Gå til innhold

Barn i barnehagen kaller barnet mitt idiot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en av gutta som er 1/2 år eldre enn min sønn. Er den han helst ønsker å leke med , spør om han kan komme hjem til ham osv. jeg kjenner ikke mye til denne gutten men foreldrene virker som oppegående folk, og jeg tror at gutten er ganske «populær». Jeg har sett min sønn, han og andre leke bra sammen, så tror nok absolutt at det er felles interesser. Det jeg imidlertid har lagt merke til er mange sleiv-bemerkninger rettet mot min sønn ; type når vi henter og leverer. Eksempelvis i dag kalte gutten sønnen min for idiot, var jo i en «lett /munter « stemning - typ slik barn kanskje kan si, men jeg sa klart i fra om

at dette ikke er greit. Snakket også med min sønn om dette , og sa at man ikke skal la folk kalle seg det og at det ikke er greit, hvorpå sønnen min reagerer med å si at «neida det går bra, jeg syns det er morsomt!». Jeg blir veldig bekymret for dette.. jeg ønsker ikke at min sønn skal finne seg i slike ting +kanskje det som verre er for å få «innpass» hos denne gutten. Hvis det er slik det er da.. jeg har ikke eldre barn så vet ikke hva som er vanlig og hva man må regne med.. 

Barna er 6 år.

Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 0b419...129

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går ikke barna på skolen når de er 6 år? Uansett, ikke greit og sønnen din skal ikke finne seg i å bli kalt stygge ting. 

Anonymkode: 43429...855

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Går ikke barna på skolen når de er 6 år? Uansett, ikke greit og sønnen din skal ikke finne seg i å bli kalt stygge ting. 

Anonymkode: 43429...855

Jo jeg skrev barnehage av gammel vane tror jeg:/ 

Anonymkode: 0b419...129

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...