som jo kan ta litt tid). Du var skikkelig frekk. Og burde si unnskyld. Eller kanskje mest se litt på hvordan du behandler andre. Anonymkode: 8d0f4...560 15 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #16 Skrevet 9. oktober 2023 Hvordan VET du at han ikke hadde blitt hard nok? Du antar at du kjenner en fyr godt nok til å vurdere om ereksjonen hans har potensiale etter at dere har hatt sex noen ganger? Tipper du hadde blitt irritert om det var motsatt. At han mente det ikke var vits for du kom ikke til å bli våt nok for ham Anonymkode: 3fc9d...2ab 8 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #17 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja selvfølgelig var det det han ville. Og jeg prøvde jo også. Men har hatt såpass mye sex med han at jeg vet at han ikke er klar igjen så fort. Anonymkode: 11f9e...cb5 Da burde du svart ut fra deg. At DU ikke orket lenger nå. Å kommentere det med at han ikke kom til å bli hard, det er stygt. Du forteller noe om han, som om du vet det bedre enn han? Du kan heller fortelle noe om deg. At du vet at du ikke orker lenger nå. Min eks fortalte meg alltid hvordan jeg egentlig hadde det, følte og tenkte. Han visste det bedre enn meg, og overkjørte meg fryktelig. Han er nettopp anmeldt for psykisk vold. Og det startet forsiktig hos oss også, ellers hadde jeg jo gått med en gang. Men sånne små stikk, der han konkluderte fra min side. Anonymkode: 8d0f4...560 9 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #18 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Da burde du svart ut fra deg. At DU ikke orket lenger nå. Å kommentere det med at han ikke kom til å bli hard, det er stygt. Du forteller noe om han, som om du vet det bedre enn han? Du kan heller fortelle noe om deg. At du vet at du ikke orker lenger nå. Min eks fortalte meg alltid hvordan jeg egentlig hadde det, følte og tenkte. Han visste det bedre enn meg, og overkjørte meg fryktelig. Han er nettopp anmeldt for psykisk vold. Og det startet forsiktig hos oss også, ellers hadde jeg jo gått med en gang. Men sånne små stikk, der han konkluderte fra min side. Anonymkode: 8d0f4...560 Så for å booste hans ego skal jeg lyve og si at jeg ikke vil ha mer sex? Legger meg ned, ruller rundt, spiller død og ber tynt om unnskyldning🙃 Anonymkode: 11f9e...cb5 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #19 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så for å booste hans ego skal jeg lyve og si at jeg ikke vil ha mer sex? Legger meg ned, ruller rundt, spiller død og ber tynt om unnskyldning🙃 Anonymkode: 11f9e...cb5 Eh nei. Du sier lenger opp her at du ikke ville orket å fortsette så lenge som det hadde tatt før han ble hard igjen. Du sier også at du ikke liker å suge halvslapp pikk. Ergo er det du som ikke vil mer, og du som ikke orker mer. Det er det du burde sagt. Ikke påstå at du vet bedre enn han hvordan hans kropp virker?! Anonymkode: 8d0f4...560 9 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #20 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Så ut fra hva jeg skrev i HI, så klarer du å lese hvordan jeg ordla meg? Imponerende… Kan opplyse om at du tar feil på alle punkt. Skal selvfølgelig snakke med han, og om jeg på noen måte har såret han, så skal jeg selvfølgelig be om unnskyldning. Anonymkode: 11f9e...cb5 Altså, du skrev selv hva du sa. Om du egentlig sa noe annet, eller sa det på en helt annen måte, så kan du ikke blir snurt fordi andre responderer ut fra det du selv ønsker å dele. Du har ikke akkurat skrevet noe som helst som retter opp inntrykket du ga i hovedinnlegget - heller tvert imot. Du beskrev også hans reaksjon rett i etterkant. Du fikk med andre ord med deg at han ble såret. Og du valgte å ikke be om unnskyldning fordi du var så stygg mot ham. Det du gjorde er så ille som en over her sier - det er en form for psykisk vold. Og hans reaksjon burde vist deg tydelig at du hadde tråkket langt over akseptable grenser. Men istedenfor fortsetter du å latterliggjøre både ham og andre som svarer deg. Du startet denne tråden med en oversikt som viser at du allerede visste at du hadde gjort feil. Da blir det veldig feil å angripe de som bekrefter det, og forteller deg hvor stygt det du gjorde var. De som behandler en sexpartner slik du her gjorde, det er slike som gjør at de får problemer med sexlivet etterpå. Hvis det ikke var det du ønsket å oppnå, så må du ta et ærlig oppgjør med deg selv og hvordan du behandler andre - og han spesielt! - på. Anonymkode: 03954...a31 6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå