AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #1 Skrevet 9. oktober 2023 Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Jeg bor ett sted hvor jeg mistrives. Jeg må selge først for jeg får ikke mellomfinansiering. Jeg har barn som går i 8 klasse ungdomskolen. Problemet er at jeg ikke har råd til å kjøpe noe i samme område jeg bor nå. Jeg må lenger ut kanskje en halv time unna ungdomskolen. Barnet kan gå ut ungdomskolen her vi bor men jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut her lenger. Jeg kunne gjerne bodd i en hytte ell enebolig. Jeg klarer ikke lenger å bo tett på folk. Her jeg bor nå er det ett mareritt. Er det greit å legge boligen ut for salg nå.? Skal ikke prisene lenger ned også? Er det riktig av meg å selge nå? Når vi har solgt må jeg bo som en mellomløsning en halv time unna ungdomskolen . Jeg føler meg fanget i dette livet. Anonymkode: 6a683...ccd
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #2 Skrevet 9. oktober 2023 Jeg hater situasjonen jeg er i. Alt føles håpløst. Jeg vil bare bli fri fra blokk livet. Jeg hater å bo sånn. Jeg orker ikke mer. Anonymkode: 6a683...ccd
_popcorn_ Skrevet 10. oktober 2023 #3 Skrevet 10. oktober 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg