Gå til innhold

Hvor mange stearinlys og telys, altså levende lys, har dere fremme og på?😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte telle, og her har vi 43stk levende lys på for tiden🫣🙊 Er jo det prosjektet hver kveld når mørket kommer😅

Anonymkode: 67777...749

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Har ikke et eneste stearinlys i hus. Er vel kun til advent det kjøpes inn. 

Skrevet

Ingen levende lys men flere «levende» batterilys. Jeg er astmatiker og har kjæledyr, ingen av lungene tåler tradisjonelle øys, ihvertfall ikke over tid. Det blir også mindre os å vaske bort så det er også et hygieneaspekt for meg.

Anonymkode: 2014c...288

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ingen 🤭 syns det blir så mye sot og rot av levende lys, men det er koselig. Tenner av og til et yankee candle

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

1 kubbelys, 1 kronlys og 1 telys og fyr i peisovnen.

For meg er det akkurat passe 😊 Står tidlig opp og tenner de til kaffekoppen, og så tenner jeg på igjen når sola går ned ca.

Anonymkode: 21240...231

• Hjerte 1
Skrevet

Ingen. Blir dårlig inneklima, så jeg står over. 

Anonymkode: 70598...90e

• Liker 5
Skrevet

Ingen! Jeg er redd for at de skal ta fyr, så dropper det. Tenner et duftlys hvis jeg har laget sterk mat nylig og skal ha gjester. 

Anonymkode: 31201...305

Skrevet

43 levende lys inne hver kveld vil jeg anse er helsefarlig.  Jeg brenner litt lys når vi har folk eller i helgene. 

Anonymkode: 31d4b...b7f

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Ingen, men masse led-lys. Heldigvis med fjernkontroll, så de er enkle å tenne  og enkle og slukke. 😊

Anonymkode: 19c7c...cf3

• Liker 2
Skrevet

9 telys, ett kubbelys og tre kronelys er det jeg har framme nå. Pluss noen batteri-telys og et par lyslenker. Vi tenner dem ikke hver kveld, da. 

Skrevet

Går mest i lyslenker ( og nå huska jeg at jeg må henge opp flere i dette forbannede mørket!)  Tenner andre lys kun når jeg har besøk, alene er jeg redd for å glemme å blåse ut. 

Anonymkode: 98855...b5f

Skrevet

1. duftlys. Ellers bruker jeg bare led :)

Anonymkode: 99ac6...b47

Skrevet

Ingen. Har astma.skal kjøpe elektriske. 

Kan dimme takspotten så det blir uansett litt lunt

Anonymkode: 29232...f9e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg måtte telle, og her har vi 43stk levende lys på for tiden🫣🙊 Er jo det prosjektet hver kveld når mørket kommer😅

Anonymkode: 67777...749

Bruker kun batterilys til hverdags. Har de i lyslykter så de ser ikke kunstig ut, passer på at lyset ikke er grønt eller sttgt lys. Levende lys brenner jeg bare unntaksvis, som regel i adventen og jula. Gidder ikke sote ned hele huset. Dyrt er det også, og tungvindt å bytte lys annenhver dag da de brenner max 7-8 timer (telys).

Anonymkode: d0640...b17

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Fire-fem telys hver dag året rundt når vi er inne. Så koselig, kommer aldri til å kutte det ut. Tenner alltid et kubbelys nr vi spiser middag i tillegg. 

Anonymkode: 6824e...f9a

• Hjerte 1
Skrevet

Ingen. 

Anonymkode: a0903...951

Skrevet

En vanlig kveld 3 stk. Når jeg har middagsbesøk eller lignende på kvelden kanskje 12.

Anonymkode: cb4ad...187

Skrevet

2 telys og 2 kubbelys

Skrevet

Har alt fra 0 til 4. Flere i jula. Bruker stearinlys nesten hver dag. Og gjerne duftvoks. Der er favorittene fra Candles with a kick sin nettbutikk. Kommer det besøk, spør jeg alltid om de tåler lys/duft. Så tar hensyn.

Anonymkode: d985e...93b

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...