AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #1 Skrevet 9. oktober 2023 Skal jeg si i fra om det? Har en unge på 3 år som sier at han ble slått av en fra samme avdeling. Har bare skjedd engang.. usikker på om det kan ha vært uhell eller ei. Sa at det var i en lek, og at ungen skulle bare gjøre et eller annet, men traff ungen min i ansiktet. Anonymkode: 53d5f...ed0
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #2 Skrevet 9. oktober 2023 Nei det der ville jeg ikke sagt noe om, høres ut som et helt normalt uhell. Men du kan snakke med barnet ditt, om at det er lurt å si ifra til en ansatt når det skjer noe hn ikke liker, uavhengig av hva. Og at det er lett å treffe noen andre i kampens hete, om det er lek eller ellers. Anonymkode: 49d96...faf 5
Regnbuefisk Skrevet 9. oktober 2023 #3 Skrevet 9. oktober 2023 Kan jo bare diskutere det med en ansatt hvis du har lyst. "barnet mitt sa at nn slo han. Vet ikke om det stemmer, men lurte på om dere så noe?" og ta samtalen derfra. Jeg hadde ikke tenkt at det var verdt det å ta opp saken hvis det bare har skjedd én gang.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #4 Skrevet 9. oktober 2023 Barnet ditt sier selv at det var et uhell. Hva er det egentlig du tenker å ta opp? Anonymkode: 830dd...7a5 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #5 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skal jeg si i fra om det? Har en unge på 3 år som sier at han ble slått av en fra samme avdeling. Har bare skjedd engang.. usikker på om det kan ha vært uhell eller ei. Sa at det var i en lek, og at ungen skulle bare gjøre et eller annet, men traff ungen min i ansiktet. Anonymkode: 53d5f...ed0 Det kalles uhell. Anonymkode: 9c3db...814 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #6 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skal jeg si i fra om det? Har en unge på 3 år som sier at han ble slått av en fra samme avdeling. Har bare skjedd engang.. usikker på om det kan ha vært uhell eller ei. Sa at det var i en lek, og at ungen skulle bare gjøre et eller annet, men traff ungen min i ansiktet. Anonymkode: 53d5f...ed0 HELT VANLIG! Djeez, Det skjer når barn ikke klarer å regulere seg selv. Om ungen traff din i ansiktet da den skulle gjøre noe, skal du i alle fall ikke legge deg oppi det. Anonymkode: 24544...95c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå