Gjest :-D Skrevet 9. oktober 2023 #1 Skrevet 9. oktober 2023 (endret) . Endret 9. oktober 2023 av :-D
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #2 Skrevet 9. oktober 2023 Høres som du bør gå til fastlegen og be om henvisning til psykolog Lykke til! Anonymkode: 998ad...369 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #3 Skrevet 9. oktober 2023 Jeg sitter og våker over min dødssyke kjæreste nå på sykehuset. Du kan godt få bytte med meg anytime! Anonymkode: ee45d...4ad 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #4 Skrevet 9. oktober 2023 Hvor gammel er du? Er du gammel nok så høres det ut som overgangsalder. Anonymkode: 0afd4...051
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #5 Skrevet 9. oktober 2023 Hvis du har det bra nå, så må du lærer deg å sette pris på det. Det er et hav av mennesker som ikke har det bra nå, med reelle, store utfordringer. Du er svært heldig som har det så bra som du beskriver. Ingen kan forutse fremtiden, vi må leve her og nå, og sette pris på det man har som er bra. Når det er sagt, høres det ut som du trenger en psykolog, så du får sortert ut litt tanker😊 Anonymkode: 48448...b8b
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #6 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg sitter og våker over min dødssyke kjæreste nå på sykehuset. Du kan godt få bytte med meg anytime! Anonymkode: ee45d...4ad Sånne kommentarer er så utrolig unødvendig! Skal man virkelig ikke få lov til å slite, fordi at noen er dødsyke eller at det er krig her i verden? TS må da jammen meg få lov til å tenke og føle slik hun gjør, uten at noen skal pisse på hennes følelsesliv. Det er ingen konkurranse om å ha det verst. Psykologen min sier at det er lov å føle at man mangler noe, uten at det betyr at man ikke setter pris på det man allerede har. Det er mye jeg er takknemlig for i livet, og jeg pleier å si det ofte til de rundt meg - men jeg må også kunne få lov til å anerkjenne hvor jævlig det er å leve med ptsd. Selv om det er krig i verden 🙃 Anonymkode: 700d5...9fc
Perelandra Skrevet 11. oktober 2023 #7 Skrevet 11. oktober 2023 Tråden stenges fordi trådstarter har fjernet tittel og hovedinnlegg Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg