Gå til innhold

Har jeg følelser for han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker en veldig godt. Bryr meg veldig om han og at han skal ha det bra. Tenker ekstremt mye på han. Iløpet av snart 2 mnd har vi møttes veldig ofte til laging av mat sammen og slappe av, men mest sex. Føler mye er preget av god seksuell kjemi. Er det normalt ha utviklet noe så raskt? Han er en som ikke får noe for noen på lang tid. Han vet ikke hva han er ute etter. Begynner like han veldig. Vi gjør ikke noe sammen med hannes venner eller han inviterer meg heller ikke med på hva han gjør på fritida. Prøver ofte få han med. Burde jeg trekke meg unna her? 

Anonymkode: 10098...035

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Di må ihvertfall snakke med han først.

Anonymkode: 9a00d...1c6

Skrevet

Høres ut som oppskriften på kjærlighetssorg. Ja, normalt å utvikle følelser så raskt. Han virker ikke så involvert.

Anonymkode: b0db0...7bb

• Nyttig 1
Skrevet

Si til ham at du gjerne vil være med på ting i hverdagen hans

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg liker en veldig godt. Bryr meg veldig om han og at han skal ha det bra. Tenker ekstremt mye på han. Iløpet av snart 2 mnd har vi møttes veldig ofte til laging av mat sammen og slappe av, men mest sex. Føler mye er preget av god seksuell kjemi. Er det normalt ha utviklet noe så raskt? Han er en som ikke får noe for noen på lang tid. Han vet ikke hva han er ute etter. Begynner like han veldig. Vi gjør ikke noe sammen med hannes venner eller han inviterer meg heller ikke med på hva han gjør på fritida. Prøver ofte få han med. Burde jeg trekke meg unna her? 

Han høres ut som en f***ckboy

Anonymkode: 06b8e...d07

• Nyttig 1
Skrevet

Han liker sexen, maten og kosen. 

Men, jeg har mine tvil om han er så interessert i noe mer. Menn som "ikke vet hva de er ute etter "  er ikke det, de vil bare ikke si det til deg, da mister de tilgangen til sex.

Anonymkode: 3fbc0...b49

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Er han utlending? Da kan du banne på at du ALDRI får ha kontakt med hans venner...men at du helst må være hjemme, og han være ute med gutta.  

Anonymkode: 06b8e...d07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...