AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #1 Skrevet 9. oktober 2023 Er 35 år så det er noen år siden jeg tok bcg vaksine. Men idag er plutselig arret hovent, det er som en klump under der. Det klør litt men gjør ikke vondt. Finner ingen nyttig info på nett. Noen som vet hva det kommer av? Eller som har opplevd det samme? Anonymkode: cd988...b98
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #2 Skrevet 9. oktober 2023 Hvis jeg skal tippe så vil jeg si det er en tilfeldighet som ikke har noe med BCG-en å gjøre. Man kan få en klump under huden noen ganger og klø litt, det kan skje hvor som helst på kroppen og denne gangen var det under arret ditt. Anonymkode: cd18b...9ef 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #3 Skrevet 9. oktober 2023 Sikkert kvise under der Anonymkode: bf657...87a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #4 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvis jeg skal tippe så vil jeg si det er en tilfeldighet som ikke har noe med BCG-en å gjøre. Man kan få en klump under huden noen ganger og klø litt, det kan skje hvor som helst på kroppen og denne gangen var det under arret ditt. Anonymkode: cd18b...9ef Ja jeg håper det jeg også. Ts Anonymkode: cd988...b98
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #5 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Sikkert kvise under der Anonymkode: bf657...87a Tenkte det jeg også, men de bruker å være vonde og denne er ikke det. Ts Anonymkode: cd988...b98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå