Gå til innhold

Dårlig selvtillit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så dårlig selvtillit at det går utover familien! Er så lei av meg selv. Går rundt med en konstant forakt for meg selv. Nekter å ta imot hjelp og prøver så godt jeg kan å ikke plage andre.

Har både psykiske og fysiske sykdommer som gir meg/oss utfordringer.

F.eks skal jeg snart opereres i lett narkose. Sykehuset krever at jeg skal hentes og ha noen hos meg den dagen, men jeg nekter, vil ikke plage noen til å bruke en dag av sin tid på å babysitte meg. Planlegger å ta taxi hjem og være alene.

Har prøvd å ta livet mitt flere ganger (slapp av moderator, dette er ikke en selvmordståd) og ser ikke folk i øynene lenger. Har sluttet å ta imot nytelse. Mannen får en kjapp en innimellom, men da må jeg ha noe foran ansiktet. Vil ikke at han skal måtte se på meg stakkars mann.

Hvordan får man det bedre med seg selv? Det er så slitsomt å ha det sånn. Jeg har ikke gjort noe galt og føler egentlig ikke at jeg er et ondt menneske. Ønsker å ha det bedre.

Ja, jeg går i behandling, men er foreløpig under utredning.

Anonymkode: 000b8...25c

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint at har oppsøkt hjelp og går i behandling! ❤️ Det er utrolig bra! Du må nok bare være litt tålmodig frem til utredningen er ferdig og så stå på med behandlingen du får.

Anonymkode: e188c...550

• Liker 2
Skrevet

Skriv ned 3 små ting som du er takknemlig for hver kveld, si jeg elsker deg til speiler hver gang du ser deg selv, spis mat som du vet gjør deg bra, gå en tur ute hver dag. Alle har tunge perioder, men deg synes ikke så godt utenfra ❤️ du er ikke alene og du er elsket ❤️

Anonymkode: 2aa42...87d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...