Gå til innhold

Bomullstruser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til noen gode billige merker som selger truser i 100% bomull? Alle jeg finner har en liten andel polyester som jeg ikke ønsker. Gjerne stringtruser

Anonymkode: c1721...d8f

Skrevet

Polyesteren i bomullstruser er som regel sømmene, og det er også polyester som gir stretch. 

Jeg har kjøpt bomullstruser hos Lindex som jeg er fornøyd med. 

Anonymkode: 3b59d...429

• Liker 2
Skrevet

Lindex har tencel-lycocel blanding, de er veldig myke og gode.

Finnes i ulike typer, inkl string.

• Liker 1
Skrevet

Holder med de andre her… Lindex. Har som regel 3 for 2-tilbud

Skrevet

Sparkjøp har gode bomullstruser. 

• Liker 1
Skrevet

Marks & Spencer 👍🏻

Anonymkode: 1baf0...68b

Skrevet

Woolworths har verdens beste bomullstruser, om du skal til utlandet. Har brukt mine i årevis, nå begynner de å falle fra hverandre. 

Anonymkode: 79e4a...aca

Skrevet

Jeg liker Change sine best. De fra Lindex er ok, men synes ikke de holder seg så godt i vask. De med blondekant oppe er helt elendige. 

Anonymkode: ab5f0...b09

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg liker Change sine best. De fra Lindex er ok, men synes ikke de holder seg så godt i vask. De med blondekant oppe er helt elendige. 

Anonymkode: ab5f0...b09

Jeg har tidligere hatt fra Change, men de ble det vilt fort hull i. Syns de fra Lindex holder seg bedre. 

Anonymkode: 3b59d...429

Skrevet

Jeg kjøper på nettsiden til H&M. Finner knapt bomullstruser i butikkene lenger, de fleste inneholder minst 10% plast, oftest mer. Jeg bruker bare truser i bomull, der det eneste som ikke er bomull er sytråden. Dvs under 1% plast.

Anonymkode: 30271...302

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har faktisk en slik 4 pk fra bonprix som jeg er overraskende fornøyd med, de er veldig holdbare og gode. Kjøpte for å teste, men tror jeg skal ha en pakke til eller to siden jeg ble så positivt overrasket. 

Anonymkode: 37aa3...dc7

Skrevet

Efi bomullstruser er 100% bomull

Anonymkode: 43dc6...a6c

Skrevet

Kjøper 7 pk på H & M. De har fler-pakninger i bikini, hipster og string.

Anonymkode: 2187c...cc7

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til Anna Field sine stringtruser og tangatruser. Dem er dessverre bare 95% bommul, men det er det beste jeg har funnet av string/tanga. Kjøper dem på zalando.no, koster ett par hundrelapper for 5-10pk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...