AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #1 Skrevet 9. oktober 2023 Noen somhar prøvd sengene til bedre netter og kan si noe om dem? Om mandrassen funker for deg er jo individuelt, men skulle gjerne hørt noen erfaringer og sånt Anonymkode: c7292...398
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #2 Skrevet 9. oktober 2023 Har ikke, men du kan lese her https://no.trustpilot.com/review/bedrenætter.dk Jeg personlig foretrekker å handle møbler som sofa og seng direkte i butikk, hvor jeg kan prøve meg frem. Selv om det er gratis retur innen 100 dager, så syns jeg det er så prakk å få gjennomført at det alene gjør at jeg ikke ville vurdert det. Anonymkode: 708b4...a51 1
Aristoteles Skrevet 9. oktober 2023 #3 Skrevet 9. oktober 2023 Jeg har kjøpt derfra, hatt den to år nå. Den er pen å se på, ikke fått noe nupper etc, og står stødig. Valgte medium madrass, og den er perfekt. Jeg har litt trøbbel med ryggen, og noen dager på hotell for eksempel, gjør at den slår seg vrang. I denne sengen sover jeg uten problemer.
AnonymBruker Skrevet 5. juli #4 Skrevet 5. juli Bedre Nætter er dårlig. Jeg kjøpte en seng fra Bedre Nætter som består av to enkeltsenger, en tykk madrass, en overmadrass og en madrassbeskytter. Selve sengen er behagelig å ligge i, og komforten er det i utgangspunktet ikke noe å si på. Dessverre stopper det positive der. Etter kort tid oppdaget jeg et betydelig problem: madrassene sklir fra hverandre hele tiden. Madrassbeskytteren krøller seg. Hovedmadrassen og overmadrassen sklir fra hverandre så puten min havner nedi en sprekk bak hodet. Hver eneste kveld må jeg bruke tid og energi på å justere og rette opp alt, noe som er både frustrerende og upraktisk – spesielt når man investerer i en dyr seng med forventning om kvalitet og brukervennlighet. Det mest skuffende er imidlertid hvordan Bedre Nætter har håndtert dette. Jeg tok kontakt med kundeservice for å reklamere på problemet, men fikk beskjed om at dette ikke dekkes av reklamasjonsretten. Dette til tross for at det er et vesentlig funksjonelt problem med sengen. Hadde jeg vært eldre, eller hatt fysiske begrensninger, ville det faktisk vært helt umulig for meg å bruke denne sengen daglig. Jeg forventet langt bedre oppfølging og service. Når man kjøper en seng som markedsføres som et kvalitetsprodukt, bør man kunne stole på både funksjon og kundebehandling. Det kunne vært en god seng – men totalopplevelsen er ødelagt av dårlig kundeservice og mangel på ansvar for et reelt problem hvor jeg fikk tilsendt en antiskli, når den ikke funket fikk jeg beskjed om å kjøpe det selv. Ikke kjøp noe her, IKEA behandler deg bedre. Anonymkode: 3f860...529 1
Thomasine Skrevet 5. juli #5 Skrevet 5. juli Jeg har seng derfra og er kjempefornøyd! 👌Kroppen vendte seg til senga med en gang. Når jeg er borte bruker mine barn senga - de ønsker seg også seng derfra. Min madrass bevegde seg også og når jeg reklamerte på det gikk det 4 dager og jeg fikk 2 sklimatter til å legge mellom madrassene. Jeg har fått fantastisk oppfølging og de har også ringt for høre at alt er bra i ettertid. 10 av 10 ganger ville jeg valgt seng derfra igjen.🤩
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå