AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #1 Skrevet 9. oktober 2023 Har etter 3 år i samme barnehage reagert litt på avdelingen til nr 2. Har litt lyst å sende inn en klage, og lurer på om noen har erfaring med dette? Har blant annet fått en del påstander mot oss som ikke stemmer, samt blitt møtt på en dårlig måte ved spørsmål om diverse, samt litt «utfrysing» Dette har ført til at kommunikasjon mellom oss og avdelingen har blitt minimal og vi har virkelig prøvd, men de har ikke orket å snakke med oss. De andre foreldrene har blitt hilst på å snakket med, men oss har de oversett. I tillegg har de «hånet» oss da jeg var bekymret for at datteren min hadde fått problemer med språket fordi hun slet veldig med å plutselig ordlegge seg. Ønsker ikke å lage dårlig stemning, men føler vi har blitt skikkelig fryst ut, og jeg orker ikke å bli med på flere sosiale møtetreff i barnehagen pga dette, noe som er synd fordi vi har jo lyst å bli med.. Anonymkode: 1553b...f44
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #2 Skrevet 9. oktober 2023 Det er sikkert ikke det svaret du ønsker, men om forholdene er som du beskriver så høres det ut som at det er litt dårlig miljø/kultur i den barnehagen. Basert på det så tror jeg ikke at forholdene vil bli så mye bedre om du klager. Og i denne barnehagen høres det ut som at det kan bli enda verre. Du har ikke vurdert å bytte bhg da? Er de flinke med barnet ditt da? Anonymkode: 53119...a40 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #3 Skrevet 9. oktober 2023 Hei! Be om et møte med styrer i barnehagen og vær ærlig med hva dere føler. Blir ikke dette tatt til etterretning så er det kanskje lurt å vurdere ett bytte. Anonymkode: 8f4e1...07d
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #4 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei! Be om et møte med styrer i barnehagen og vær ærlig med hva dere føler. Blir ikke dette tatt til etterretning så er det kanskje lurt å vurdere ett bytte. Anonymkode: 8f4e1...07d Ja, jeg kommer til å ta dette opp med bestyrer. Har skrevet et skriftlig brev med klage og har bestemt meg for å sende det inn. Synes ikke slik oppførsel skal være ok. Blir det ikke bedre så flytter vi til annen barnehage Anonymkode: 1553b...f44
Sofakona Skrevet 10. oktober 2023 #5 Skrevet 10. oktober 2023 Kan det være litt dårlig kommunikasjon mellom deg å de avsatte.. ikke bare ansatte? Hvor lenge har du følt slik?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #6 Skrevet 10. oktober 2023 Min erfaring med barnehageansatte er at de er fryktelig hårsåre for negative tilbakemeldinger. Om du klager må du være forberedt på et motangrep. Anonymkode: 9fac8...a35
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #7 Skrevet 10. oktober 2023 Tror det er mye mer hensiktsmessig å be om et møte med styrer eller pedleder, enn å skrive et brev. Tror de mye lettere går i forsvarsposisjon om de får et brev, enn om du ber om et møte for å ordne opp i ting. Hvis et møte ikke fører frem, kan dere heller vurdere å klage. Anonymkode: ddb15...633 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå