Gå til innhold

Hvordan vet jeg om mannen er for kjekk for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja... Lurer oppriktig på dette. Jeg vet ikke hvem eller hva kvinner flest liker, og jeg er så usikker på om han jeg er interessert i, er for kjekk og bra for meg. Jeg tenker uten tvil at han er det, men jeg tenker det om alle menn, så blir ikke helt klok på meg selv. 

Eksen hans er veldig pen og MYE penere enn meg.. Okei, jeg svarte meg selv nå tror jeg. Faen altså. 

Anonymkode: 1bff3...d92

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤭

Anonymkode: 69988...d53

Skrevet

Livet er urettferdig må jeg si... :( 

• Hjerte 1
Skrevet

Veldig vanlig å date oppover. Bør gå bra det, om du ikke er redd for at det bare blir litt sex og så gidder han ikke mer, men er naturligvis mange som ikke vil bli brukt på den måten.

• Liker 1
Skrevet
norw skrev (Akkurat nå):

Veldig vanlig å date oppover. Bør gå bra det, om du ikke er redd for at det bare blir litt sex og så gidder han ikke mer, men er naturligvis mange som ikke vil bli brukt på den måten.

Nei jeg har ikke tenkt å gjøre noe. 

Skrevet

Du skal heller snu på hele tanken….

om han er interessert i deg har du noe hans x ikke har. Du er ikke den første til å tenke «han er utenfor min liga» men du må ikke glemme dine egenskaper og hvor unik du er. Utseende er ikke alt og om en mann er utrolig kjekk men har et en forferdelig personlighet hjelper ikke sjarmen. Det er mange egenskaper som gjør et menneske vakkert og det har vi alle i oss.

Du må heller tenke at om han får deg, da er det han som har vunnet i Lotto! 💕

• Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Altså… nå har jeg brukt to uker på å stalke frem eksen, fra 2016- som har giftet seg OG byttet etternavn så vanskeligere å finne… Bare for å se at vi egentlig er ganske like. 
trodde først det var ei anna. Med samme navn- dritpen. Men litt mer stalking så fant jeg henne.

uansett- du er ikke  objektiv, la han bestemme selv

Anonymkode: 38168...634

• Nyttig 1
Skrevet
Lisa-70 skrev (Akkurat nå):

Du skal heller snu på hele tanken….

om han er interessert i deg har du noe hans x ikke har. Du er ikke den første til å tenke «han er utenfor min liga» men du må ikke glemme dine egenskaper og hvor unik du er. Utseende er ikke alt og om en mann er utrolig kjekk men har et en forferdelig personlighet hjelper ikke sjarmen. Det er mange egenskaper som gjør et menneske vakkert og det har vi alle i oss.

Du må heller tenke at om han får deg, da er det han som har vunnet i Lotto! 💕

Fint skrevet men jeg klarer ikke helt tenke slik. Jeg vet enda ikke om han er interessert i meg på den måten men vi snakker veldig mye sammen. Han sier selv at han har prøvd tinder men ikke fått noe særlig med matcher der. Det trenger ikke bety noe. Jeg liker personligheten og væremåten hans utrolig godt og da blir han automatisk veldig kjekk i mine øyne, men jeg kan ikke være sammen med en mann som andre kvinner er gal etter.. Da mister jeg han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fint skrevet men jeg klarer ikke helt tenke slik. Jeg vet enda ikke om han er interessert i meg på den måten men vi snakker veldig mye sammen. Han sier selv at han har prøvd tinder men ikke fått noe særlig med matcher der. Det trenger ikke bety noe. Jeg liker personligheten og væremåten hans utrolig godt og da blir han automatisk veldig kjekk i mine øyne, men jeg kan ikke være sammen med en mann som andre kvinner er gal etter.. Da mister jeg han. 

Nei det er slitsomt å være med en som «alle er ute etter». Den kjøper jeg. Selv om jeg ikke er sjalu skulle det være slitsomt å være med noen som «de fleste er ute etter».

Ta en dag om gangen og vær deg selv….du vill jo ha noen som elsker deg for den du er. 

Lykke til…og husk at han som får deg er heldig og får passe godt på deg. 🥰

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg sjekker ekser, har nok lavt selvbilde for ser ofte at de ser helt ordinære ut mens jeg ofte får høre jeg er veldig pen. Det er en god indikator på hvor attraktiv han er i forhold til deg som du var inne på. Men det viktigste er hvordan han oppfører seg, er han litt nervøs eller virker opprømt vet jeg at han ikke er for kjekk for meg. Er han totalt rolig tenker jeg han er vant til damer som er penere enn meg og møter han ikke igjen. 

Anonymkode: b8287...776

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg sjekker ekser, har nok lavt selvbilde for ser ofte at de ser helt ordinære ut mens jeg ofte får høre jeg er veldig pen. Det er en god indikator på hvor attraktiv han er i forhold til deg som du var inne på. Men det viktigste er hvordan han oppfører seg, er han litt nervøs eller virker opprømt vet jeg at han ikke er for kjekk for meg. Er han totalt rolig tenker jeg han er vant til damer som er penere enn meg og møter han ikke igjen. 

Jeg har ikke fått hørt noe om utseendet mitt på 5+ år.. Eller har en kollega som sa jeg var pen og sånt men ellers ingenting. Han virker ikke nervøs. 

Får vel bare la denne ligge tenker jeg.. 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke fått hørt noe om utseendet mitt på 5+ år.. Eller har en kollega som sa jeg var pen og sånt men ellers ingenting. Han virker ikke nervøs. 

Får vel bare la denne ligge tenker jeg.. 

Syns ikke du skal la det ligge, tror at den eneste grunnen til at du (og jeg) i det hele tatt tenker over denne problemstillingen er pga høylytte menn som river damer ned ved å si de sikter for høyt, man blir litt hjernevaska til slutt 😅 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Syns ikke du skal la det ligge, tror at den eneste grunnen til at du (og jeg) i det hele tatt tenker over denne problemstillingen er pga høylytte menn som river damer ned ved å si de sikter for høyt, man blir litt hjernevaska til slutt 😅 

Nei men jeg sikter for høyt med han her. Ser det med tanke på eksen. Hun er kjempe søt og veldig pen. Hun har langt hår også. Fin hud. Hun er tynn... Jeg er det stikk motsatte av henne så her er løpet kjørt. Jeg får gå videre med livet mitt. :P 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei men jeg sikter for høyt med han her. Ser det med tanke på eksen. Hun er kjempe søt og veldig pen. Hun har langt hår også. Fin hud. Hun er tynn... Jeg er det stikk motsatte av henne så her er løpet kjørt. Jeg får gå videre med livet mitt. :P 

Kan jo hende han har en veldig variert smak, mange har det 😊

Syns det er trist om du gir opp, for hva om? 

Anonymkode: 7eb7e...643

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så din eneste verdi er i ditt utseende? Det er det ENESTE du mener han kan være interessert i? Null personlighet? 🙄

Anonymkode: 0c737...1e4

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Kan jo hende han har en veldig variert smak, mange har det 😊

Syns det er trist om du gir opp, for hva om? 

Anonymkode: 7eb7e...643

Nei, jeg vil heller gå bort fra dette med hodet hevet enn å bli såret. Kanskje han har variert smak men vil ikke være hun han "nedgraderte" til. Usikkerheten min takler ikke dette dessverre 

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Så din eneste verdi er i ditt utseende? Det er det ENESTE du mener han kan være interessert i? Null personlighet? 🙄

Anonymkode: 0c737...1e4

Har jo en personlighet men den er ikke så bra at den veier opp for et under gjennomsnittet utseende. Vet han syns jeg er morsom og han snakker mye med meg. Men det er ikke "nok" 

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du har minst like høy sexlyst som han, er det ikke noe å bekymre seg over.

Anonymkode: 76dc1...e70

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så lenge du har minst like høy sexlyst som han, er det ikke noe å bekymre seg over.

Anonymkode: 76dc1...e70

Hvor mye høyere skal hun ha, før det går galt?  Hva om den smellvakre eksen dumpet ham, fordi han er impotent, eller uten libido?  

Anonymkode: a43d2...629

Skrevet

drit i det da. Menn tenker aldri på at damen er for bra, han tenker bare at han er supersmart som har klart å lure damen, eventuelt tenker han at han er et kupp… ikke uvanlig at alt mulig møkk blant menn ser på seg selv som en gave fra Gudene. 😅 

men det verste er vel at det ikke er tull.. det er ganske triste greier IRL. 

Anonymkode: ed96a...4d4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

drit i det da. Menn tenker aldri på at damen er for bra, han tenker bare at han er supersmart som har klart å lure damen, eventuelt tenker han at han er et kupp… ikke uvanlig at alt mulig møkk blant menn ser på seg selv som en gave fra Gudene. 😅 

men det verste er vel at det ikke er tull.. det er ganske triste greier IRL. 

Anonymkode: ed96a...4d4

En ting å karakterisere noen som møkk, men hvorfor rote i den haugen?  Det finnes menn med andre karaktertrekk enn du skisserer, selv om disse med høye tanker om seg selv, gjerne er sjarmerende også. 

Anonymkode: a43d2...629

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...