Majer Skrevet 9. oktober 2023 #1 Skrevet 9. oktober 2023 I jakten på kjærligheten har seerne advart bonden om at den ene deltakeren er en fuckboy. Hvem tror dere vinner? Det er han det. For meg er feil partnervalg gjentatte ganger en dårlig indikator når jeg søker kjæreste. Jeg tenker en partner som er såpass lettlurt også kan ta dumme valg mtp fremtidige barn. Er det teit av meg å tenke sånn? 1
Rosakatt Skrevet 9. oktober 2023 #2 Skrevet 9. oktober 2023 Men er ikke du en fuckboy? Du har jo skrevet at du ligger rundt en god del. Syns du ikke at du burde finne kjærligheten? Burde kvinner unngå deg? Sier dette for å vise deg en annen side av saken, din egen. Ben virker som en veldig hyggelig, morsom, og sjarmerende mann, liker han 😊 Å når Sigrid var ærlig om ting, så tok han det serriøst. Han ble direkte brydd over å ikke ha gidd henne komplimenter eller at hun hadde stresset alene. Så tror at han kan være god for henne, han virker kommunikativ, det er bra. 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #3 Skrevet 9. oktober 2023 Enig med Rosakatt, du ligger rundt og leter etter en ung og vakker jomfru med plettfri bakgrunn. Du minner veldig om en jeg datet som hadde hatt over 100 kvinner til sengs og var besatt av min fortid inkludert sex og kjærester, han ga seg aldri mens ironien var at jeg bare har hatt èn (langvarig) kjæreste og hatt sex med færre og aldri spurte eller gravde i hans fortid. Endte med at jeg dumpet og nå driver han enda etter lang tid og skriver 😣 Ja takk til trygge og selvsikre menn Anonymkode: 4b27b...927 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #4 Skrevet 9. oktober 2023 Jeg synes det er et kvalitetstegn at kvinner ikke tror menn tenker like bedritent som de faktisk gjør Majer. Hun tenker at han sikkert er en jordnær, hederlig og snill mann, fordi hun selv er det. Å elske ubetinget er en super egenskap for en mor. Dessverre ville Sigrid neppe funnet deg bra nok. Anonymkode: ff20e...4f4 3 1
Majer Skrevet 10. oktober 2023 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2023 (endret) Rosakatt skrev (14 timer siden): Men er ikke du en fuckboy? Du har jo skrevet at du ligger rundt en god del. Syns du ikke at du burde finne kjærligheten? Burde kvinner unngå deg? Sier dette for å vise deg en annen side av saken, din egen. Ben virker som en veldig hyggelig, morsom, og sjarmerende mann, liker han 😊 Å når Sigrid var ærlig om ting, så tok han det serriøst. Han ble direkte brydd over å ikke ha gidd henne komplimenter eller at hun hadde stresset alene. Så tror at han kan være god for henne, han virker kommunikativ, det er bra. Jeg har ligget rundt, men jeg har alltid vært ærlig om intensjonene mine. Mange har endt i vennskap etterpå fordi vi ikke har utnyttet eller såret hverandre. Vil si det er en ganske stor forskjell. Jeg har ingen kompiser som føler de noen gang har vært med feil kvinne. De fleste venninnene mine tenker heldigvis det samme, men hadde noen av de introdusert en person man fikk dårlige vipper av til oss andre så hadde vi sagt fra, og de hadde droppet personen. Å ha tillit handler og om å stole på andre sine vurderinger. Når man selv har følelser må man vite at man ikke alltid tenker like fornuftig. Endret 10. oktober 2023 av Majer
Rosakatt Skrevet 10. oktober 2023 #6 Skrevet 10. oktober 2023 Majer skrev (5 timer siden): Jeg har ligget rundt, men jeg har alltid vært ærlig om intensjonene mine. Mange har endt i vennskap etterpå fordi vi ikke har utnyttet eller såret hverandre. Vil si det er en ganske stor forskjell. Jeg har ingen kompiser som føler de noen gang har vært med feil kvinne. De fleste venninnene mine tenker heldigvis det samme, men hadde noen av de introdusert en fyr man fikk dårlige vipper av til oss andre så hadde vi sagt fra, og de hadde droppet mennene. Å ha tillit handler og om å stole på andre sine vurderinger. Når man selv har følelser må man vite at man ikke alltid tenker like fornuftig. Ja, men ikke for hun du blir sammen med, for henne er du en mann med veldig mange partnere. Ikke at det er et problem for alle, men syns ikke noe om at du lager hindringer for at din fremtidige kjereste/kjærester kan ha gjort det samme med å legge et stort press på hvem de kan ha hatt før deg. Vet ikke hva jeg syns om det, er ingen garanti at dere har god nok dømmekraft til å avgjøre hva som passer til venninnene deres. Det er litt synd å høre, hva om det kunne blitt noe fint og ekte? Men så er jo jeg veldig ofte uenig med deg, beklager 😅 Sier dette for venninnene dine sin fremtidige kjærlighets sin skyld, du har ikke alltid så god dømmekraft. Slutt å bestemme over dem, la de få bestemme over dem selv. Så lenge det ikke er snakk om farlige folk. 1 1
Majer Skrevet 10. oktober 2023 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2023 Rosakatt skrev (15 minutter siden): Ja, men ikke for hun du blir sammen med, for henne er du en mann med veldig mange partnere. Ikke at det er et problem for alle, men syns ikke noe om at du lager hindringer for at din fremtidige kjereste/kjærester kan ha gjort det samme med å legge et stort press på hvem de kan ha hatt før deg. Vet ikke hva jeg syns om det, er ingen garanti at dere har god nok dømmekraft til å avgjøre hva som passer til venninnene deres. Det er litt synd å høre, hva om det kunne blitt noe fint og ekte? Men så er jo jeg veldig ofte uenig med deg, beklager 😅 Sier dette for venninnene dine sin fremtidige kjærlighets sin skyld, du har ikke alltid så god dømmekraft. Slutt å bestemme over dem, la de få bestemme over dem selv. Så lenge det ikke er snakk om farlige folk. Ja, men så vil jeg legge til ordtaket: en god venn sier fra. En dårlig venn jatter med". Vet at folk her inne ofte er uenige med meg😅 tar meg ikke så nær av det. Hadde vært verre om det var like mye uenigheter utenfor kg.
Rosakatt Skrevet 10. oktober 2023 #8 Skrevet 10. oktober 2023 Majer skrev (3 minutter siden): Ja, men så vil jeg legge til ordtaket: en god venn sier fra. En dårlig venn jatter med". Vet at folk her inne ofte er uenige med meg😅 tar meg ikke så nær av det. Hadde vært verre om det var like mye uenigheter utenfor kg. Ja du sier ifra, men du styrer ikke livet deres. Det at du syns noe, betyr ikke at de gjør. Alle kan være uenige, venner også.
Andro Skrevet 10. oktober 2023 #9 Skrevet 10. oktober 2023 Det eneste som betyr noe i et forhold er hvordan man har det sammen, hva man ønsker sammen, og at man vil hverandre vel. Det er nå vi lever, og det er til i morgen vi skal. Fortida er ferdig levd, og har liten relevans.
ClausSaus Skrevet 10. oktober 2023 #10 Skrevet 10. oktober 2023 Majer skrev (20 timer siden): I jakten på kjærligheten har seerne advart bonden om at den ene deltakeren er en fuckboy. Hvem tror dere vinner? Det er han det. For meg er feil partnervalg gjentatte ganger en dårlig indikator når jeg søker kjæreste. Jeg tenker en partner som er såpass lettlurt også kan ta dumme valg mtp fremtidige barn. Er det teit av meg å tenke sånn? Vet de ikke at fortid er fortid…? 😏
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #11 Skrevet 10. oktober 2023 Ingen ting er teit. Du tenker hva du vil. Selv driter jeg i fortid/seksuell historikk. Det er irrelevant. Anonymkode: d78c2...44d
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #12 Skrevet 10. oktober 2023 Jeg har ikke spurt han jeg dater nå om det har jo litt lyst til å spørre da, han har heller ikke spurt meg men vet jo at jeg har barn så da vet han jo automatisk litt. Anonymkode: 46159...0e5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #13 Skrevet 12. oktober 2023 Fortid er fortid og irrelevant. Pillemisbruk, gjeld, 100 sexpartnere betyr ingenting så lenge alt er ferdig når vi er sammen. Anonymkode: 3d519...8c7
Gjest Gregory Skrevet 13. oktober 2023 #14 Skrevet 13. oktober 2023 (endret) Fortiden betyr ikke noe framtiden betyr ikke noe det eneste som betyr noe er nåtiden. Endret 13. oktober 2023 av Gregory
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå