AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #1 Skrevet 9. oktober 2023 Jeg lurer på hvordan unge menn oppdras i dag, for mine siste erfaringer har vært mildt sagt jævlige. Bortskjemte, feminine, komplett udugelige som menn, manipulative (for å få viljen sin) - listen er lang, direkte TURN-OFF. Når man så helt tydelig ikke ønsker noen relasjon og enda mindre kontakt når de parerer med hersketeknikker og trussler, hvem tror de vil bli værende? 🤢🤢 Anonymkode: b2ab2...a6d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #2 Skrevet 9. oktober 2023 Hvilke menn går du etter da? Anonymkode: b247a...2d6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #3 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvilke menn går du etter da? Anonymkode: b247a...2d6 Ikke denne typen, men jeg slitt med vedkommende i månedsvis nå. Skulle stå manipulativ i overskriften! Anonymkode: b2ab2...a6d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #4 Skrevet 9. oktober 2023 Tipper du tekster det til han, ikke truffet på månedsvis heller. Anonymkode: 7ea06...30a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #5 Skrevet 9. oktober 2023 Kan du få besøks- og kontaktforbud på han? Om han driver og stalker deg, så vet du ikke hvor gal han evt er. Anonymkode: 0a297...31e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå