Gå til innhold

Falske vipper, hva synes du om det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes du om falske vipper/vippeextentions? Jeg syns det er utrolig lite pent! Altså, en liten mengde vippeextentions ser helt greit ut, men de som ser ut som de har en svart vegg av vipper er virkelig ikke pent. Alle jeg har sett som har sluttet å bruke det er så mye finere uten. 

Anonymkode: 9655c...796

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva synes du om falske vipper/vippeextentions? Jeg syns det er utrolig lite pent! Altså, en liten mengde vippeextentions ser helt greit ut, men de som ser ut som de har en svart vegg av vipper er virkelig ikke pent. Alle jeg har sett som har sluttet å bruke det er så mye finere uten. 

Syns de fleste jeg ser med det,har så enormt mye vipper..og ikke noe fint i d hele tatt..

Hadde de holdt seg,til det naturlige,derimot..

Men hva andre gjør,bryr jeg meg egentlig lite om..

Men du spurte etter vår mening,så..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har super korte og helt lyse vipper. 

Har derfor klassisk extension, for å kunne ha litt mer normal lengde på vippene. Ser veldig naturlig ut, og ikke en vegg av vipper. 😅

Syns det er pent så lenge det ser naturlig ut.  

Anonymkode: 8934d...bf8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er pent når det ser veldig kunstig/overdrevet ut. Samtidig synes jeg for min egen del at det er viktig å huske at folk kan bruke det av andre årsaker enn å se fine ut og lar være å dømme det. 

Anonymkode: 3e2a3...1d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes som regel ikke det er så pent. Har sett folk hvor vippene blir så tunge at de blunker ekstra mye og ikke klarer å åpne øynene skikkelig.

Anonymkode: de271...2fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her: Enig i at folk må få gjøre akkurat som de vil og noen syns åpenbart at det er fint😊 Jeg dømmer ingen som ønsker å bruke det. Legger ved et eksempel på vipper jeg syns ser fryktelig unaturlige ut. 

IMG_1284.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er grusomt stygt. Husker jeg så ei ung jente på butikken en gang som hadde så ekstreme øyenvipper at jeg var redd for at hun skulle ta overbalanse og ramle opp i kjøledisken da hun bøyde seg over den. 😳😂

Anonymkode: 2c9d9...c74

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ser både dumt, harry, tacky og mindre intelligent ut.

Anonymkode: 47d23...16d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant man ikke overdriver så kan det være pent, men de aller fleste som setter på vippeextensions overdriver. Og da ser det ganske fælt ut.

Anonymkode: b112b...1f6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt med måte. 

Jeg er typen som ikke gjør sånt, men har hatt falske vipper i mange år.

Møtte to bekjente på gata og vi stod og skravla litt, kom innpå falske vipper. Og de lo og sa at de aldri så for seg meg med sånt. Der stod jeg med vipper som var nylig satt på og sa meg helt enig 😅 Så de så det virkelig ikke. 

Da tenker jeg at det er innafor og så naturlig det får blitt. 

Anonymkode: ef885...d9a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ei venninne som tar på seg falske vipper hver helg. Og jeg har ikke hjerte til å si at det ser så fake ut. Som en slik dukke fra vår barndom som lukket øynene hvis du la den ned.. 

Anonymkode: 33100...3f4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Alt med måte. 

Jeg er typen som ikke gjør sånt, men har hatt falske vipper i mange år.

Møtte to bekjente på gata og vi stod og skravla litt, kom innpå falske vipper. Og de lo og sa at de aldri så for seg meg med sånt. Der stod jeg med vipper som var nylig satt på og sa meg helt enig 😅 Så de så det virkelig ikke. 

Da tenker jeg at det er innafor og så naturlig det får blitt. 

Anonymkode: ef885...d9a

Hva er vitsen hvis ingen ser det likevel? 

Litt i samme gate som de som sier at de "sminker seg naturlig". Hvis ingen ser det likevel så kan man like gjerne la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Litt i samme gate som de som sier at de "sminker seg naturlig". Hvis ingen ser det likevel så kan man like gjerne la være.

Man gjør det vel fordi man synes man ser bedre ut med naturlig sminke? At "ingen ser det" er jo bare fordi de ikke vet noe om utgangspunktet.

Anonymkode: 1fac4...a51

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Man gjør det vel fordi man synes man ser bedre ut med naturlig sminke? At "ingen ser det" er jo bare fordi de ikke vet noe om utgangspunktet.

Det er jo trist, hvis man ikke har latt folk se en selv uten sminke slik at de ikke vet noe om utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo trist, hvis man ikke har latt folk se en selv uten sminke slik at de ikke vet noe om utgangspunktet.

Det er nok ganske vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Rar kommentar. Hun har falske vipper, men så få at hun er oppe i "normal" mengde med vipper. Som min kollega, som har silikon i brystene. Hun har knapt gelétopper fra naturen sin side. (ifølge seg selv) nå har hun B-cup. Jeg hadde aldri tenkt på at hun har silikon om hun ikke hadde sagt det selv. 

Anonymkode: f161c...7dd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er nok ganske vanlig.

Det gjør det jo ikke mindre trist, det gjør det egentlig verre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...