AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #1 Del Skrevet 9. oktober 2023 Skal begynne på ashtanga yoga, og har skjønt at dette er mer fysisk krevende enn «avspennings-/tøye-yoga», som jeg har gått på tidligere. Hva har man på seg på ashtanga? Vanlig treningstøy (tights og t-skjorte), er det bedre med shorts (hvis man må regne med å bli veldig varm) eller hva er mest vanlig? Anonymkode: 335e5...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #2 Del Skrevet 9. oktober 2023 Har bare hatt treningsklær. Anonymkode: 0460b...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #3 Del Skrevet 9. oktober 2023 Noe ettersittende, som du ikke trenger å justere. Det går i ett, og man blir søkksvett. Anonymkode: c789c...980 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #4 Del Skrevet 9. oktober 2023 Flott, takk for svar, da tar jeg løpetights og trenings-t-skjorte 😀 ts Anonymkode: 335e5...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #5 Del Skrevet 9. oktober 2023 Jeg liker å ha en litt stram topp som ikke faller over hodet når jeg bøyer meg. Anonymkode: 48c28...137 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #6 Del Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg liker å ha en litt stram topp som ikke faller over hodet når jeg bøyer meg. Anonymkode: 48c28...137 Bra innsplll, takk 😊👍 ts Anonymkode: 335e5...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #7 Del Skrevet 11. oktober 2023 En god tights som sitter godt og ikke ruller ned og en topp som holder seg oppe når du står opp ned. Jeg liker 2xu sine tights, holder seg oppe på meg både på dansetrening og yoga, og så har jeg en yoga-topp som holder seg der den skal og en tynn omslagsgenser: det er greit med noe langermet før man kommer i gang med solhilsener og oppvarmingen for da er i alle fall jeg ganske kald. Jeg har i tillegg med meg et teppe til dypavslapningen, for hvis det ikke finnes der du trener kan det være greit slik at man ikke blir kald når man skal slappe av. Anonymkode: 253d7...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå